Chidaneh.com placeholder image

7 ایده ی ساده و شیک برای بسته بندی جعبه های کادویی

به قلم: تحریریه چیدانه

خودتان بسازید: همیشه هدیه دادن و هدیه گرفتن فرآیندی دوست داشتنی و لذت بخش است، خود من به شخصه عاشق کادوها و هدیه های بی مناسبت هستم، و همیشه بی مناسبت هدیه دادن را بیشتر می پسندم، این که حس کنی کسی به یادت بوده آن هم نه در یک زمان خاص همیشه دوست داشتنی و لذت بخش است و لذت بخش تر از آن تدارک یک هدیه کوچک برای عزیزی است که می خواهی لبخند بر لبش بنشانی، امروز در چیدانه روش های با مزه و مقرون به صرفه ای برای بسته بندی این هدیه ها در اختیار شما می گذاریم با ما همراه باشید.

سرویس خواب بالسا

کاغذ های الگو یا ورق های کاهی یکی از آن عنصرهایی است که حس و حال نوستالژیک تری به هدیه ی شما می بخشند، هدیه خود را بسته بندی کنید و برای تزیین آن می توانید از یک کاغذ معمولی که تایپوگرافی اسم محبوبتان یا حتی یک جمله ی زیبا روی آن بنویسید، و این دو را بایک روبان به رنگ متفاوت و شاد به هم بچسبانید، می توانید از رنگ مورد علاقه ی عزیزتان برای روبان استفاده کنید مطمئن باشید بیش از بیش از شما سپاسگذار خواهد شد.

اگر محبوب شما هم مثل من شیفته ی عکس و عکاسی است، عکسی از او به یادگار بگیرید این عکس را بعدا در هدیه اش بگنجانید و هدیه اش را محصر به فرد کنید، با حضور تکنولوژی های امروز کمتر عکس هایمان به چاپ می رسند، این عکس های چاپ شده می تواند یک خلاقیت ویژه باشد، و یک هدیه ی منحصر به فرد برای کسی که دوستش دارید. یادمان باشد ارزش یک به قاب شدن آن است نه فراموش شدن آن در فایل های در هم و برهم کامپوترمان .

نخ های کنفی ایده ی جذاب و مقرون به صرفه ی دیگری است که روی بیشتر رنگ ها زیبا می شود و در اکثر خانه ها پیدا می شوند، می توانید به این  نخ های بی نظیر آویز های دست ساز خودتان را بچسبانید، این آویزها می تواند توپ های کاموایی و یا بافتنی های کوچک خودتان باشد کم به فصل سرما نزدیک می شویم کامواها را از انبار بیاورید و دست به کار شوید .

اگر می خواهید هدیه ی شما کمی مدرن تر و منحصر به فرد تر باشد بعد از بسته بندی با کاغذ کاهی یک طرح خاص را روی مقوای مشکی بکشید و با کاتر یا قیچی دور آن را بچنید و همانند تصویر روی هدیتان بچسبانید، این طرح می تواند یک لوگوی خاص یک اسم و یا حتی یک استیکر بامزه ی خاطره انگیز برای شما و محبوبتان باشد، جسارت به خرج دهید و خلاقیت خودتان را بیش از بیش در آن دخیل کنید، مطمئن باشید پیش از عزیزتان خودتان از آن لذت می برید.

اگر از آن دسته افرادی هستید که پا به پای دوست و محبوبتان تمام شهر را زیر پا گذاشته اید، و شیفته ی عکس های بی نظیری هستید که در جای جای تفریحتان از شما به جا مانده است، پس دست به کار شوید و هارد خودتون رو خالی کنید،چند تا از بهترین عکس هایتان را پرینت بگیرید و یک جمله ی خاطر انگیز پشت آن خوشنویسی کنید، هدیه خود را با نخ و ربان تزیین کنید و عکس محبوبتان را به آن اضافه کنید، و بی نهایت از زندگی خود لذت ببرید.

یک ایده ی منحصر به فرد دیگر استفاده از نخ کامواهای رنگی است برای یک هدیه کمی رسمی تر استفاده از کاموای طلایی رنگ می تواند جذاب تر باشد، برای بامزه تر شدن هدیتان به یک خرازی سری بزنید. حتما آن جا به موارد بی نظیری برای هدیه ی دوست داشتنی خود می رسید. صندوقچه های قدیمی مادر بزرگ ها هم وسایل دوست داشتنی زیادی برای تزیین هدیه های شما دارند از آن ها غافل نشوید.

یک ایده ی منحصر به فرد برای شما می تواند استفاده از جزوه های نت و کتاب های پوسیده ی قدیمی باشد، با یک کاغذ الگو ساده هدیه ی خودتان را بسته بندی کنید، و برگه های کتاب های قدیمی را نا منظم ببرید، و با نخ های کنفی آن ها ببنید، برای داشتن این ایده های جذاب فقط به کمی حوصله و خلاقیت نیاز دارید، باقی لوازم و وسایل خودشان جور ی شوند. امتحان کنید، لذت خواهید برد.

خوشحال می شویم ایده های رنگارنگ خود را با ما دربخش مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

مطالب بیشتر:
خودتان بسازید: دکوری چوبی زیبا با شاخه درخت
پاییزی کردن دکوراسیون منزل با تزئین میوه کاج!
چگونه خودمان یک قفسه مدرن بسازیم؟
ساخت گلدان بتنی برای گیاهان خانگی در دکوراسیون منزل
برای دکوراسیون منزل خود جا روزنامه ای مدرن بسازید
۱۱ ایده برای دست ساز های خلاقانه و ارزان در دکوراسیون

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه