Chidaneh.com placeholder image

7 بازی و سرگرمی خانگی در دکوراسیون داخلی

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: با این سردی هوا دیگر بازی کردن در هوای آزاد و فضای بیرونی خانه منطقی به نظر نمی رسد و کم کم باید به فکر بازی های درون خانه افتاد. بازی هایی که بشود با آن کانون خانواده را در هوای سرد گرم نگه داشت و در عین حال از با هم بودن هم لذت برد، این مطلب می خواهد تعدادی از این سرگرمی ها را به شما معرفی کند پس با چیدانه همراه باشید.

تابلو فرش ریحان

صفحات دارت در دکوراسیون داخلی

دارت یکی از آن بازی های مهیجی است که می تواند حسابی موجبات خنده و شادی شما را فراهم بیاورد. این بازی علاوه بر این که می تواند شما را سرگرم کند می تواند به افزایش میزان تمرکز شما هم کمک کند. کافی است یکی از دیوار هایی که معمولا رفت و آمد از جلوی آن کم است را انتخاب کنید و صفحات دارت را روی آن نصب کنید. 

میزی های چوبی برای تخته نرد بازان حرفه ای

تخته نرد یکی از آن بازی های اصیل ایرانی است که اتفاقا می تواند حسابی شما را سرگرم کند. این بازی آن قدر ذهن شما را به خود مشغول می کند و آن قدر کری های در حین مسابقه جذاب است که مطمئن هستم اصلا متوجه گذر زمان نمی شوید. برای تخته های نرد میز های چوبی و صندلی های پایه کوتاه در نظر می گیرند و معمولا هم این میز ها در فضاهایی مانند اتاق نشیمن و یا گوشه ای از اتاق کار برای رفع خستگی قرار می گیرند.

دوز بازی نوستالزی دوران بچگی

یادتان هست وقتی بچه بودیم و سر کلاس درس حوصله مان سر می رفت یا الکی مداد های بیچاره مان را می تراشیدیم یا به همراه بغل دستی مان درگوشه و کنار کتاب و دفتر هایمان دوز بازی می کردیم و همیشه هم انجام این بازی برای مان سرگرم کننده بود،  بازی که برنده آن همیشه به عنوان فرد باهوش تر شناخته می شد.  این بازی هنوز هم می تواند جذاب باشد. در خیلی از مغازه هایی که وسایل تزیینی و بازی می فروشند می توان ست های مختلف دوز را در ابعد و اندازه های مختلف پیدا کرد و آن ها را به خانه آورد و روی میز شیشه ای کنار نشیمن گذاشت و از بودنش غرق در لذت شد و با آن به روزهای خوش دوران کودکی برگشت. 

شطرنج ها، لوازمی خیره کننده در دکوراسیون داخلی

صفحات شطرنج های فاخر و زیبا علاوه بر این که می توانند شما را سرگرم کنند می توانند در دکوراسیون داخلی خانه تان تبدیل به لوازم دکوری فریبنده ای شوند که توجه هر کسی را به خود جلب می کنند .

ترامپلین در دکوراسیون داخلی خانه

اگر امکانش را دارید، داشتن یک قطعه ترامپلین هم در خانه می تواند جذاب باشد. منظورم از امکانات هزینه و داشتن سقف بلند و انگیزه قوی برای این کار است. درست است که کمی عجیب و غریب به نظر می رشد اما شدنی است. نگویید که می توانید به سادگی از لذت پریدن روی صفحات ارتجاعی دل بکنید و آن ها را نادیده بگیرید.

توپ های پیلاتس و تردمیل در دکوراسیون داخلی خانه

اگر ترجیح می دهید تا از اوقات فراغت خودتان به تنهایی لذت ببرید پیشنهاد من به شما استفاده از توپ های پیلاتس و حتی یک تردمیل است، هدف از این بازی سرگرم شدن و ایجاد حس نشاط و شادابی است پس اگر با ورزش کردن همه این ها را به دست می آورید پس همین الان دست به کار شوید.

میز بیلیارد در دکوراسیون داخلی خانه

حالا می رسیم به جذاب ترین ایده این مطلب که آن چنان ایده مقرون به صرفه ای هم به نظر نمی آید درست برعکس ایده هایی که تا به حال معرفی کردیم. اما داشتن یکی میز بیلیارد در دکوراسیون داخلی خانه نه تنها اتاق بازی و سرگرمی که کل دکوراسیون داخلی خانه را تحت الشعاع خودش در می اورد. 

شما هم ایده های خودتان در مورد بازی ها و سرگرمی های داخل خانه را با مشاوره دکوراسیون چیدانه در میان بگذارید.

مطالب پیشنهادی: این خانه شما را لاغر می کند!
دکوراسیونی براق و خیره کننده به سبک آرت دکو
جادوی رنگ های فرعی در دکوراسیون داخلی
انواع کوسن ها، دنیایی از طرح و نقش در دکوراسیون داخلی

نویسنده : شمیم آقازاده| گردآوری در تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه