Chidaneh.com placeholder image

مبلمان و وسایل سنتی برای دکوراسیون ایرانی

راهنمای خرید: به لطف شبکه های اجتماعی این روزها کسب و کارهای زیادی به مردم شناسانده می شوند، مثل گالری هایی که لوازم و وسایل دکوراسیونی متنوع و در سبک های مختلف می فروشند. کسب و کارهایی که شاید اگر این شبکه های اجتماعی به وجود نمی آمدند برای خیلی از ما ناشناخته باقی می ماندند. گاهی هم مکان قرار گیری برخی از این گالری ها و شوروم ها می تواند شما را به تجربه ای دلپذیر برساند. با چیدانه در این مطلب همراه باشید تا در کنار هم با یکی از منحصر به فرد ترین شوروم های فروش لوازم دکوراسیونی منزل آشنا شویم. در ضمن محل قرار گیری این شوروم هم می تواند برای شما جذاب باشد، به نوعی رفتن به این گالری زدن دو نشان با یک تیر است.

کاغذدیواری آیدی

گالری کهن دیار

خیابان فرشته خیابان بوسنی خیابان حسابی،باغ موزه هنر ایرانی

گالری کهن دیار همان طور هم که از اسمش پیدا است، لوازم دکوراسیونی با تم های سنتی و قدیمی ایرانی می فروشد. همه چیز در این گالری بویی از هنر و اصالت دارد، رنگ ها و طرح ها و نقش ها زیبایی های هنر اصیل و زیبای ایرانی را یاد آور می شود. این گالری در باغ موزه هنر ایرانی قرار دارد یعنی دقیقا بستری مناسب برای چنین گالری و شورومی. سر زدن به این باغ خالی از لطف نیست، محوطه این باغ دقیقا مطابق با باغ سازی های ایرانی طراحی شده است.سری به مطلب ۶ باغ موزه در تهران برای گشت و گذار در تعطیلات بزنید تا کمی بیشتر با این باغ موزه آشنا شوید. 

از در این گالری که وارد می شوی آنقدر همه چیز ناب و زیبا است که نمی دانی از کجا شروع کنی، به سراغ گلیم و جاجیم ها بروی، صندلی های حکاکی شده با دست را ببینی، میز و صندلی های غذاخوری را ببینی، خلاصه آن که حسابی تحت تاثیر و مجذوب فضای بزرگ و پر از لوازم و وسایل آن خواهی شد.

میز تلویزیون چوبی

در این گالری هر چیزی که بخواهید می توانید پیدا کنید. یک عدد میز تلویزیون تمام چوبی با ارتفاع تقریبا بلند با طراحی نسبتا ساده در این گالری موجود است که می توانید آن را در دکوراسیون داخلی خانه مدرن و یا حتی کلاسیک تان استفاده کنید. چوبی بودن این میز و همچنین تعداد کشوهای زیاد آن باعث می شود تا وسیله ای کاربردی برای شما باشد.

میز تحریر چوبی تزیین شده با دست

بیشتر وسایل این گالری با دست تزیین می شوند و به همین دلیل هم شاید قیمت آن ها کمی بالا باشد. اما زیبایی، ظرافت و نفیس بودن آن ها شما را مجاب به خرید از آن می کند. خیلی ها دوست دارند میز کار اصیل و چوبی برای انجام کارهای روزمره شان داشته باشند، میز تحریر یا همان میز کارهایی موجود در این گالری با هر آنچه قبلا دیده اید متفاوت است. پشتی صندلی این میز با تکه کاشی های کبود رنگ و فیروزه ای رنگ و انواع تزیینات ظریف و کوچک مزین شده و حس و حالی کلاسیک همراه با اصالت را القا می کند.

کتابخانه ای کوچک

برای گوشه کنارهای خانه تان می توانید از این کتابخانه های چوبی کوچک این گالری استفاده کنید.این کتابخانه ها طرح های متفاوتی دارند، هم می توانند به عنوان میز بغل مبلی استفاده شوند و هم می توانند به عنوان کتابخانه ای کوچک پای یکی از دیوار های خانه بنشینند.

آینه هایی  پنهان در قاب های نقاشی شده

شاید بخواهید در دیوار بالای آن کتابخانه های کوچکی که در قسمت قبل معرفی کردیم آینه بگذارید، آینه ها را هم از همان جا می توانید خریداری کنید، آینه هایی که هم کاربری یک اثر هنری فاخر را دارند و هم آینه هستند. این آینه ها در داخل قاب هایی نقاشی شده مخفی هستند و زمانی که بخواهید از آن ها استفاده کنید. می توانید درب های آن را باز کنید تا آینه ها خود را نمایان کنند. مطلب چگونه از آینه ها در دکوراسیون داخلی استفاده کنیم می تواند در انتخاب بهتر آینه ها به شما کمک کند. 

تخت خوابی چوبی و کلاسیک

در این گالری می توانید حتی برای فضایی مانند اتاق خواب های خود هم وسیله و مبلمان تهیه کنید. چیزی که شاید در بیشتر گالری ها و شوروم ها پیدا نکنید. اما اگر می خواهید اتاق خواب تان هم مانند فضای نشیمن تان کلاسیک باشد و حسی متفاوت از مبلمان چوبی را تجربه کنید حتما از تخت خواب های این گالری دیدن کنید.  

شما می توانید شوروم ها و گالری های متفاوتی که می شناسید را در قسمت مشاوره دکوراسیون با چیدانه در میان بگذارید تا در مطالب بعدی آن ها ار معرفی کنیم.

مطالب پیشنهادی چیدانه: 
خرید لوازم دکوراسیون منزل از یک شوروم متفاوت!
راهنمای خرید کالای خواب راحت و زیبا
مبلمان مدرن و زیبا برای دکوراسیون خانه های امروزی
راهنمای خرید ظروف آشپزخانه شیک و زیبا
مبلمان کوچک و رنگارنگ برای دکوراسیون خانه های نقلی
دکوری های مقرون به صرفه برای دکوراسیون منزل

نویسنده : شمیم آقازاده| گردآوری در تحریریه چیدانه


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه