Chidaneh.com placeholder image

5 پیشنهاد شگفت انگیز برای فرو رفتگی های دیوار

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: وقتی به خانه ی جدیدی نقل مکان می کنیم، با دیدن فرو رفتگی های دیوار بلافاصله به این فکر می کنیم که می توانند جای مناسبی به عنوان کمد و انباری باشند. خیلی زود دست به کار می شویم، سفارش ساخت درب و طبقه بندی می دهیم و بعد از مدتی آن جا می شود یک انباری به تمام معنا با کلی خرت و پرت که شاید سالی یک بار هم از آن ها استفاده نکنیم. اما من به شما می گویم بیایید متفاوت فکر کنیم و از این تورفتگی ها متفاوت و زیبا استفاده کنیم. با ایده های خلاقانه ی چیدانه همراه باشید…

سرویس خواب بالسا

نشیمنی گرم و نرم برای فرار از شلوغی های روزانه

خانه های امروزی آنقدر کوچک و شلوغ شده اند که به سختی می توان جایی برای خلوت کردن با خود پیدا کرد. حتی گاهی اتاق های شخصی مان فقط محلی هستند برای انجام کار ها و چنان ما را از نظر فکری و بصری درگیر می کنند که دیگر فرصتی برای استراحت ذهن مان نداریم. چنین مواقعی یک تورفتگی به دادمان می رسد، جایی که لم می دهیم و در صفحات کتاب غرق می شویم.

چیدانه پیش از این نیز با ۷ پیشنهاد کاربردی برای فرو رفتگی های دیوار شما را در طراحی دکوراسیون منزل تان همراهی کرده است.

این نشیمن می تواند فضایی برای قرار دادن لوازم و کتاب ها داشته باشد.

میز تحریر خود را در دل دیوار جا کنید!

چنین فضایی به عنوان فضای کار و مطالعه چند مزیت دارد که شاید مهم ترینش جلوگیری از حواس پرتی در هنگام کار است. وقتی جلوی دید تان بسته باشد، خیلی بهتر روی کار تان متمرکز می شوید. مزیت دیگرش پنهان کردن آشفتگی های روی میز از جلوی دید می باشد که باعث می شود به آرامش فکری شما در اتاق خواب تان خللی وارد نشود.

فضای زیر پله یکی از فضاهای دنج برای قرار دادن میز کار می باشد. طراحی فضای کار، از ایده‌هایی هوشمندانه برای زیر پله ها می باشد.

نظرتان درباره یک باغ خانگی کوچک چیست؟

داشتن حیاط و باغچه که دیگر این روزها آرزو شده، چیزی نمانده که تراس ها و بالکن ها هم به آن ها بپیوندند. اما باز هم جای نگرانی نیست. با تراریوم ها و ویواریوم های آویز و کاکتوس های بدون نیاز به مراقبت، یک باغ کوچک در فرو رفتگی دیوار تان ایجاد کنید. برای هر چه زیباتر کردن این باغچه ی سبز خلاقیت خود را محک بزنید.

ترکیب نورپردازی مناسب با این فضا، جذابیت آن را دوچندان می کند.

بنشینید و بخوانید و بنوازید و تفریح کنید!

به جای چپاندن تعداد زیادی کتاب در دل دیوار، آن جا را چندمنظوره کنید؛ جایی برای نشستن، جایی برای کتاب ها و جایی برای دکوری ها. چنین چیدمانی هم شما را از نگهداری وسایل اضافی باز می دارد و هم محلی فراهم می آورد که شما را به انجام فعالیت های انرژی بخش ترغیب می کند.

سکوی زیر پنجره یکی از دلنشین تر مکان ها برای استراحت و کتاب خواندن به خصوص در روزهای زمستانی زیر تابش آفتاب است.

از دیگران غافل نشوید!

همیشه قرار نیست خودتان باشید و خودتان. به نفر دوم هم بیندیشید. کنج ها و تورفتگی ها می توانند مکان خوبی برای گفتگوهای دونفره باشند. اگر فضا اجازه می دهد، با طراحی مبلمان مناسب، این امکان را فراهم کنید که با همسر، مادر، پدر یا دوست خود در آنجا بنشینید، چای بخورید و درد دل کنید.

حتی می توانید فضایی درست کنید که کودکان تان در آن جا با هم تکالیف شان را انجام دهند و بازی کنند.

شما هم در دکوراسیون داخلی منزل تان چنین فضایی دارید؟ با آن چگونه برخورد کرده اید؟ تورهای چیدانه از ایده های خلاقانه ی شما استقبال می کند و شما می توانید با همکاری با تحریریه چیدانه، منزل زیبای خود را با مخاطب ها به اشتراک بگذارید.

ترفندهای دکوراسیون برای گوشه و کنار خانه:
۷ ایده برای مخفی کردن ستون ها در دکوراسیون داخلی
قناسی ساختمان را با طراحی دکوراسیون خلاقانه بپوشانید!

چگونه لوله های رو کار در دکوراسیون داخلی را بپوشانیم؟
تزئین و استفاده کاربردی ستون در طراحی داخلی

راه حلی ساده برای مخفی کردن چهره زشت رادیاتورها

نویسنده: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه