Chidaneh.com placeholder image

میز کار در خانه، 8 ایده خلاقانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق کار: با گسترش دنیای تکنولوژی و بی نیاز شدن از کاغذ در کنار زیباتر شدن ظاهر کامپیوتر ها و کوچک شدن خانه ها از طرف دیگر، شاید دیگر نیازی به تخصیص اتاقی به عنوان فضای کار نباشد. به راحتی می توان به جای یک اتاق کامل، یک گوشه، تورفتگی دیوار یا میز تحریری کوچک در نشیمن را به عنوان فضای کار در نظر گرفت. چیدانه می خواهد 8 ایده از چنین فضاهایی در دکوراسیون داخلی منزل تان را به شما نشان دهد. پس با ما همراه باشید…

فکتور

سرویس خواب بالسا

1. طراحی دکوراسیون فضای کار در پستو ها

یک میز ساده ی توکار با یک ردیف کشو و شلف های مکعبی شکل در بالای سر، فضای کافی برای کاغذ ها و وسایل مهم شما را فراهم می کند. یک چهارپایه ی لیمویی در کنار اکسسوری های رنگی و براق در مکعب ها، ظاهری مدرن و خوش منظره ایجاد می کند. چنین چیدمانی می تواند در آشپزخانه، نشیمن یا راهرو قرار گیرد. به همین سادگی یک اتاق کار زیبا در خانه بسازید!

2. طراحی دکوراسیون فضای کار در تورفتگی ها

الزامی وجود ندارد که هر تورفتگی را به کمد دیواری یا انباری تبدیل کنید. این بار بیایید از چنین فضایی متفاوت استفاده نمایید. به راحتی با نصب چند شلف ساده و قرار دادن یک صندلی، می توان آن را به یک اتاق کار نقلی تبدیل کرد. راستی درباره ی فنگ شویی اتاق کار برای موفقیت در کار چه می دانید؟

3. فضای کار در طراحی دکوراسیون آشپزخانه

آشپزخانه که مرکز فعالیت های منزل است، مکانی محبوب برای تعبیه ی فضای کار می باشد. از اینکه گوشه و کنار خانه را به اتاق کار تبدیل کنید نترسید. فضای کار در آشپزخانه، محلی کاربردی برای چک کردن ایمیل ها، مطالعه ی آنلاین و انجام تکالیف فراهم می آورد. در طراحی دکوراسیون این آشپزخانه، یک نیمکت زاویه دار هم محلی برای ذخیره و نگهداری مواد غذایی و ظروف ایجاد کرده و هم محلی برای نشستن و انجام کار ها.

4. میز کار در نشیمن

اگر می خواهید میز کار تان را در نشیمن قرار دهید، برای اینکه مانند یک وصله ی ناجور به نظر نرسد می توانید از یک میز تحریر باریک در مقابل کتابخانه تان استفاده کنید. در این صورت باید مراقب تمیز و مرتب بودن آن باشید تا اثر منفی بر روی ظاهر دکوراسیون منزل تان نگذارد. ضمن اینکه باید صندلی ای انتخاب کنید که با بقیه ی مبلمان تان هماهنگ باشد.

5. طراحی دکوراسیون فضای کار در راهرو و فضاهای دورافتاده

در برخی خانه ها فضاهایی وجود دارند که از بقیه ی بخش های خانه مجزا شده و معمولا به عنوان انباری استفاده می شوند. طراحی یک اتاق کار کوچک در چنین فضایی تصمیمی هوشمندانه است. اگر در حال ساخت یا بازسازی منزل تان هستید، بد نیست چنین فضای کوچکی هم از دل آن بیرون بیاورید.
چنانچه میز کار جمع و جور برای اتاق های نقلی خود می خواهید، پیشنهاد می کنم سری به اهالی فن چیدانه بزنید.

6. میز کار دیواری در طراحی دکوراسیون

یک میز دیواری به رنگ دیوار، فضای کار جذابی در اتاق خواب یا نشیمن یا هر نقطه ی دیگر منزل تان فراهم می کند. با روشن کردن سطح توسط یک روشنایی دیواری و بالا بردن شلف برای نگهداری اشیا، فضای اضافی برای خود فراهم کنید. پس اگر می خواهید بدانید چگونه یک فضای کار در اتاق خواب ایجاد کنیم شاید این بهترین ایده باشد.

7. طراحی دکوراسیون فضای کار با میز معلق

این میز چوبی و کابینت معلق با صندلی به سبک صنعتی، وسعت کمی از فضا را اشغال کرده و ظاهری جذاب، گرم و مدرن ایجاد نموده اند. برای تعبیه ی چنین فضاهایی اگر از کامپیوتر و لپ تاپ استفاده می کنید، در دسترس بودن پریزهای برق را فراموش نکنید.
چیدانه پیش از این ۷ میز کار فوق العاده زیبا و کاربردی را به شما معرفی کرده است.

8. شلف به عنوان میز کار در طراحی دکوراسیون

اگر در فضا شلف هایی برای کتاب ها و لوازم دکوری تعبیه کرده اید، می توانید یکی از آن ها را به میز کار خود اختصاص دهید. فقط باید به ارتفاع آن (برای تناسب با شما) و قرارگیری شلف های بالاتر دقت کنید.

حالا شما به ما بگویید فضای کار تان را در طراحی دکوراسیون منزل چگونه در نظر گرفته اید؟ فرصت همکاری با تحریریه چیدانه و نشان دادن دکوراسیون خلاقانه ی خود را از دست ندهید.

مطالب بیشتر:
۷ ایده نظم دهی برای کارآیی بیشتر دکوراسیون اتاق کار
۷ راه حل برای حفظ شادابی و سلامت در محل کار!
انواع لوازم و مبلمان اداری برای راحتی در دکوراسیون اتاق کار

۷ میز تحریر برای زیبایی اتاق کار
آرامش در فضای کار با راه حل های فنگ شویی

منبع: Houzz | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه