Chidaneh.com placeholder image

8 مبل تک نفره فانتزی در دکوراسیون منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

مبلمان: یکی پر طرفدارترین مبلمان در دکوراسیون های مدرن امروزی تک مبل ها هستند، پیش تر معجزه تک مبل ها در دکوراسیون منزل را با شما باز گو کرده ایم اما امروز در چیدانه می خواهیم استفاده از مبل تک نفره فانتزی در بخش های مختلف دکوراسیون منزل را با هم بررسی کنیم پس با ما همراه باشید تا در رابطه با مبل تک نفره مدرن بیشتر بدانیم.

مهسا مجیدی
اتاق نشیمن مدرن در ساختمان مسکونی عمید 2
مهسا مجیدی

chidaneh ad banner

مبل تک نفره فانتزی در نشیمن

از مبل تک نفره فانتزی می توانید در هر بخشی از اتاق خواب خود استفاده نمایید، این مبلمان به دلیل ظاهر متفاوت خود به خوبی می تواند چهره ی دکوراسیون شما را زیر رو کند. همچنین گزینه ی ایده آلی برای قرار گرفتن در کنار شومینه در فضای نشیمن شما می باشد.

باتیک
مبل تک نفره اسپرت در دکوراسیون داخلی به سبک صنعتی
باتیک

مبل تک نفره اسپرت گونه ای دیگر از مبل های تک فانتزی می باشد که می توانید آن ها را برای دکوراسیون به سبک صنعتی و یا مدرن استفاده نمایید این مبلمان در کنار یک آباژور خاص و میز جلو مبلی ساده می تواند کنج رویایی و منحصر به فردی در فضای نشیمن شما ایجاد نماید.

باتیک
دکوراسیون خاص با مبلمان مدرن باتیک
باتیک

مبل تک نفره راحتی را می توانید برای فضای کنار پنجره یا حتی کنسول خود انتخاب کنید این مبلمان بهترین گزینه برای استراحت کوتاه عصرگاهی و یا کتاب خواندن و چک کردن امور روزمره شما می باشد.

شرکت معماری دکوکو
نشیمن دنج در پروژه سعادت آباد
شرکت معماری دکوکو

مبل تک نفره فانتزی را می توانید در کنار یک آبنمای خانگی قرار دهید و از آرامش صدای آب در فضای دکوراسیون خود لذت ببرید. در انتخاب مبل تک نفره راحتی حتما توجه داشته باشید که مطابق با آناتومی بدن شما باشد چرا که اوقات خوشی را باید برای شما رقم بزند و تنها زیبایی آن ملاک خرید آن نیست.

[[nid:37860]]

مبل تک نفره فانتزی در اتاق خواب

حضور یک مبل تک نفره فانتزی در دکوراسیون اتاق خواب با یک رنگ برجسته مانند نارجی به سادگی می تواند ظاهر مدرن و شادی به فضای اتاق خواب شما ببخشد. پس با توجه به ابعاد فضای اتاق خواب و رنگ زمینه ی آن مبلمان خود را انتخاب کرده و ظاهر منحصر به فردی به فضای اتاق خوابتان ببخشید.

گالری مبلمان پارسا
مبل راحتی خاص
گالری مبلمان پارسا

مبل تک نفره اسپرت را می توانید هم در فضای اتاق خواب و هم در فضای نشیمن تان استفاده کنید، با انتخاب یک مبل تک نفره فانتزی به راحتی می توانید دکوراسیون خود را متحول کنید، همان طور که گفته شد از این نوع مبلمان به دلیل طراحی خاصشان می توانید در دکوراسیون اتاق خواب و نشیمن و یا حتی فضای اداری استفاده نمایید.

[[nid:32639]]

مبل تک نفره فانتزی در اتاق کودک

مبل تک نفره مدرن یکی از کاربردی ترین عناصر در اتاق کودک به خصوص اتاق نوزاد محسوب می شود، مبل تک نفره فانتزی معمولا برای مادر در اتاق نوزاد قرار می گیرد تا به راحتی به امور کودک رسیدگی نماید، مبل تک نفره راحتی بعد از صندلی ننوی بهترین گزینه برای این فضا محسوب می شود.

هتل بام سبز رامسر
دکوراسیون فضای خواب سوئیت ماه عسل در رامسر
هتل بام سبز رامسر

اگر قصد داشتن یک مبل تک نفره دخترانه در فضای اتاق نوجوان خود دارید می تواند هر کدام از انواع مبل تک نفره فانتزی را انتخاب کنید و برای پارچه ی آن از پارچه های گل دار و تم رنگ های ملایم مانند صورتی و یاسی و … استفاده نمایید و به سادگی آن را برای فضای اتاق دخترتان مهیا کنید. 

در سراسر ایران شرکت های طراحی مبلمان های خانگی هستند که می توانند نیازهای شما را رفع کنند، برای تهیه مبلمان تک خود حتما سری به لیست این شرکت ها در اهالی فن چیدانه بزنید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه