Chidaneh.com placeholder image

زیبا ترین میزهای شیشه ای که کمتر دیده اید!

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: به نظر شما چرا این میزهای شیشه ای این قدر جذاب هستند؟ من که به شخصه شیفته آن ها هستم. شاید کمی عجیب باشد اما به نظر من میزهای شیشه ای بسیار سخاوتمند هستند. آن ها به دیگر مواد و مصالح و حتی به دیگر عناصر و مبلمان های خانه کمک می کنند تا بهتر دیده شوند. میزهای شیشه ای را نمی توان هیچ جوره نادیده گرفت به نظر من که هر دکوراسیونی با هر سبکی نیاز به یک میز شیشه ای دارد. آن ها می توانند حسابی در دکوراسیون داخلی خانه های شما بدرخشند و چهره آن را از این رو به آن رو کنند. بیایید با هم کمی این میز های شیشه ای را بررسی کنیم و ببینیم وقتی مهمان دکوراسیون داخلی خانه ما می شوند چه کاری از دست شان بر می آید و برای این که این ایده ها برای شما قابل لمس باشند، به سراغ گروه شیشه و آینه گلستان رفتیم تا بتوانیم از محصولات آن ها استفاده کنیم، پس به نظرم با من و چیدانه همراه باشید شاید شما هم به اندازه من به این میزهای شیشه ای علاقه مند شدید. 

شیشه و آینه گلستان
خدمات شیشه گلستان
شیشه و آینه گلستان

سرویس خواب بالسا

1. میز شیشه ای از نوع کانتر آشپزخانه 

کانتر آشپزخانه معمولا یکی از آن عناصری است که در دکوراسیون داخلی خانه می تواند خیلی جا گیر به نظر برسد، شما خیلی راحت می توانید با جا به جا کردن صفحه رویی کانتر که معمولا از ام دی اف است را با شیشه های ضخیم این حس را به یک حس دوست داشتنی بدل کنید. این نوع کانترها حتی می توانند آشپزخانه شما را نیز روشن تر و پر نور تر جلوه دهند. 

شیشه و آینه گلستان
خدمات شیشه گلستان
شیشه و آینه گلستان

در این عکس کاملا مشهود است که میزهای شیشه ای تا چه اندازه می توانند در باز شدن فضای آشپزخانه تاثیر گذار باشند، عکس بالا را خوب نگاه کنید تا بتوانید راجع میزهای شیشه ای یا بهتر بگویم کانترهای شیشه ای تصمیم بگیرید. این میز شیشه ای یا در واقع این کانتر شیشه ای یکی از پروژه های اجرا شده گروه شیشه و اینه گلستان است. 

شیشه و آینه گلستان
خدمات شیشه گلستان
شیشه و آینه گلستان

2. میز شیشه ای برای پذیرایی 

فکرش را بکنید که چنینی میزی با این ابعاد و اندازه را می خواستید از متریالی مثل چوب تهیه کنید؛ می توانید تصور کنید که تا چه اندازه چنینی میزی می توانست در خانه بد فرم به نظر برسد؟ اصلا اگر صفحه رویی این میز چوب بود اصلا دیگر آن پایه های سنگی حکاکی شده به چشم نمی آمدند در واقع این صفحه شیشه ای است که باعث ایجاد تفاوت در ظاهر این میز شده است. این هم دلیل دیگری که باید میز شیشه ای را برای خانه تان انتخاب کنید. مطمئن باشید که میز شیشه ای پذیرایی می تواند خیلی جذاب تر از هر میز دیگری باشد و به شما کمک کند تا یک میزبان حرفه ای به نظر برسید. 

شیشه و آینه گلستان
خدمات شیشه گلستان
شیشه و آینه گلستان

3. میز شیشه ای ناهارخوری 

به گفته طراحان گروه شیشه و آینه گلستان یکی دیگر از انواع میزهای شیشه ای که می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی خانه های شما مورد استفاده قرار بگیرد، میز شیشه ای غذاخوری است. همان طور که در عکس بالا می بینید، این میزها می توانند شکل هایی نامتعارف و غیر معمول داشته باشند. این میزها می توانند آن تفاوتی را که شما در طراحی دکوراسیون داخلی خانه نیاز دارید را برای تان پدید بیاورند. 

شیشه و آینه گلستان
خدمات شیشه گلستان
شیشه و آینه گلستان

4. میز شیشه ای جلو مبلی 

اگر خیلی علاقه مند به میزهای شیشه ای شدید می توانید میزهای جلو مبلی تان را از این نوع انتخاب کنید. میز شیشه ای جلومبلی به نظر من می تواند تکمیل کننده زیبایی بقیه مبلمان ها های خانه تان باشند، در ضمن این میزهای شیشه ای سبکی تلفیقی دارند و می توانند در هر خانه ای با هر سبک دکوراسیونی مورد استفاده قرار بگیرند. 

شیشه و آینه گلستان
خدمات شیشه گلستان
شیشه و آینه گلستان

5. میز شیشه ای ویترینی

همان طور که شما هم می دانید، شیشه ها جزو مواد و مصالح محبوب محسوب می شوند و کاربرد زیادی دارند. به غیر از میزهای شیشه ای که می تواند در طراحی دکوراسیون داخلی منزل استفاده شود، میزهای شیشه ای دیگری هم وجود دارند که در فضاهای دیگر کاربرد دارد، مثل میز شیشه ای ویترینی که اغلب در ویترین مغازه ها به کار گرفته می شود. نمونه ای از این نوع میزها را می توانید در عکس بالا که یکی از پروژه های اجرایی گروه شیشه و آینه گلستان است مشاهده کنید. 

شیشه و آینه گلستان
خدمات شیشه گلستان
شیشه و آینه گلستان

6. میز شیشه ای برای جزیره آشپزخانه 

یکی دیگر از کاربردهای میز شیشه ای برای جزیره های زیبای آشپزخانه است. اگر قصد دارید که چهره جزیره آشپزخانه تان را عوض کنید، کافی است که روی آن را با یک قطعه شیشه بپوشانید. آن وقت می بینید که چگونه همین قطعه شیشه ای می تواند جزیره آشپزخانه تان را از این رو به آن رو کند. 

شیشه و آینه گلستان
خدمات شیشه گلستان
شیشه و آینه گلستان

7. میز شیشه ای برای بار کنار استخر 

اگر دقت کرده باشید در خیلی از استخرها گوشه ای وجود دارد که معمولا نوشیدنی ها و خوراکی های سبک سرو می شود. برای این قسمت ها می توان از میزهای شیشه ای استفاده کرد که اتفاقا بسیار هم جذاب هستند. هم برای ویترین ها و هم برای کانتر. 

برای به دست آوردن اطلاعات تماس و دیدن نمونه کارهای بیشتر از این گروه می توانید به وبسایت شیشه و آینه گلستان مراجعه نمایید. 

نویسنده: شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه