Chidaneh.com placeholder image

صندلی های شیک و زیبا برای دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: بیایید امروز کمی راجع به صندلی ها صحبت کنیم. راجع به همین کوچک های تاثیر گذاری که بودنشان نعمت است و نبودنشان احتمالا دردسرهایی را به وجود می آورد. آخر هفته هم هست شاید پیشنهادهای این مطلب وسوسه تان کرد تا یکی از آن ها را برای دکوراسیون داخلی خانه تان تهیه کنید. پس با ما همراه باشید و قضاوت را بگذارید برای بعد از خواندن این مطلب ، فعلا با چیدانه در این مطلب همراه باشید.

مبلمان جهانتاب
صندلی اسکای جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب
مبلمان جهانتاب
صندلی آرتا جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب
مبلمان جهانتاب
صندلی ویونا جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

چوب و هنر

صندلی های پایه کوتاه در گوشه و کنار دکوراسیون داخلی 

در خانه تان گوشه ای دارید که خالی و تقریبا بلا استفاده است؟ چاره آن تهیه یک تک صندلی برای همان گوشه است. صندلی ای که برای آن قسمت از خانه تهیه می کنید می تواند رنگی متفاوت تر از دیگر مبلمان های خانه داشته باشد تا دوباره آن فضا را زنده کند. این صندلی های تک دارای انواع مختلفی هستند، برخی از آن ها چوبی و برخی دیگر استیل هستند. انواع پایه کوتاه این صندلی ها برای چنین فضاهایی مناسب ترند زیرا حس صمیمانه تری را منتقل می کنند. 

[[nid:5980]]

گروه صنعتی نظری
صندلی کانتر ساده اکستریم نظری
گروه صنعتی نظری
مبلمان ایتال فوم
صندلی اپن بارسیتا ایتال فوم
مبلمان ایتال فوم

صندلی اپن برای دکوراسیون داخلی منزل 

صندلی های بار یا همان صندلی های اپن هم یکی دیگر از انواع صندلی ها هستند که حسابی چهره خانه را تحت تاثیر قرار می دهند و به آن ظاهری جذاب می بخشند. برخی از این صندلی ها دارای پشتی های بلند، برخی دیگر دارای پشتی کوتاه و بعضی از آن ها کاملا فاقد پشتی برای تکیه دادن هستند. انتخاب نوع مناسب آن ها بستگی به سلیقه شما دارد. 

[[nid:3254]][[nid:3282]]

گالریا
صندلی لهستانی گالریا
گالریا

صندلی لهستانی در دکوراسیون منزل 

 صندلی لهستانی، صندلی های چوبی ای هستند که در برخی اجزای آن ها چوب ها خم شده استفاده شده است، معمولا ارتفاع کم و کوتاهی دارند و بیشتر هم با میزهای چوبی ست می شوند. کسی نمی تواند منکر حس خوب وجود چوب در دکوراسیون داخلی خانه شود، این حس خوب می تواند با صندلی های لهستانی مهمان دکوراسیون داخلی خانه شما شود. حالا این صندلی ها می توانند از نوع لهستانی باشند، یا از نوع صندلی های بدون دسته ای که در عکس بالا می توانیدببینید. 

ایران میز
ست میز ناهار خوری HN 39 ایران میز
ایران میز
ایران میز
ست میز ناهار خوری HN 38 ایران میز
ایران میز
فروشگاه مبلمان مودکو
ست میزناهارخوری مدکو
فروشگاه مبلمان مودکو

صندلی برای میز غذاخوری در دکوراسیون منزل 

اصلی ترین گزینه اتاق غذاخوری، میز ناهارخوری و صندلی های آن است. هنگام خرید میز و صندلی های ناهارخوری باید به شکل و اندازه اتاق توجه داشته باشید و فقط به زیبایی آن فکر نکنید. صندلی های مدرن غذاخوری که این روزها زیاد آن ها را در پشت ویترین مغازه های می بینیم گزینه مناسبی هستند، این صندلی ها با پشتی بلند خود باعث می شوند تا شما آرامش بیشتری برای نشستن روی آن ها داشته باشید. 

مبلمان خانگی ماندگار
صندلی لاو مبل خانگی ماندگار
مبلمان خانگی ماندگار
مبلمان خانگی ماندگار
صندلی رزیتا مبل خانگی ماندگار
مبلمان خانگی ماندگار
مبلمان جهانتاب
صندلی کارول جهانتاب
diamondمبلمان جهانتاب

صندلی هایی با ظاهر خلاقانه در دکوراسیون داخلی منزل 

اگر کمی بیشتر وقت بگذارید حتما می توانید صندلی هایی پیدا کنید که ظاهر آن ها با بقیه صندلیها متفاوت است. صندلی هایی که در طراحی پشتی آن ها خلاقیت و نوآوری دیده می شود. تعدادی ازاین صندلی ها در عکس های بالا به شما نشان داده شده است.

ادوا گالری
صندلی آلکمیا ادوا گالری
ادوا گالری
ادوا گالری
صندلی لوئیس گوست ادوا گالری
ادوا گالری
ادوا گالری
صندلی نهارخوری تاشو ادوا گالری
ادوا گالری

صندلی هایی با طراحی مینیمال برای دکوراسیون منزل 

اگر به دنبال صندلی های ساده تری می گردید باید به سراغ صندلی هایی بروید که طراحی های مینیمال دارند، این صندلی ها ظاهری جمع و جور دارند و در طراحی آن ها از ساده ترین متد های طراحی استفاده شده است. وجود این صندلی ها در دکوراسیون داخلی خانه شما می تواند حس صمیمانه تر و دوستانه تری را به شما منتقل کنند.

مد نو
نیمکت چوبی 6824 مدنو
مد نو
مبلمان و صندلی لهستانی نیکو
صندلی راکینچیر کدR_302 نیکو
مبلمان و صندلی لهستانی نیکو
مد نو
صندلی سفید 6870 مدنو
مد نو

صندلی هایی متفاوت برای دکوراسیون منزل شما

همیشه در میان این همه صندلی های تقریبا یک شکل می توان صندلی های دیگری با ظاهری کاملا متفاوت اما ماهیتی یکسان پیدا کرد، مثل نیمکت ها، نیمکت ها می توانند به نسبت دیگر صندلی ها فضای بیشتری برای نشستن در اختیار شما بگذارند، همین طور صندلی های راک که در مطلب صندلی راک، تاب بازی خیال برصندلی ننویی مادر بزرگ آن ها را به شما معرفی کردیم، خلاصه این که دست تتان حسابی برای انتخاب باز است.

اگر دوست داشته باشید می توانید سری به بخش های مختلف ویترین کالاهای چیدانه بزنید و محصولات دیگر مورد نیاز خود را در آن جا ببینید.

مطالب پیشنهادی: 
ویدئو:صندلی خاص برای سلیقه های خاص
ساخت صندلی عثمانی زیبا با صندوقچه قدیمی!
صندلی اُپن در طراحی دکوراسیون آشپزخانه
صندلی لهستانی و کاربرد آن در دکوراسیون منزل
راهنمای خرید صندلی غذاخوری

نویسنده : شمیم آقازاده| گردآوری در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
alborz.psl_33616 در تاریخ 28 شهریور 1395
جای صندلی تونت لهستانی خالیه

ثبت دیدگاه