Chidaneh.com placeholder image

ساعت هایی که دکوراسیون منزل شما را زیباتر می کنند!

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم دکوری: زمان جز جدا نشدی هر فضایی است، بی شک ساعت دیواری نبض زندگی هر فردی را در دستش را دارد، و در گوشه و کنار هر فضایی یکی از آن ها با مدل ها و طرح های گوناگون دیده می شود، به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم مدل های مختلف ساعت را در دکوراسیون داخلی بررسی کنیم با ما همراه باشید.

آسوریک
ساعت دیواری آسوریک طرح بیزانس
آسوریک
 

سرویس خواب بالسا

برخی ساعت ها از قالب یک ساعت معمولی فراتر می روند و کاربردی به جز زمان سنجی را دارند، این سبک ساعت ها که بعضا در حکم تابلو می توانند زینت بخش دیوارخانه ی شما باشند، به خوبی در سبک های مختلف دیده می شوند که می توانید با توجه به نوع دکوراسیون خود یکی از آنها را برای فضای خود در نظر بگیرید.

طراحان آلما
ساعت دیواری طراحان آلما کد9023
طراحان آلما
 

ساعت دیواری های بدون قاب در واقع نقشی شبیه به استیکرها را در دکوراسیون داخلی شما ایفا می کنند، این طرح از ساعت را به خوبی می توانید با دکوراسیون مدرن خود هماهنگ کنید و در بخش های مختلف فضای داخلی از نشیمن تا اتاق کودک از آن استفاده کنید.

طراحان آلما
ساعت دیواری طراحان آلما کد 9029
طراحان آلما
 

ساعت های بدون قاب علاوه بر نقش استیکر می تواند در قالب تایپوگرافی ها هم زینت بخش دکوراسیون داخلی شما باشد، اگر در نظر دارید یک تایپوگرافی در فضای داخلی خود داشته باشید به سادگی می توانید یک ساعت با این سبک تهیه کنید و از آن لذت ببرید.

طراحان آلما
ساعت دیواری طراحان آلما طرح Family
طراحان آلما
 

ساعت دیواری شما می تواند یادآور خاطرات خوش زندگی شما باشد، قاب عکس های خاطر انگیز به شما می گوید که هر لحظه ای را که در کنار خانواده می گذرانید با ارزش است. این سبک از ساعت دیواری های فانتزی به خوبی می تواند در دکوراسیون مدرن شما بدرخشد.

[[nid:12774]] 

برخی ساعت دیواری ها چیزی فراتر از سبک و سیاق کلاسیک و حتی سبک مدرن دارد، وطراحی آن به نحوی است که به شما این امکان را می دهد که از آن در فضایی مانند آشپزخانه و یا غذا خوری استفاده کنید و خلاقیت را دکوراسیون شما بالا می برد.

[[nid:12777]] 

ساعت دیواری های رنگی این امکان را به شما می دهد که به خوبی ترکیب رنگی های مناسب را در فضای داخلی خود داشته باشید و از زیبایی آن در فضای داخلی خود لذت ببرید، این سبک از ساعت های دیواری بیشتر برای فضاهای مانند اتاق خواب ها مناسب اند.

[[nid:3030]] 

ساعت ها را می توانید با طرح ها و سبک های مختلف متناسب با دکوراسیون خود تهیه کنید، وقتی دکوراسیون داخلی شما کلاسیک است بی شک ساعت های ایستاده کلاسیک می تواند اصالت دکوراسیون داخلی شما را دو چندان کند پس یکی از آن ها را برای دکوراسیون کلاسیک خود تهیه کنید و لذت ببرید.

اگر قصد خرید یکی از این ساعت های دیواری را دارید، ویترین کالاهای چیدانه در بخش ساعت نمونه های بیشتری را برای شما گردآوری کرده است پیش از خرید سری به آن بزنید و آسان تر خرید کنید.

مطالب بیشتر: ۱۰ ایده کاربرد ساعت دیواری در دکوراسیون منزل
ساعت ایستاده و جلوه ای جذاب در دکوراسیون منزل 
خلاق ترین وسایل دکوری تنها با یک سی دی
۱۰
ایده حصیری برای طراحی دکوراسیون داخلی 
 ۷ دکوری چوبی برای تزئین دکوراسیون منزل
۱۱ صندوقچه قدیمی در دکوراسیون امروزی
دکوراسیون زیبای ایرانی با فرش های اصیل ایرانی!
۷ ایده استفاده از شمع در دکوراسیون منزل

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه