Chidaneh.com placeholder image

چیدانه، بهترین وبسایت جشنواره وب ایران در شاخه فرهنگ و هنر

به قلم: مژگان احمدی

انتخاب وب سایت چیدانه به عنوان بهترین وب سایت هشتمین جشنواره وب ایران برای دومین سال متوالی در شاخه فرهنگ و هنر از نگاه داوران را به شما حامیان و طرفداران چیدانه تبریک می گوییم.

 جشنواره وب ایران از معتبرترین جشنواره حوزه فناوری اطلاعات در ایران است که تاکنون هفت دوره آن از سال 1387 برگزار گردیده است. 

چوب و هنر

         انتخاب وب سایت های برنده در جشنواره وب ایران به انتخاب داوران به این صورت است:

  • ابتدا وب سایت های متقاضی شرکت در جشنواره در شاخه مربوط به خود ثبت نام می کنند که در این مرحله ثبت نام برای تمامی وب سایت ها آزاد است.
  • سپس  کلیۀ مدیران وب سایت هایی که در جشنواره شرکت کرده اند، به عنوان داور می توانند به سایت های دیگر رأی دهند.
  • از این میان 5 تا 10 وب سایت برتر در هر گروه طبق رای داوران به عنوان کاندیداهای برنده جایزه اعلام می گردند.
  • در مرحلۀ نهایی داورانی تخصصی و منتخب، وب سایت برتر در هر گروه را انتخاب می نمایند. از این طریق چیدانه نیز برای دومین سال متوالی به عنوان بهترین وب سایت جشنواره در شاخه فرهنگ و هنر انتخاب شد.
    انتخاب وب سایت های برنده در جشنواره وب ایران به انتخاب مردم به این صورت است:
  • تمام وب سایت هایی که ثبت نام می کنند می توانند با توجه به رای مردم در این مرحله انتخاب شوند. امسال به علت اختلالاتی که در برگزاری جشنواره بود، بسیاری از وب سایت ها موفق به جمع آوری آرای مردمی از مخاطبان خود نشدند. در این میان متاسفانه برخی از مدیران وب سایت ها در اقدامی غیر حرفه ای از نا آگاهی عمومی نسبت به این موضوع سوء استفاده می نمایند که امیدواریم با اطلاع رسانی دقیق تر روند جشنواره در سال های آینده شاهد چنین اتفاق هایی که قطعا ایجاد اختلال در قضاوت درست و گمراه ساختن مردم می باشد، نباشیم.
  • لازم به ذکر است، انتخاب مردمی نیازی به نامزد شدن در میان کاندیدا های وب سایت های برتر ندارد. برای اطلاعات بیشتر می توانید به وب سایت جشنواره وب و موبایل ایران مراجعه نمایید.

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
سحربانو در تاریخ 05 اسفند 1394
سلام شما واقعن شایسته بودید و هستید :)

ثبت دیدگاه