Chidaneh.com placeholder image

8 نمونه از بازسازی زیبای نمای خارجی

به قلم: تحریریه چیدانه

نمای خارجی: بسیاری از افراد در طول روز به طراحی، بازسازی و نوسازی فضاهای داخلی خانه خود فکر می‌کنند و دوست دارند آن را رنگ کنند و برای آن مبلمان و وسایل جدیدی بخرند. اما نوسازی فضاهای بیرونی نیز مانند نوسازی فضاهای داخلی دارای اهمیت است. البته این کار مزیت دیگری نیز خواهد داشت: همه تلاش‌های درخشان شما را خواهند دید.هشت بازسازی فضاهای بیرونی که در این مطلب خواهید دید از بازسازی‌های کامل تا تزئینات ساده را دربرمی‌گیرد. تمامی این تغییرات کیفیت خانه را به سطحی بالاتر ارتقا داده‌اند. تصور کنید هر بار که از کار به خانه بازمی‌گردید با فضای دل‌انگیز و زیبایی روبه‌رو شوید. زیبایی فضاهای بیرونی فقط مخصوص همسایگان نیست.

 

تابلو فرش ریحان

پس از بازسازی: تغییرات کوچک تفاوت زیادی را در این خانه ییلاقی در کالیفرنیا ایجاد کرده است.

پیش از بازسازی: این خانه دارای سیمایی گچی هم‌چون خانه‌های معمولی دهه 1970 بود. ورودی هم‌چون گودالی تاریک و منظره آن زشت و کسل‌کننده بود.

 

پس از بازسازی: این فضا اکنون روشن و مدرن است و دارای منظره‌ای زیبا است و نگهداری از آن ساده است. کارهایی که مالکان انجام دادند: از رنگ‌های روشن استفاده کردند، یک در با رنگی متضاد نصب کردند، پیاده‌رو سیمانی کسل‌کننده را با سنگ‌های زیبا جای‌گزین کردند، دیوارهای قدیمی گچی را با فنس‌های چوبی تعویض کردند، گیاهان مدرن و مناسب با آب‌وهوا نصب کردند که جلوی دید خانه را هم نمی‌گرفت، و به طور کامل چهره خانه را بدون تغییر معماری آن عوض کردند.

 

پیش از بازسازی: این حیاط محصور دارای استخوان‌بندی کامل و دسترسی عالی است، اما نیازمند کمی زیبایی و تخیل است.

 

پس از بازسازی: آن دو درختچه که از خانه همسایه وارد فضای حیاط شده است را می‌بینید؟ این‌ها تنها نشانه‌های حیاط پیش از بازسازی هستند. نه تنها این حیاط با اضافه‌شدن یک استخر مدرن زیبا نوسازی شد، بلکه مالکان خانه فضای نشمین خود را با ایجاد یک فضای غذاخوری سرپوشیده در کنار آشپزخانه گسترش دادند. در هوای خنک این فضا محیط دل‌چسب‌تری نسبت به محیط داخلی خانه است.

 

پیش از بازسازی: همه چیز در این محیط کسل‌کننده است. توفال‌های محوشده، بلوک‌های سبکی که با علف‌های هرز محصور شده‌اند، و در به رنگ خرمایی، همه‌وهمه حسی از بی‌حوصلگی و ناتوانی را برمی‌انگیزند.

پس از بازسازی: این بهترین نوع تغییر است، زیرا بسیار ساده است. با رنگ‌کردن همه فضاها، اضافه‌کردن یک در که به محیط تازگی بخشیده است، و ایجاد منظره‌ای خوشایند، این خانه به کلی تغییر کرده است. بلوک‌های سبک هنوز وجود دارند اما علف‌های هرز از بین رفته‌اند.

 

پیش از بازسازی: این خانه کوچک در بیرون شهر خیلی قابلیت بازسازی ندارد اما کسانی هستند که عاشق این نوع خانه‌ها هستند.

پس از بازسازی: با اضافه‌کردن دیوارپوش‌های چوبی در طبقه دوم، مالکان نه تنها بافت، رنگ، و خطوطی مدرن به محیط اضافه کردند، بلکه موفق به تغییر زاویه دید از پارکینگ به قسمت‌های دیگر شدند. این خانه همان خانه است اما کمی زیباتر.

 

پیش از بازسازی: من حتی یک متر از این کلبه رو به دریا را با چیزی دیگر عوض نمی‌کنم. اما این کلبه متعلق به دهه 70 رو به ویرانی است و به‌علاوه ممکن است کسی از بالای آن به زمین بیافتد.

پس از بازسازی: چارچوب اصلی تغییری نکرده است، اما رنگ آمیزی، پنجره‌های جدید، و بازسازی ایوان این کلبه تاریک و نمور را تبدیل به محیطی خوشایند و درخشان کرده است.

 

پیش از بازسازی: کمک! این خانه توسط درخت‌های غول‌پیکر در حال خورده شدن است.

پس از بازسازی: خیلی بهتر شده است. اکنون می‌توانید ساختمان را ببینید (و البته از پنجره هم می‌توانید به‌راحتی فضای بیرونی را تماشا کنید). دیوارها با رنگ خاکستری روشن اکنون این خانه را بزرگ‌تر و زیباتر نشان ‌می‌دهد.

 

پیش از بازسازی: تشخیص این‌که این خانه یک خانه ییلاقی در فونیکس است یا خانه‌ای در یک بیابان کار دشواری است. این خانه بی‌رنگ در فضای کلی محو و ناپدید شده است.

پس از بازسازی: اکنون این خانه تبدیل به یک مجسمه مدرنسیتی در بستری فوق‌العاده زیبا شده است. رنگ‌ها، بافت‌ها، و گیاهان هنوز هم بخش زیادی از منظره هستند، اما اکنون در فضا پخش شده‌اند.

 

پیش از بازسازی: این خانه کوچک و نامتعارف در گوشه‌ای در پتزبورگ شبیه یک رستوران ارزان‌قیمت و کثیف است.

پس از بازسازی: این ساختمان نامتعارف اکنون شبیه خانه‌ای مدرن و درخشان است. حتی اگر طبقه دوم را نادیده بگیرید، تغییرات در رنگ و مصالح در ساختمان اصلی فوق‌العاده است. تزئینات به کلی این ساختمان را دگرگون کرده‌اند.

منبع: گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
rezaa در تاریخ 14 اسفند 1392
با این آپارتمان های کوچیکی که ما توش زندگی می کنیم دیدن این عکس ها و مطالب بیشتر ناراحت کننده ست

ثبت دیدگاه