Chidaneh.com placeholder image

شب نشینی ایرانی در خانه پژمان بازغی!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: همه ما پژمان بازغی را به عنوان یکی از خوش چهره ترین و توامندترین بازیگران سینما و تلویزیون می شناسیم. چند وقت پیش او در مسابقه شام ایرانی پذیرای تعدادی از دوستان خوب و هنرمندش در خانه گرم و صمیمی خودش بود. ما هم فرصت را غنیمت شمردیم و از این شانس برای نوشتن مطلب طراحی دکوراسیون داخلی منزل به سبک هنرمندان استفاده کردیم. با چیدانه تا انتهای این مطلب همراه باشید تا به شما بگوییم اگر می خواهید خانه ای به سبک و سیاق پژمان بازغی و همسر هنمندش داشته باشید چه کار هایی باید انجام دهید

چوب و هنر

اولین چیزی که در خانه پژمان بازغی به چشم می خورد صفا و صمیمیت و گرمای خاصی است که در این خانه وجود دارد. سقف خانه کوتاه و همه چیز خیلی صمیمی کنار یکدیگر قرار گرفته اند. این خانه در عین مدرن بودن القای سبک خانه های ایرانی قدیمی را هم می کند. استفاده از کاشی ها و آجر ها به عنوان مصالح اصلی بازگو کننده ی این مساله است

در نشیمن خانه پژمان بازغی پرده ها خودنمایی خاصی دارند. او در خانه اش از وجود پنجره های سرتاسری بهره می برد و برای آن ها هم پرده های بلند و رنگارنگ در نظر گرفته است، آویزهای رنگارنگ به سبک خانه های قدیمی در کنار مبلمان های راحتی مینیمال تضاد جالبی را به وجود آورده است. کف پوش چوبی خانه به آن گرما بخشیده و گلدان ها هم وظیفه حفظ سرزندگی خانه را بر عهده دارند. فضای بزرگ خانه با سقف کوتاه آن باعث شده تا در این خانه صمیمیت خاصی احساس شود.

[[nid:44423]]

گلدان های با طراوت در دکوراسیون داخلی خانه

همه ما به خوبی می دانیم که اگر قرار است در خانه مان نشاط و سر زندگی را حس کنیم باید از گلدان ها و گل ها در طراحی دکوراسیون داخلی خانه مان زیاد استفاده کنیم . برای این کار بهتر است تا از گلدانهایی با خاصیت تصفیه هوای داخل خانه استفاده کنیم.

دکوراسیون داخلی طوفان
دکوراسیون داخلی پروژه خیابان ملاصدرا
دکوراسیون داخلی طوفان

لوستر ها و آویزهای روشنایی برای دکوراسیون داخلی خانه

وجود لوستر ها و آویزهای روشنایی این اجازه را به شما می دهند تا کنترل نور فضای داخلی خانه تان را در اختیار داشته باشید. این لوستر ها و روشنایی ها در واقع هم کاربردی هستند و هم می توانند به عنوان یک وسیله دکوری زیبا و درخشان و منحصر به فرد در طراحی دکوراسیون داخلی خانه تان مورد استفاده قرار بگیرند.

عرفان شریف نژاد: عکاس
عکاسی معماری از خانه ناهید
عرفان شریف نژاد: عکاس

پرده های بلند و رنگارنگ برای دکوراسیون داخلی خانه 

مطلب صندلی های رنگارنگ را به خاطر دارید؟ حالا این بار می خواهیم به شما بگوییم از همین ترفند دکوراسیونی برای پرده های خانه تان استفاده کنید. چه اشکالی دارد؟ نگاهی به عکس دوم از خانه پژمان بازغی بیاندازید تا متوجه شوید که گاهی این جسارت ها برای منحصر به فرد شدن دکوراسیون داخلی خانه تان لازم است.

خانه مبل
مبلمان ال ساتیا
خانه مبل

مبلمان هایی با طراحی مینیمال برای دکوراسیون داخلی خانه 

مبلمان هایی که سبک مینیمال دارند به راحتی جایشان را در هر دکوراسیون داخلی ای پیدا می کنند. خوبی این مبلمان های این است که چون طراحی ساده ای دارند با هر وسیله دکوری دیگری به راحتی ست می شوند.

کابک دکور
کاغذ دیواری رنگی دردکوراسیون داخلی نشیمن
کابک دکور

فرش هایی با طرح و نقش ایرانی برای دکوراسیون داخلی خانه 

اگر به دنبال آوردن اصالت به دکوراسیون داخلی خانه تان هستید، فرش ها و گلیم ها و جاجیم ها بهترین گزینه هستند. آن ها کف خانه تان را تبدیل به موزه از هنر و اصالت ایرانی میکنندو چشم هر بیینده ای را به خود معطوف.

شرکت معماری دکوکو
دکوراسیون نشیمن سفید و مشکی
شرکت معماری دکوکو

کوسن هایی با پارچه های مختلف در طراحی دکوراسیون داخلی خانه

وقتی می توانید پرده هایتان را رنگی و متفاوت در نظر بگیرید چرا این کار را نتوانید برای کوسن های خانه تان انجام دهید؟ کوسن ها این عناصر کوچک اما تاثیر گذار دکوراسیون داخلی خانه تان را با استفاده از پارچه های متفاوت خاص تر جلوه دهید.

عرفان شریف نژاد: عکاس
عکاسی از دکواسیون آپارتمان حافظی
عرفان شریف نژاد: عکاس

کانتر های آجری برای دکوراسیون داخلی خانه

برای آشپزخانه تان کانتر یا پیشخوانی آجری درست کنید. حس این کانتر خیلی با آن چیزی که فکر می کنید تفاوت دارد. آن ها بسیار گرم و تر و صمیمی تر و دوست داشتنی تر جلوه خواهند کرد و به راحتی می توانید به آن ها اعتماد کنید تا دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان را دگرگون کند.

اگر از این مطلب خوش تان آمد پس حتما مطالب زیر هم برای تان جذاب خواهد بود: 
خانه پرویز تناولی، شاهکاری از معماری و دکوراسیون ایرانی
خانه پدر سالار سینمای ایران، سلیقه مدرن در پوسته سنتی!
خانه ویشکا آسایش، دکوراسیونی با ایده های کلاسیک!
صندلی های منزل را با سلیقه بهنوش طباطبایی انتخاب کنید!
استودیو تیک‌تاک، دفتر کار دوست داشتنی برادران دو قلوی صفاریان پور
فریار جواهریان، معمار صحنه های ۱۰ فیلم از داریوش مهرجویی
تزیین دیوار خانه به سلیقه شقایق دهقان و محراب قاسم خانی

شما می توانید سوالات خود را درباره خرید لوازم منزل و یا طراحی دکوراسیون خانه تان در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه با اهالی فن و کارشناسان در میان بگذارید.

نویسنده : شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
info_37917 در تاریخ 21 دی 1395
تیم نوین خانه با وبسایت جدید خوددر زمینه تعمیرات ، تاسیسات و دکوراسیون داخلی در خدمت شما عزیزان خواهدبود. تنها کافیه به ادرس زیر مراجعه کنید و در صورت تمایل با ما تماس بگیرید. https://goo.gl/nPEd0L

ثبت دیدگاه