Chidaneh.com placeholder image

8 ایده دکوری شیک و مدرن برای تزئین منزل!

به قلم: مژگان احمدی

چرا از وسایل دکوری استفاده می‌کنیم؟ چون می‌توانیم با انتخاب این وسایل به سلیقه خودمان، دکوراسیون خانه را خاص و منحصربه‌فرد کنیم. در واقع چگونگی استفاده از انواع وسایل دکوری شیک، نمایانگر سلیقه ما در سبک دکوراسیونی مورد نظرمان است. در این مقاله از چیدانه با مجموعه گالری گونای هوم همراه شده‌ایم تا کمی درباره کاربرد انواع وسایل دکوری شیک در دیزاین منزل و چند و چون انتخاب این وسایل صحبت کنیم. توجه داشته باشید که تصاویر مورد استفاده در مقاله همگی نمونه کارهای این شرکت هستند.

مبلمان و اکسسوری گونای
دیوارکوب گوزن رنگ طوسی
مبلمان و اکسسوری گونای

چوب و هنر

وسایل دکوری و 4 نکته دکوراسیونی مهم

در مورد استفاده از وسایل دکوری شیک در دکوراسیون خانه نکاتی وجود دارد که لازم است به آن‌ها توجه کنید. کارشناسان و دیزاینرهای مجموعه گالری گونای هوم در مورد این نکات می‌گویند که:

  1. پیش از هر چیز حواس‌تان به سبک دکوراسیون منزل‌تان باشد. مثلا هر چقدر هم که از یک وسیله دکوری کلاسیک خوشتان آمده باشد این وسیله هرگز برای استفاده در خانه‌ای با دکوراسیون مدرن مناسب نیست
  2. توجه داشته باشید که تنوع وسایل دکوری بیشتر از چیزی‌ست که فکرش را می‌کنید. اما قرار نیست از هر چیزی که در یک فروشگاه لوازم دکوراسیون داخلی خوشتان آمد آن را بخرید. چون حتی اگر خانه را از وسایل دکوری شیک و گران قیمت هم پر کنید، هرگز ازدیاد آن‌ها در کنار هم زیبا نخواهد بود
  3. بسیار مهم است که قبل از خرید وسایل دکوری فکری به حال جای قرار گرفتنش هم بکنید. این خیلی مهم است که یک وسیله زیبا را در جای درخور و مناسبش قرار دهید
  4. ممکن است وسایلی که می‌بینید رنگ‌بندی متنوعی داشته باشند که شما یکی از رنگ‌های آن را بیشتر از بقیه دوست دارید. در چنین مواقعی دقت کنید که به جز نظر شخصی خودتان، باید تم رنگی دکوراسیون منزل را نیز لحاظ کنید. در واقع وجود هارمونی چه از نظر رنگ و چه از نظر سبک و مدل بین وسایل دکوری و دکوراسیون خانه یک اصل اساسی است

مبلمان و اکسسوری گونای
پاف مدرن نشیمن
مبلمان و اکسسوری گونای

8 وسیله دکوری شیک برای دیزاین منزل

8 پیشنهاد دکوری شیک که می‌توانید آن‌ها را در دیزاین منزل‌تان به کار ببرید. آیا قبلا تجربه استفاده از این وسایل را داشته‌اید؟

برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر از هر کدام از وسایل دکوری زیر می‌توانید بر روی آن کلیک کنید.

مبلمان و اکسسوری گونای
ساعت سه پایه مدرن جدید
مبلمان و اکسسوری گونای

برای وسایل دکوری چقدر هزینه کنیم؟

به طور کلی در مورد این سوال دو ایده وجود دارد. بعضی‌ها فکر می‌کنند که بیشترین هزینه باید متعلق به وسایل کاربردی باشد. یعنی اگر وسیله‌ای هم کاربردی باشد و هم دکوری، حاضرند پول بیشتری برای خرید آن بپردازند. در مقابل بعضی‌ها که اغلب دید هنری غالب‌تری دارند، شیک و یونیک بودن وسیله دکوری کافی است تا برایش هزینه‌ کنند. به نظر ما بهتر است که قبل از خرید یک وسیله دکوری شیک این چند سوال را از خودتان بپرسید:

  • اول این که آیا به نظر شما قیمت وسیله‌ی مورد نظر معقول است و به اصطلاح می‌ارزد؟
  • دوم اینکه آیا از نظر قیمت با سایر وسایل منزل‌تان هماهنگی دارد؟
  • آیا اصلا می‌خواهید یا می‌توانید برای داشتنش این اندازه هزینه کنید؟
  • چقدر روی زیبایی بصری منزل‌تان تاثیر دارد؟ آیا جایش در منزل خالیست؟

پرسیدن چنین سوالاتی به شما کمک می‌کند تا بفهمید که آیا واقعا یک وسیله دکوری را دوست دارید، یا اسیر تبلیغات بازار شده‌اید؟

پیشنهاد می‌کنیم که برای اطلاع دقیق‌تر از قیمت‌ وسایل دکوری به وبسایت گونای هوم سر بزنید تا یک برآورد نسبی از قیمت وسایل مورد نظرتان در بازار داشته باشید.

وبسایت رسمی مجموعه گالری گونای هوم

 

مبلمان و اکسسوری گونای
صندلی تک استیل طلایی
مبلمان و اکسسوری گونای

خرید اینترنتی وسایل دکوری

این سوال، سوال خیلی‌هاست: تصمیم به خرید یک وسیله دکوری شیک دارم. از کجا بخرم؟

به نظر ما بهترین گزینه خرید از فروشگاه لوازم دکوراسیون داخلی است.

چیدانه مجموعه‌ی گالری گونای هوم را به عنوان یک مرکز فروش لوازم دکوری شیک پیشنهاد می‌دهد. برای خرید حضوری وسایل دکوری از این گروه باید به آدرس زیر بروید:

تهران، بازار بزرگ ایران مال _ طبقهG0 _ پلاکRA101 _ گالری گونای هوم

اما خیلی نیازی نیست.

چون این مجموعه خدمات خود را به صورت اینترنتی از طریق وبسایت و پیج اینستاگرام نیز ارائه می‌دهند.

وبسایت رسمی مجموعه گالری گونای هوم

پیج اینستاگرام مجموعه گالری گونای هوم

می‌توانید انواع وسایل دکوری شیک را به صورت یکجا در وبسایت ببینید، مشخصات هر کدام را به دقت بخوانید، قیمت‌ها را مقایسه کنید و با توجه به نیازتان اقدام به خرید نمایید.

مبلمان و اکسسوری گونای
پاف عروسکی طرح حیوانات
مبلمان و اکسسوری گونای

کلام آخر:

شاید در نگاه اول ضروری به نظر نرسد، اما عملا کمتر کسی‌ست که در دیزاین خانه دست‌کم از چند وسیله دکوری شیک استفاده نکند. در این مقاله سعی کردیم تا به طور خلاصه و مفید درباره  چند و چون انتخاب و خرید وسایل دکوری حرف بزنیم. ما فکر می‌کنیم که امروزه این وسایل اغلب نوعی آثار هنری هستند که وارد خانه‌ها می‌شوند. پیشنهاد می‌کنیم که اگر هنوز نمونه‌کارهای مجموعه گالری گونای هوم را ندید، حتما به پیج آن‌ها در چیدانه سر بزنید و نمونه کارهای بیشتری از وسایل دکوری بینید.

با کلیک بر روی این لینک به پروفایل مجموعه گونای هوم در چیدانه هدایت خواهید شد

مطالب پیشنهادی مرتبط:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه