Chidaneh.com placeholder image

10 میز صبحانه خوری دنج در دکوراسیون منزل!

به قلم: تحریریه چیدانه

غذا خوری: همه ی ما حداقل یک بار صفا و صمیمیت خوردن صبحانه در کنار هم را تجربه کرده ایم، داشتن فضایی دنج برای صرف یک صبحانه منحصر به فرد شاید آرزوی خیلی از ما باشد. اگر شما هم دوست دارید فضایی دنج برای داشتن یک صبحانه منحصر به فرد و فراموش نشدنی داشته باشید با این مطلب از چیدانه همراه باشید تا با هم با انواع میز صبحانه خوری دو نفره دنج آشنا شویم.

میز صبحانه خوری دو نفره

اسکای اسکرپر

میز صبحانه خوری دنج: طراحی غرفه ای شکل

با یک طراحی غرفه مانند میز صبحانه خوری خود را تبدیل به دنج ترین فضای موجود در خانه کنید، کافی است از یک یک طراح کمک بگیرید تا فضای مرده نزدیک آشپزخانه تان را برای شما طراحی کند تا به راحتی در آن جا قهوه تان را بنوشید و روزنامه ی صبح را ورق بزنید و از زندگی لذت ببرید.

میز صبحانه خوری

میز صبحانه خوری دنج: استفاده از پارتیشن

با استفاده از پارتیشن و یا یک دیوار کوتاه به سادگی می توانید فضای دنجی به عنوان میز صبحانه خوری دو نفره برای خود تهیه کنید. این ایده بهترین ایده برای دکوراسیون منزل زوج های جوان محسوب می شود.

میز صبحانه خوری

میز صبحانه خوری دنج: استفاده از سه کنج فضا

با طراحی U شکل و استفاده از سه کنج فضا به سادگی می توانید از تمام بخش های فضای خود استفاده کنید. این ایده ی رستورانی بهترین گزینه برای میز صبحانه خوری خانه های کوچک محسوب می شود.

میز صبحانه خوری

حتی می توانید ایده ی قبلی را همانند تصویر با دو صندلی دیگر ترکیب کنید! و میز صبحانه خوری دو نفره خود را تبدیل به یک میز چند نفره نمایید و ظاهر منحصر به فردی به فضای آشپزخانه خود ببخشید.

میز صبحانه خوری دنج

میز صبحانه خوری دنج: استفاده از کنج ها

از قناسی ها و کنج های خانه ها برای تبدیل شدن به یک میز صبحانه خوری منحصر به فرد استفاده نمایید. کافی است از مبلمان طراحی شده برای پر کردن آن فضا استفاده نمایید و ظاهر منحصر به فردی به فضای داخلی و میز صبحانه منحصر به فرد خود ببخشید.

میز صبحانه خوری

میز صبحانه خوری دنج: طراحی اطراف میز

اگر شما میز ناهار خوری مستطیل شکل طویلی دارید برای جلوه بیشتر آن تبدیل آن به یک نقطه ی دنج برای صرفه صبحانه و خواندن روزنامه اول صبحتان کافی است فضای اطراف آن را طراحی کنید با استفاده از کنج ها و تزیین آن با کمک کوسن ها به سادگی میز صبحانه خوری دنج و دوست داشتنی داشته باشید.

میز صبحانه خوری

میز صبحانه خوری دنج: استفاده از فضای جزیره آشپزخانه

استفاده از فضای جزیره آشپزخانه و تبدیل آن به یک فضای دنج برای صرف صبحانه ایده ی منحصر به فرد دیگری است که به سادگی می توانید از آن برای فضای داخلی خود استفاده نمایید. این ایده این امکان را به شما می دهد که فضای کار و صرف غذای خود را در کنار هم داشته باشید.

میز صبحانه خوری

میز صبحانه خوری دنج: استفاده از رنگ های گرم

برای میز صبحانه خوری خود رنگ های گرم را در نظر بگیرید، رنگ های گرم صمیمیت و دلچسبی فضای شما را دو چندان می کند، کافی است فضای مورد نظر خود را با رنگ های دلچسب پاییزی تزیین کنید و از داشتنش لذت ببرید.

میز صبحانه خوری دو نفره

میز صبحانه خوری دنج: میز صبحانه دو نفره

نیازی نیست حتما مبلمان میز صبحانه خوری دو نفره شما هماهنگ باشد! گاهی برای خاص بودن نیاز است قاعده و قانون را زیر پا بگذاریم و ظاهری تازه برای فضای داخلی مان خلق کنیم.

میز صبحانه خوری

میز صبحانه خوری دنج: ایجاد فضایی شخصی

درست است که لذت خوردن صبحانه به دور هم بودن آن است اما این دلیل بر آن نمی شودکه میز صبحانه منحصر به فردی برای خود تدارک نبینید! ایده های بالا در کنارهم بگذارید و بهترینشان را برای لذت بردن از اوقات صبحتان تدارک ببینید. 

به ما بگویید…
برای میز صبحانه خوری خود چه ایده هایی دارید؟ از ایده ها و چیدمان میز های خود عکس انداخته و در قسمت مشاوره دکوراسیون چیدانه به اشتراک بگذارید.

منبع: Houzz | مترجم: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه