Chidaneh.com placeholder image

دوره آموزشی راهکارهای ساده در دکوراسیون خانه های امروزی!

به قلم: تحریریه چیدانه

امروزه هنر و دانش معماری داخلی در شمار کارآمدترین ابزارهای مهندسی و مدیریت سبک زندگی(LIFE STYLE) است. با گسترش شهرنشینی، افزایش،گوناگونی و شیوه های متفاوت زندگی در آپارتمان ها، توسعه دفتر های کار خانگی(HOME OFFICE) و افزایش پسندها و سلیقه های شخصی از راه دسترسی به شبکه اطلاعات تصویری، نیازمندی های بسیاری نیز در این زمینه آفریده شده اند. در همین راستا موسسه فناوری هنر کارستان با حمایت وب سایت دکوراسیون و معماری چیدانه دوره آموزشی راهکارهای ساده در دکوراسیون خانه های امروزی را با عنوان دکوراتور خانه خود باشید را برگزار می کند.

قالیشویی ادیب

 کارکرد رسانه های پیشرفته در حوزه مد و افزایش برنامه ریزی، بازاریابی، طراحی و آفرینش هزاران گونه محصول در دنیای لوازم خانگی، دکوراسیون، مبلمان و . . . خواسته یا ناخواسته، گزینش های بسیار و اما و اگر های فراوانی درباره فضای زندگیمان و چگونگی سامان دهی و ارزش آفرینی در خانه و محل کار پیش روی همه ما می گذارد.

اگرچه دستیابی به مهارت های مهندسی و کارشناسانه در زمینه معماری داخلی، طراحی و دکوراسیون، نیازمند سال ها آموزش و دریافت تجربه های بسیار در محیط های حرفه ای است اما می توان با فراگرفتن اصول اولیه و آموختن ترفندهای کارآمد و اثربخش، زیبایی و سودمندی بیشتری را به محل زندگی خود فراخواند.

 دکوراتور خانه خود باشید!

  • مدت دوره : ۱۵ ساعت
  • تاریخ شروع دوره: ۱۸ بهمن ۱۳۹۴
  • ساعات تشکیل دوره :
    یکشنبه و سه شنبه ها ساعت ۱۰.۳۰ تا ۱۲
    دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۶ تا ۱۸.۳۰
  • شهریه دوره: 200 هزار تومان
  • محل برگزاری: تهران، سعادت آباد، علامه جنوبی، خیابان ۲۷ غربی، پلاک ۱۰ طبقه دوم
  • تلفن: ۰۲۱۸۸۶۹۴۲۴۸
    در صورت ثبت نام از طریق وب سایت چیدانه، 25% تخفیف ویژه تعلق می گیرد.
     جهت رزرو این دوره، اینجا کلیک کنید.

 شگردهایی چون: روش های استاندارد سازی چیدمان / آشنایی با اصول رنگ در دکوراسیون / مدیریت نور / راه های به کارگیری تزیینات و عناصر دکوراتیو / کنترل نقش و نگارها در دکوراسیون / آشنایی با تناسبات و هارمونی / فرمول های کارآمد در دکوراسیون فضاهای کوچک / راه کارهای انتخاب و خرید مبلمان و … از جمله مواردی است که در این دوره به آموزش می رسد.
این دوره می کوشد تا به زبانی ساده شما را با راهکارهای دکوراسیون در خانه های امروزی آشنا کند و قانون های چیدمان را به شیوه ای تازه و با بهره گیری از روش های دیداری ، بررسی های موردی ، ارزیابی فضاهای خانگی شرکت کنندگان در دوره و … آموزش دهد.

حامی رسانه ای دوره : وب سایت دکوراسیون و معماری چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه