Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون آنتیک برای داشتن خانه ای گرم و رویایی

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم دکوری: به نظر من کلا مقوله انتخاب لوازم دکوری برای خانه جذاب است، من که خیلی به این بخش علاقه دارم، مخصوصا اگر قرار باشد نوع خاص و یا سبک خاصی از وسایل و لوازم را انتخاب کنم، به همین دلیل به نظرم رسید شاید بد نباشد این لذت را با شما هم به اشتراک بگذارم، بنابراین تصمیم به نوشتن این مطلب گرفتم، این بار می خواهیم با هم به سراغ لوازم دکوری آنتیک برویم و ببینیم که چگونه می توانیم این لوازم دوست داشتنی را مهمان خانه خود کنیم، پس با من و چیدانه تا انتهای این مطلب جذاب همراه و همقدم باشید.  

قاب عکس هایی به سبک انتیک

قالیشویی ادیب

1. قاب عکس هایی به سبک آنتیک 

با قاب عکس های آنتیک دکوراسیون داخلی خانه تان رنگ و بویی قدیمی به خود می گیرد. این قاب عکس های آنتیک حتما نباید به رنگ چوب باشند، می توانند طلایی رنگ باشند و در عین آنتیک بودن، لوکس هم به نظر برسند، در ضمن رنگ طلایی جلوه ی بیشتری روی دیوار های سفید دارد. اگر باور نمی کنید مطلب دست سازهای طلایی کم هزینه برای دکوراسیون لوکس را بخوانید تا متوجه شوید. 

آباژورهای آنتیک

2. آباژورهای آنتیک، حس و حال رومانتیک در دکوراسیون داخلی 

آباژورهای آنتیک که معمولا دارای رنگ های قهوه ای هستند، وقتی با نورپردازی های زیبا ترکیب می شوند، به هیچ عنوان نمی توان از آن ها چشم برداشت، می توان این آباژور ها را در هر نقطه ای از دکوراسیون داخلی خانه به کاربرد مثلا در اتاق نشیمن، شاید هم روی میزهای پاتختی تخت خواب ها، این کاملا بستگی به سلیقه شما دارد. 

3. کابینت های زیر سینک به سبک آنتیک 

حتی سرویس های بهداشتی شما هم می تواند حس و حال آنتیک گونه داشته باشند، کافی است در موقع انتخاب متریال برای کابینت زیر سینک های روشویی، چوب های آنتیک را انتخاب کنید، حتی در موق ساخت هم می توانید سفارش دهید تا برای تان روی درب های کابینت حکاکی های زیبا انجام دهند تا دقیقا به آن چیزی که مد نظرتان هست، برسید. 

صندلی اپن های چوبی برای دکوراسیون داخلی خانه

4. صندلی اپن های آنتیک برای دکوراسیون داخلی خانه 

صندلی اپن زیبای آشپزخانه کامل کننده دکوراسیون منزل شما است و بهتر است که در موقع انتخاب صندلی های اپن آشپزخانه به ست بودن آن ها با دکوراسیون داخلی خانه تان فکر کنید، البته این فقط یک پیشنهاد است، صندلی های اپن شما می توانند مانند عناصر مستقل در دکوراسیون داخلی خانه تان عمل کنند. 

دکوراسیون داخلی اتاق غذاخوری با وسایل آنتیک

5. طراحی دکوراسیون اتاق غذاخوری با وسایل انتیک 

یکی از فضاهای داخلی خانه که با استفاده از وسایل آنتیک می تواند حسابی جذاب و گیرا شود، اتاق غذاخوری است، همان طور که گفتیم وسایل آنتیک حس و حالی رویایی و رومانتیک به اتاق می بخشد و شما هم می توانید از همین ترفند دکوراسیونی استفاده کنید. میز و صندلی های غذاخوری چوبی، کنسول های چوبی تیره، شمعدان های پایه بلند، همه و همه از آن دسته از وسایل و لوازم دکوری ای هستند که به عنوان وسایل آنتیک شناخته می شوند. 

میزهای پذیرایی چوبی و آنتیک برای دکوراسیون داخلی خانه

6. میزهای چوبی آنتیک در دکوراسیون داخلی خانه 

برای گوشه اتاق نشیمن تان یک میز پذیرایی چوبی در نظر بگیرید، حتی اگر پایه های این میز هم دارای ریزه کاری های تزیینی باشد اشکالی ندارد چرا که همین ریزه کاری های تزیینی می تواند بیشتر حس آنتیک بودن میز را به شما منتقل کند، روی میز را هم می توانید با کتاب های قدیمی، گلدان های زیبا بزرگ و هر چیز دیگری که با روحیه خودتان جور در می آید تزیین کنید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: دکوری های کنفی خلاقانه برای تزیین دکوراسیون داخلی

کنسول های انتیک برای دکوراسیون داخلی خانه

7. کنسول های آنتیک برای دکوراسیون داخلی خانه 

آینه و کنسول عناصر جلوه بخش دکوراسیون منزل شما هستند و می توانند زیبایی های خاص و متفاوتی را به دکوراسیون خانه شما بیاورند، می توانید برای ورودی خانه تان یک کنسول آنتیک زیبا در نظر بگیرید تا در همان بدو ورود مهمان های تان به خانه، آن ها را غافلگیر کنید. 

مطلب پیشنهادی چیدانه به شما: ایده های جذاب چیدن لوازم دکوری روی کنسول ها!

دکوری های آنتیک برای دکوراسیون داخلی خانه

8. دکوری های آنتیک در گوشه و کنار خانه 

گوشه کنارهای خانه تان هم می تواند با دکوری های آنتیک تزیین شود، دکوری هایی که معمولا چوبی و با رنگ قهوه ای تیره هستند. این دکوری ها می توانند میزهای بغل مبلی، مجسمه ها و تندیس های زیبا و یا حتی گلدان هایی با بدنه تراش خورده باشند، خلاصه که هر آنچه که فکر می کنید حس و حالی آنتیک دارد را می توانید مهمان خانه تان کنید. 

میزهای جلو مبلی آنتیک

9. میزهای جلو مبلی آنتیک برای دکوراسیون داخلی خانه 

شما می توانید حتی با یک میز جلومبلی چوبی، به دکوراسیون داخلی خانه تان حس و حالی رویایی ببخشید، این میزهای چوبی، با ظاهر خود می توانند یادآور سبک کلاسیک هم در دکوراسیون خانه باشند.

مطلب پیشنهادی چیدانه: زیبایی های سبک کلاسیک در معماری داخلی!

میز تحریرهای آنتیک

10. میزتحریرهای آنتیک برای دکوراسیون داخلی منزل 

حتی مبلمانی مانند میز تحریرها هم می توانند آنتیک باشند، کافی است میزهای چوبی با رنگ های قهوه ای انتخاب کنید، میز هایی مانند آنچه که در عکس بالا می بینید، بسیار بسیار مناسب و زیبا هستند.  البته باید بگویم روشن بودن یا تیره بودن رنگ میزها بسته به سلیقه شما است. 

ما دویت داریم بدانیم شما چگونه از وسایل آنتیک در دکوراسیون داخلی خانه تان استفاده می کنید، عکس های دکوراسیون داخلی خانه تان را با ما در بخش مشاوره دکوراسیون به اشتراک بگذارید. 

مطالب بیشتر: با این سفالینه های قدیمی دکوراسیون منزل تان را به روز کنید
بهترین چیدمان لوازم دکوری روی انواع میز
۱۲ آباژور که اتاق خواب شما را رمانتیک می کنند!
 ۸ چیدمان چشم نواز تابلوها در دکوراسیون منزل!

نویسنده: شمیم آقازاده | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه