Chidaneh.com placeholder image

10 شهر دیدنی دنیا با هتل های 5 ستاره ارزان!

سفر با معماری: وقتی قصد سفر می کنیم، به اولین چیزی که می اندیشیم حتی شاید قبل از تعیین مقصد، مکانی است که می توانیم در آن اقامت کنیم، از مسافرخانه ها و اقامت گاه های کوچک گرفته تا هتل های لوکس و چند ستاره. گاهی قیمت این مکان ها به بودجه ی ما می خورد و گاهی نه. چیدانه همان طور که قبلا به شما گفته چگونه بهترین هتل را برای یک سفر به یاد ماندنی انتخاب کنید؟ در این مطلب نیز برای کمک به شما در این زمینه لیستی از 10 شهر دیدنی دنیا را فراهم آورده که می توانید با هزینه ای نه چندان گران در هتل های 5 ستاره ی آن ها اقامت کنید. با ما همراه باشید…

کاغذدیواری آیدی

10. آتن، یونان

آتن با موجی از هنرمندان و کارآفرینان جوان و یک احیا و باز زنده سازی رو به رو شده که شامل اضافه شدن مغازه های موقتی متنوع، شغل های تازه راه اندازی شده، بوتیک های تلفیقی، اقامت گاه های نوآورانه و رستوران های شیک است. برخی از آثار تاریخی ماندگار این شهر را می توانید در میان موزه های درجه یک و کافه های پرهیاهوی آن بیابید.

قیمت های هتل های 5 ستاره ی این شهر 41 درصد کمتر از نرخ متوسط هتل های 5 ستاره در نقاط مختلف جهان است.

9. شهر پاناما، پاناما

پاناما یکی از سریع ترین اقتصاد های در حال رشد در امریکای لاتین را داراست و شهر پاناما اکنون به عنوان یکی از بین المللی ترین پایتخت های آن منطقه شناخته می شود. برج های درخشان خط آسمان این شهر را فرا گرفته اند، در حالی که کسانی که به دنبال سفرهای تاریخی تری هستند، می توانند در محله های مستعمراتی کاسا ویجو و هتل های آن به گردش بپردازند.
شما ضمنا می توانید سفری یک روزه به یکی از سواحل ماسه ای متعدد در نزدیکی این شهر بروید و هم چنین چشم انداز های فوق العاده ای از کانال پاناما را ببینید.

قیمت های هتل های 5 ستاره ی این شهر 43 درصد کمتر از نرخ متوسط هتل های 5 ستاره در نقاط مختلف جهان است.

8. پکن، چین

پکن مهد بسیاری از میراث جهانی یونسکو، کاخ های سلطنتی، معابد باورنکردنی و کوچه های باستانی است که از چند صد سال پیش تا کنون باقی مانده اند. مسافران تنها قادر به دیدن بخش هایی از دیوار بزرگ چین (یکی از ۱۱ بنای شگفت انگیز که پیش از مرگ باید آن ها را ببینید) هستند.
پکن در کنار سایت های تاریخی حیرت انگیزش، محل ساختمان های مدرن خلاقانه ای مثل سالن کنسرت NCPA و استادیوم المپیک است.

قیمت های هتل های 5 ستاره ی این شهر 44 درصد کمتر از نرخ متوسط هتل های 5 ستاره در نقاط مختلف جهان است.

7. پوکت، تایلند

پوکت با وجودی که به خاطر سواحلش شناخته شده است اما مرکز شهری پر هیاهوی آن مملو از فعالیت های متنوع برای مسافران می باشد. این شهر یک ترکیب هیجان انگیز از قدیم و جدید با بازار های نو فراوان، رستوران ها، بار ها و زیارتگاه های تائوئیست چینی برای گردش است. امروزه بازدیدکنندگان می توانند در کوچه پس کوچه های این شهر، کافی شاپ های هنری و مهمان خانه های شیک ارزان پیدا کنند.

قیمت های هتل های 5 ستاره ی این شهر 44 درصد کمتر از نرخ متوسط هتل های 5 ستاره در نقاط مختلف جهان است.

6. استانبول، ترکیه

اگر می خواید بدانید بهتر است اولین بار به کدام شهر زیبای ترکیه سفر کنیم؟ من به شما استانبول را پیشنهاد می دهم. استانبول مهد مساجد خیره کننده و یکی از بزرگ ترین و قدیمی ترین بازارهای سرپوشیده جهان یعنی گرند بازار (بازار بزرگ) است. این شهر در کنار دیدنی های خیره کننده و سایت های تاریخی، شامل بهترین رستوران های ترکیه، هتل های شیک و بار ها می باشد که هم گرم و صمیمی هستند و هم پر زرق و برق.
مسافران غذادوست از انواع غذاهای این شهر لذت بسیاری خواهند برد، از غذاهای آسیایی و ایتالیایی گرفته تا کباب های خوشمزه و ماهی تازه.

قیمت های هتل های 5 ستاره ی این شهر 45 درصد کمتر از نرخ متوسط هتل های 5 ستاره در نقاط مختلف جهان است.

5. بانکوک، تایلند

به جرأت می توان گفت بهترین نمونه ی جدید و قدیم را می توان در بانکوک دید، جایی که مگامال ها (مراکز خرید بسیار بزرگ) دقیقا در کنار خانه های 200 ساله و معابد بودایی باستانی قرار گرفته اند.
شکمو ها در این شهر در آسمان ها سیر خواهند کرد، زیرا شهر پر است از گاری های غذافروشی که غذاهای خوشمزه سرو می کنند و رستوران های درجه یک که برخی از آن ها در بالای آسمان خراش ها جای گرفته اند. علاوه بر این، امروزه بیش از 400 معبد در سرتاسر این شهر دایر هستند.
ضمنا اگر اهل سفرهای داخلی هستید، چیدانه قبلا بهترین رستوران ها در شهرهای مختلف ایران را به شما معرفی کرده است.

قیمت های هتل های 5 ستاره ی این شهر 50 درصد کمتر از نرخ متوسط هتل های 5 ستاره در نقاط مختلف جهان است.

4. دهلی نو، هند

در دهلی نو بلوار های پوشیده از درخت ما را به آثار تاریخی مثل جانتار مانتار می رسانند که دارای ساعت های آفتابی بزرگ و ابزار نجومی و مجتمع قلعه سرخ با دیوار های حجیم از جنس ماسه سنگ سرخ است.
دهلی نو هم چنین مهد هتل های لوکس با چشم انذاز های زیبا است. امکانات رفاهی در اقامتگاه های درجه یک این شهر اغلب شامل پیش خدمت های خصوصی و صندلی های ماساژ شخصی می باشد.

قیمت های هتل های 5 ستاره ی این شهر 52 درصد کمتر از نرخ متوسط هتل های 5 ستاره در نقاط مختلف جهان است.

3. شهر هوشی مین، ویتنام

شهر هوشی مین بزرگ ترین شهر ویتنام است و انرژی و جنب و جوش در همه جای آن از بازار ها گرفته تا دکه های خیابانی جاری می باشد. افرادی که به دنبال تجربه های هیجان انگیزتری هستند، می توانند از باشگاه های ورزشی شیک، آسمان خراش های چشم گیر و مراکز خرید وسیع لذت ببرند و کسانی که تجربه های فرهنگی می خواهند، می توانند از پاگوداهای تزیین شده و معابد بودایی استفاده کنند.

قیمت های هتل های 5 ستاره ی این شهر 55 درصد کمتر از نرخ متوسط هتل های 5 ستاره در نقاط مختلف جهان است.

2. کوالالامپور، مالزی

کوالالامپور با آسمان خراش ها، فروشگاه های بسیار بزرگ، بازارهای خیابانی و بارهای شیک به یک شهر پر جنب و جوش و پر رونق تبدیل شده است. مسافران هم چنان نشانه هایی از فرهنگ غنی و تاریخ این شهر را از طریق مساجد و معابد رنگارنگ بسیار در امتداد خیابان هایش می بینند.
قیمت های هتل های 5 ستاره ی این شهر 57 درصد کمتر از نرخ متوسط هتل های 5 ستاره در نقاط مختلف جهان است.

1. مدلین، کلمبیا

مدلین در طی سال ها دستخوش تغییرات بزرگی شده است که اکنون آن را تبدیل به یکی از پر جنب و جوش ترین شهر های کشور کرده اند. این شهر در یک دره ی باریک قرار گرفته، طوری که آپارتمان های بلند آن را می توان در میان قله های مرتفع دید.
این شهر به لطف آب و هوای دوست داشتنی اش، لقب “شهر بهار جاویدان" را به خود گرفته است. سیستم حمل و نقل تراموای برقی به مسافران این امکان را می دهد که در کنار تردد سریع تر، چشم انداز های بی نظیری از پایین را ببینند.

قیمت های هتل های 5 ستاره ی این شهر 60 درصد کمتر از نرخ متوسط هتل های 5 ستاره در نقاط مختلف جهان است.

مطالب بیشتر:
بهترین هتل های ایران برای سفر
۱۰ هتل مطرح تهران برای اقامت و برگزاری جشن ها
چرا باید به جزیره کیش،قشم و هنگام سفر کنیم؟

۱۵ تا از زیباترین ایستگاه های مترو در دنیا
۷ استراحت گاه کوهستانی تماشایی در نقاط مختلف دنیا

۶ پیست اسکی پر طرفدار در تهران

منبع: businessinsider | مترجم: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه