Chidaneh.com placeholder image

حمام و سرویس بهداشتی مشترک، دردسر خانه های کوچک

به قلم: تحریریه چیدانه

حمام: در خانه های کوچک که فضای حمام و سرویس بهداشتی در دل یکدیگر قرار دارند، نیاز به جداکننده های فضایی مانند پرده های حمام و دیوار های شیشه ای هم بیشتر می شود. اما آیا تا به حال به این فکر کرده اید که هر کدام از این جدا کننده ها چه مزیت ها و چه معایبی دارند؟ ما در این مطلب همه این نکات را به شما خواهیم گفت و کمکتان خواهیم کرد تا انتخاب درستی برای حمام و سورویس بهداشتی های تان داشته باشید. پس تا انتهای این مطلب کاربردی با چیدانه همراه باشید.

طراحی دکوراسیون داخلی حمام و سرویس بهداشتی به سبک تلفیقی

قالیشویی ادیب

پرده های حمام، سطوحی نرم تر و انعطاف پذیر تر

پرده های ضد آب به نسبت دیوار های شیشه ای سطوحی نرم تر و انعطاف پذیر تر را در اختیار شما قرار می دهند، این پرده ها با انحناهای زیبایی که در شکل ظاهری شان به وجود می آید به زیبایی فضای حمام تان هم که ممکن است به دلیل وجود شیر آلات و تاسیسات سرویس بهداشتی بیش از حد زمخت و زشت به نظر برسد، کمک کند.

مطلب پیشنهادی : طراحی دکوراسیون حمام کوچک با 10 ترفند حرفه ای!

تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
پرده حمام
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا

پرده ها، نمایانگر شخصیت حمام شما

حضور پرده ها می تواند موجی از رنگ و طرح را به حمام شما که عموما به دلیل کوچک بودن و مسائل بهداشتی سفید رنگ است، اضافه کند. طرح ها رنگ ها و سبک های این پرده ها آنقدر زیاد هستند که به راحتی می توانید با هر کدامشان حس و حالی متفاوت به دکوراسیون داخلی حمام تان ببخشید.

مطلب پیشنهادی : ایده های طراحی حمام و سرویس بهداشتی های کوچک!

قابلیت تعویض پرده های حمام

یکی از نکات خیلی خیلی مثبت پرده های حمام قابل تعویض بودن آن ها است. به صورتی که اگر از ظاهر و رنگ آن ها خسته شدید به راحتی می توانید آن را با یک پرده دیگر عوض کنید. اصلا می توانید برای هر فصل یک پرده خاص که نمایانگر آن فصل هست را به حمام تان اضافه کنید.

مطلب پیشنهادی : بهترین تجهیزات برای سرویس بهداشتی شیک!

استفاده از رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی حمام

پرده ها انتخاب های جسورانه برای دکوراسیون داخلی حمام

پرده ها به دلیل رنگ های زیادی که دارند معمولا شما را جسور تر جلوه می دهند و یادآور می شوند که شما نمی خواهید که حمام تان همیشه یک نواخت و یک شکل باشد. با پرده ها م توانید تجربه های فضایی متفاوت تری از حمام و سرویس بهداشتی خودتان داشته باشید و در عین حال نیز مشکل مشترک بودنشان را حل نمایید.

مطلب پیشنهادی : دکوراسیون سرویس‌بهداشتی کوچک،چیدمان جمع و جور!

پرده های حما دیوار های جداکننده نامرئی

پرده های حمام، دیوارهای قابل جا به جایی

اگر خواهان تغییر مداوم دکوراسیون داخلی حمام و سروسیس های بهداشتی مشترک هستید پس پیشنهاد می کنم به جای پانل های شیشه ای از پرده ها استفاده کنید چرا که این پرده ها با قابلیت جا به جایی خودشان باعث می شوند شما این حق انتخاب را داشته باشید که پرده ها را باز کنید و یا این که نه آن ها رلا ببندید و اصلا از آن ها استفاده نکنید.

مطلب پیشنهادی : شلف حمام و سرویس بهداشتی، 6 پیشنهاد برای فضاهای کوچک!

پرده های مدرن برای حمام و سرویس بهداشتی

مدرن بودن پرده های حمام و سرویس بهداشتی مشترک

خب باید قبول کرد که این پرده ها حالت مدرن تری به نسبت پانل های شیشه ای دارند و اگر از طرفداران سبک مدرن هستید قطعا انتخاب تان همین پرده های حمام زیبا است.

مطلب پیشنهادی : 7 وسیله حمام و سرویس بهداشتی که باید دائم عوض شود!

شرکت آدمیرال
کابین دوش آدمیرال
شرکت آدمیرال

تجربه یک محفظه کامل با پنل های شیشه ای در حمام

بزرگ ترین مزیت این پنل های شیشه ای آن است که از پاشیده شدن ذره های آب به اطراف جلوگیری می کنند و کاملا یک اتاقک محفوظ را برای یک حمامی با آرامش خاطر را برای شما پدید می آورند بدون آن که نگران تمیز کردن دیگر شیر آلات، مانند شیرهای آب روشویی، بعد از حمام باشید.

[[nid:20691]]

پنل های شیشه ای، مطابق با فرم فضا ی حمام

اگر در فضای حمام یا سرویس بهداشتی تان قناسی یا فرم خاصی دارید برای پر کردن آن ها از پنل های شیشه ای استفاده کنید. اصولا پرده های نمی توانند چنین فضاهایی را پر کنند اما پنل های شیشه ای این قدر ت را دارند و آن هم فقط به خاطر ساختار محکم و ایستایی آن ها است.

مطلب پیشنهادی : دکوراسیون حمام کوچک، راهکارهایی برای تمیزی به مقدار لازم!

دفتر مهندسی ماکور-MAKORE
سرویس بهداشتی ساختمان زعفرانیه
دفتر مهندسی ماکور-MAKORE

روشنی دکوراسیون داخلی حمام با پنل های شیشه ای

پنل های شیشه ای ایقن اجازه را به شما می دهنند تا در فضای حمام و سرویس بهداشتی تان روشنی و وضوح را تجربه کنید. این پنل ها به مثابه دیوار های نامریی عمل می کنند که هم دو کار آیی مد نظر شما یعنی هم زیبایی و روشنی و هم جدایی فضا ها را برای شما به ارمغان می آورند.

مطلب پیشنهادی : طراحی دکوراسیون حمام کوچک با 10 ترفند حرفه ای!

[[nid:36385]]

نگه داری آسان از پنل های شیشه ای حمام 

تگه داری ازاین پنل های شیشه ای به نسبت پرده های حمام آسان تر است. این شیشه ها به راحتی با یک شیشه شوی تمیز می وشند و برق می افتند و دیگر دردسر هایی مانند باز کردن قلاب های پرده ها برای شست وشوی را ندارند. 

راجع به حمام و سرویس بهداشتی بیشتر بدانید: 

منبع: houzz

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه