Chidaneh.com placeholder image

طراحی لوکس فروشگاه ظروف رویال دیش در بازار بزرگ تهران!

به قلم: تحریریه چیدانه

پروژه های برجسته: در طراحی برای فروشگاه های برند و زنجیره ای آنچه که حائز اهمیت است نمایش جذاب و گیرای محصولات به مخاطب است چالشی که تنها معماران برجسته همچون محمد کانی سواران از عهده ی آن به خوبی بر می آیند، پیش تر با طراحی خیره کننده دکوراسیون فروشگاه رویال دیش در تهران آشنا شدیم با چیدانه همراه باشید تا با فروشگاه مرکزی آن در تیمچه حاجب الدوله بازار تهران بیشتر آشنا شویم.

[[nid:35341]]

سرویس خواب بالسا

شرکت رویال دیش به عنوان یک تولید کننده و عرضه کننده ظروف چینی از برندهای معتبر اروپایی و آسیایی در این صنف شناخته شده می باشد و با توجه به دارا بودن چندین فروشگاه در بازار تهران تصمیم برآن داشت که فضایی به عنوان نمایشگاه کالاهای برتر در میان محصولات خود را برای رفاه حال مشتریان و تمرکز برروی محصولات متفاوت و گسترش فروش در تیمچه حاجب الدوله بازار تهران فراهم آورد.

دفتر معماری کانی سواران
نمایشگاه ظروف رویال دیش
دفتر معماری کانی سواران

 تیم طراحی بعد از برداشت های اولیه از این محیط قدیمی و فرسوده که به عنوان شبه انبار استفاده می شد و بررسی نیازهای کارفرما از محیط خود و با دارا بودن تجربه چنین فروشگاه ها و نمایشگاه هایی برای صنف چینی و بلور به یک سری ملاحظات برای طراحی این پروژه دست یافت.

[[nid:35350]]

هدف اولیه تیم طراحی با توجه به محدودیت های بازار و با توجه به اینکه بنای موجود بسیار قدیمی و آسیب پذیر بود شکل گرفت. یکی از مسائل و چالش هایی که کارفرما مطرح کرده بود بحث عدم نفوذ نور خورشید به داخل بنا برای حفظ محصولات و شرایط نمایشگاه که محصول به شکلی متفاوت ارائه شود.

دفتر معماری کانی سواران
نمایشگاه ظروف رویال دیش
دفتر معماری کانی سواران

 تیم طراحی ابتدا با استفاده از یک بافت سنتی آجری در بازار دیوارهای مشترک با بناهای اطراف را با پوشش آجر نمایش داد و نکته بعدی در ملاحظات طراحی با توجه به شرایط نامساعد در سقف و اجرای تاسیسات به صورت اکسپوز بود، سقف را به صورت مشکی نمایش دادیم تا بتوانیم از بلندی سقف و تیره کردن فضا به تمرکز گرایی در یک کنج سفید رنگ در یک گوشه نمایشگاه دست یابیم.

[[nid:35352]]

 با استفاده از این راهکار علاوه بر بالابردن سرعت اجرا، هزینه های اجرایی کاهش یافته و به هدف اصلی کارفرما برای تمرکز بر روی بعضی از محصولات آن دست یافتیم و در نهایت فضای ورودی فروشگاه را به صورت شماتیک و با الهام از عبوراشعه خورشید از دیوار به صورت دایره برش دادیم و پشت آن را بایک پوشش لایت باکس محفوظ کرده و از قسمت داخل به یک فضایی برای نمایش محصولات جدید دست پیداکردیم.

دفتر معماری کانی سواران
نمایی از نمایشگاه ظروف رویال دیش
دفتر معماری کانی سواران

شرکت کانی سواران سبک منحصر به فرد خود را در طراحی داخلی دارد. از دیگر نمونه پروژه های این شرکت طراحی داخلی فروشگاه برگهف در هایپر استار و کشتیرانی اسپاد، بازسازی مقرون به صرفه با الهام از کشتی! است. برای آشنایی بیشتر با این شرکت می توانید به پروفایل اهالی فن کانی سواران در چیدانه مراجعه کنید.

دفتر معماری کانی سواران
دکوراسیون نمایشگاه ظروف رویال دیش
دفتر معماری کانی سواران

اگر مشغول ساخت خانه، بازسازی یا تغییر دکوراسیون فروشگاه و یا فضای اداری هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

مطالب بیشتر:طراحی داخلی بوتیک مارکو بلوچی در میرداماد تهران
بازسازی فروشگاه و نمایشگاه تاش در تهران
سام سنتر، مرکز تجاری لوکس خیابان فرشته تهران
بازی با نور در طراحی فروشگاه ماهونیا در میرداماد!
 دکوراسیون داخلی مرکز خرید دبی مال در مناسبت های خاص
دکوراسیون فروشگاه ویکتوریا بکهام ، هنر فرشید موسوی
نگاهی به طراحی داخلی اپل استورها

نویسنده: آتلیه معماری کانی سواران| تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه