Chidaneh.com placeholder image

اگر می خواهید طراح دکوراسیون داخلی شوید!

آموزشی و فرهنگیدپارتمان های آموزشی این روزها برای افرادی که دلشان می خواهد فن و حرفه هایی متفاوت از رشته های دانشگاهی شان کسب کنند بهترین گزینه هستند. شما حتی اگر تحصیلات دانشگاهی هم نداشته باشید می توانید روی این موسسه های آموزش عالی و دپارتمان ها حساب کنید. امروز در چیدانه می خواهیم با هم بررسی کنیم و ببینیم که این موسسات آموزش عالی و دپارتمان های آموزش آزاد چه شاخص ها و ویژگی های باید داشته باشند و در این راه از تجربیات مجتمع آموزشی آرت آکادمی که یکی از قوی ترین این موسسه ها و آموزشگاه ها مخصوصا در زمینه آموزش معماری داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی هستند؛ کمک می گیریم. پس با ما همراه باشید، مطمئن هستم در پایان به اطلاعات خوبی دست پیدا می کنید. 

آرت آکادمی
آرت آکادمی
آرت آکادمی

فرش ذوالانواری

رشته هایی که در موسسات آموزش عالی ارائه می شوند 

اولین نکته ای که باید برای انتخاب موسسه آموزش عالی تان در نظر بگیرید این است که اطمینان حاصل کنید که دپارتمان رشته مورد نظر شما در آن موسسه موجود است. معمولا هر کدام از موسسه های آموزش عالی یک خط مشی خاص را طی می کنند، بعضی از آن ها در رشته های هنری خبره هستند و بعضی از آن ها در زمینه های فنی و تکنولوژیک و بعضی دیگر در مسائل حقوقی و اجتماعی. با کمی تحقیق می توانید بهترین موسسه در زمینه مورد نظرتان را پیدا کنید. 

آرت آکادمی
آرت آکادمی
آرت آکادمی

دوره های هوشمند در موسسات آموزش عالی 

مطمئنا موسسات آموزش عالی که دوره های هوشمند برگزار می کنند در برابر موسساتی که هنوز به روش های قدیمی کلاس های شان را برگزار می کنند برتر هستند، منظور از دوره های هوشمند، دوره های هستند که در آن ها نیازی به جزوه برداری نیست و هنرجو می تواند تمام مدت و تمام و کمال تمرکز خود را بر روی یادگیری بگذارد و در انتهای هر جلسه فایل صوتی و یا pdf آن جلسه را در تحویل بگیرد. تجربه نشان داده است که در چنین کلاس هایی راندمان دانشجویان و هنرجویان به نسبت کلاس هایی که در آن ها جزوه برداری می شود بیشتر است، آرت آکادمی یکی از این موسسات آموزش عالی است که دوره های هوشمند برگزار می کند. 

آرت آکادمی
آرت آکادمی
آرت آکادمی

تجهیزات مدرن در موسسات آموزش عالی 

پارامتر دیگری که باید به آن توجه کنید، تجهیزاتی هستند که در موسسات برای آموزش از آن ها استفاده می شود. هر چه این تجهیزات مدرن و پیشرفته تر باشند کیفیت آموزش ها نیز بهتر می شود. سعی کنید قبل از انتخاب موسسه حتما تجهیزات و وسایل مورد استفاده را بررسی کنید. مخصوصا در رشته هایی مانند طراحی و دوخت لباس و عکاسی مدرن بودن تجهیزات بسیار حائز اهمیت می شود.

آرت آکادمی
موسسه آرت آکادمی
آرت آکادمی

دکوراسیون داخلی فضاهای آموزشی دپارتمان ها  

یکی دیگر از مواردی که باید خیلی بیشتر از دیگر نکته ها به آن توجه کنید؛ طراحی داخلی و دکوراسیون فضاهای آموزشی هستند. یادتان باشد که دکوراسیون داخلی فضا بسیار بر روحیه شما تاثیر گذار است و هر چه دکوراسیون و طراحی داخلی این مجموعه ها و موسسات فکر شده تر باشد مطمئن باشید که راندمان کاری شما نیز بالاتر می رود. 

آرت آکادمی
آرت آکادمی
آرت آکادمی

رشته طراحی دکوراسیون داخلی در موسسات آموزش عالی 

رشته معماری و طراحی دکوراسیون داخلی یکی از آن رشته های پر طرفداری است که بیشتر موسسات و آموزشگاه های آموزش عالی آن را برگزار می کنند. شما تقریبا در همه آموزشگاه ها می توانید این رشته پر طرفدار را بیابید. آموزشگاه آرت آکادمی هم یکی از همین موسساتی است که این رشته را در سطح بالا و با استفاده از تجهیزات مدرن و با بهره گیری از اساتید خبره برگزار می کند. 

آرت آکادمی
آرت آکادمی
آرت آکادمی

آشنایی با موسسه آرت آکادمی 

بد نیست که کمی با موسسه آرت آکادمی آشنا شویم. این مجتمع آموزشی در تاریخ ۵ مرداد ماه ۱۳۹۴ افتتاح و در مساحتی بالغ بر ۳۵۰ مترمربع و به تعداد ۷ کارگاه آموزشی راه اندازی شده که به شرح ذیل می باشد:
کارگاه تخصصی معماری ،کارگاه مجهز کامپیوتر، کارگاه تخصصی مد و لباس ، کارگاه عکاسی و نور پردازی ، سالن کنفرانس و سمینار ، اتاق VIP به همراه پذیرایی سلف سرویس جهت دانش پذیران دوره های خصوصی و فضای آموزشی ﺗﺋﻮری. لازم به ذکر است در این مجتمع آموزشی کلیه دوره ها به صورت هوشمند برگزار می گردد به طوری که دانش پذیران عزیز نیازی به نت برداری و جزوه نویسی نداشته ومی توانند کلیه مطالب آموزشی هر جلسه را به صورت فایل PDF به همراه داشته باشند.

آرت آکادمی
آرت آکادمی
آرت آکادمی

این موسسه بعد از پایان دوره ها به هنرجویان و دانش پذیران خود مدرک معتبر از کانادا اعطا می کند که خود این نکته می تواند وجه تمایز این موسسه با دیگر موسسات آموزش عالی باشد. 

برای دیدن برنامه ها و آشنایی بیشتر با این مجتمع می توانید به وبسایت مجتمع آموزشی آرت اکادمی مراجعه فرمایید. 

نویسنده : شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه 


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه