Chidaneh.com placeholder image

این نکات را در انتخاب رو تختی مناسب فراموش نکنید!

به قلم: تحریریه چیدانه

پرده و لوازم پارچه ای: هرچقدر هم که شما برای اتاق خواب خود بهترین تخت خواب ها را سفارش دهید و دکوراسیون خود را استاندارد بچینید، و در مورد ست کردن رنگ فرش و پرده وسواس به خرج دهید اگر به جزییات خاصی مانند انتخاب یک رو تختی مناسب دقت نکنید هرگز اتاق خواب زیبایی نخواهید داشت پس با چیدانه همراه باشید تا شما را در انتخاب یک رو تختی مناسب راهنمایی کنیم.

[[nid:11934]]

ماندوی
ست لحاف کدJFR602 ماندوی
ماندوی
ماندوی
ست لحاف کدJFR184-cD ماندوی
ماندوی

سرویس خواب بالسا

انتخاب رنگ مناسب برای روتختی

یک رو تختی مناسب در واقع باید تلفیقی از رنگ های ملایم باشد چرا که حضور رنگ های تند و یا ترکیب های اشتباه فضای اتاق خواب شما را گرفته می کند به خصوص اگر اتاق خواب شما کوچک است، بنابراین در انتخاب ترکیب های رنگی روتختی ها انتخاب اول را به رنگ های ملایم اختصاص دهید توجه به هماهنگی این رنگ ها با سایر عناصر فضای اتاق خوابتان می تواند انتخاب را برای شما ساده تر کند.

[[nid:11930]][[nid:11935]][[nid:11966]]

انتخاب طرح مناسب برای روتختی

درست است که انتخاب طرح روتختی ها مسئله ای کاملا شخصی است اما باید توجه داشته باشید که ابعاد اتاق خواب شما نقش موثری در انتخاب طرح شما دارد، طرح های شلوغ و با رنگ های تند در اتاق های بزرگ و دلباز می تواند زیبایی داشته باشند، اما اگر در اتاق های کوچک قرار گیرند جز ایجاد اغتشاش بصری و بر هم زدن آرامش در فضا نقش دیگری نخواهند داشت.

[[nid:11972]]

ماندوی
ست لحاف کدJFR315-cd ماندوی
ماندوی
ماندوی
ست لحاف JFR309-cS ماندوی
ماندوی

انتخاب جنس مناسب برای روتختی

پس از در نظر گرفتن رنگ و طرح مناسب نوبت به انتخاب جنس مناسب است. توجه داشته باشید که روتختی با مرغوب ترین جنس انتخاب کنید جنسی لطیف که آرامش شما را در زمان خواب دو چندان می کند، توجه داشته باشید که روتختی انتخابی شما قرار است نهایت چند سال برای شما کارایی داشته باشد پس انتخاب یک رو تختی نامرغوب می تواند برایتان دردسر ساز باشد.

گلریس
ست لحاف طرح بارسلونا گلریس
گلریس
[[nid:11955]][[nid:11928]]

انتخاب روتختی مناسب برای اتاق کودک

در انتخاب رو تختی مناسب برای اتاق کودک علاوه بر موارد بالا در نظر بگیرید که به راحتی قابل شستشو باشند. در انتخاب طرح و رنگ مناسب روتختی برای آن ها جنسیت و سن، علاقه مندی های آن ها می تواند به شما در انتخاب مناسب ترین روتختی کمک کند کافی است کمی با آن ها مشورت کنید و اجازه دهید طرح مورد علاقه خودشان را انتخاب کنند.

کالای خواب بیوتی
ست 2نفره باربری کالای خواب بیوتی
کالای خواب بیوتی
تن آسای
ست ملحفه رونیز تن آسای
تن آسای
[[nid:11951]]

انتخاب رو تختی های دو رو مناسب برای تغییردکوراسیون

اگر از آن دسته افرادی هستید که مدام در حال تغییر دکوراسیون خود هستید و یا زود از محیط اطرافتان خسته می شوید بهترین و مقرون به صرفه ترین انتخاب برای شما رو تختی های دو رو می باشد، رو تختی ها ی دو رو معمولا به دو رنگ و یا دو طرح مختلف عرضه می شود که به خوبی می توانید مناسب ترین آن ها با توجه به نکات گفته شده برای دکوراسیون خود تدارک ببینید و از آن لذت ببرید.

اگر در بازار به دنبال تشک و کالای خواب دلخواه خود می گردید. سری به بخش ویترین محصولات چیدانه بزنید و از انواع تشک های موجود در بازار آگاه شوید. برای آشنایی بهتر و بیشتر با تولیدکنندگان و وارد کنندگان فعال در این حوزه به بخشکالای خواب در اهالی فن چیدانه بروید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به شرکت های مختلف را ببینید و نمونه محصولات آنها را بررسی کنید. 

مطالب بیشتر:راهنمای خرید کالای خواب راحت و زیبا
راهنمای خرید تشک مناسب برای یک خواب آسوده
روتختی و کالای خواب رویایی برای نیمی از زندگی تان!
 کدام تشک مناسب شماست؟ 
چگونه عمر تشک خوش خواب را افزایش دهیم؟
رازهای شستشو و نظافت کالای خواب برای یک خواب سالم
راه حل های فنگ‌شویی برای انتخاب تخت‌خواب مناسب

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
نوین شغل در تاریخ 01 اردیبهشت 1395
سایت خیلی خوبی هست...اطلاعات خیلی خوبی داره... طوری که میشه خیلی از نیازهای روزمره رو توش بررسی کرد... تشکر میکنم از مدیران این سایت

ثبت دیدگاه