Chidaneh.com placeholder image

بلندتر نشان دادن سقف های کوتاه با 11 ترفند ساده!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: زندگی در آپارتمان های امروزی با سقف کوتاه می تواند خسته کننده باشد و اگر قوانین دکوراسیون سقف کوتاه را ندانید از کیفیت فضای زندگی شما حتما کاسته خواهد شد. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم با هم ترفندهای دکوراسیونی برای بلندتر نشان دادن سقف را با شما در میان بگذاریم با ما همراه باشید. 

بلندتر نشان دادن سقف

تابلو فرش ریحان

بلندتر نشان دادن سقف با مبلمان کم ارتفاع

یکی از ترفندهای ساده بلندتر نشان دادن سقف خانه ها استفاده از مبلمان کم ارتفاع و نزدیک به زمین است چرا که با ایجاد فاصله ی بیشتر بین مبل و سقف توهم بلندتر بودن سقف را برای شما ایجاد می کند و فضای شما را بزرگ تر نشان می دهد. 

بلندتر نشان دادن سقف با آینه

بلندتر نشان دادن سقف با آینه های بلند

آینه های بلند به عنوان آنها منعکس کننده مقدار زیادی از نور، یک راه عالی بزرگتر نشان دادن هر فضایی می باشد، برای بلند تر نشان دادن سقف ها کافی است آنها به صورت عمودی در فضای خود قرار دهید و فضای خود را بزرگتر و سقف ها را بلندتر نشان دهید. 

بلندتر نشان دادن سقف

بلندتر نشان دادن سقف با پرده های بلند

با نصب میله پرده خود را درست در زیر سقف و با بلند تر نشان دادن پنجره ها به سادگی می توانید سقف خود را از ابعاد واقعی اش بلندتر نشان دهید. 

بلند نشان سقف با خطوط عمودی

بلندتر نشان دادن سقف با استفاده از خطوط عمودی

بلند نشان دادن سقف با استفاده از خطوط عمودی بسیار شبیه به دو ایده ی قبلی است. خطوط عمودی کشیده در یک فضا چشم شما را فریب می دهد و سبب می شود که سقف را بلند تر از آن چه که هست ببینید.  

بلندتر نشان دادن سقف

بلندتر نشان دادن سقف با هم رنگ کردن سقف و دیوارها

با هم رنگ کردن سقف و دیوارها به سادگی می توانید فضای داخلی خود را بزرگتر از آنچه که هست نشان دهید و به سادگی سقف کوتاه خود را بلندتر نشان دهید. 

بلندتر نشان دادن سقف

بلندتر نشان دادن سقف با نورپردازی

استفاده از لوسترهایی با ارتفاع زیاد باعث می شود که سقف شما کوتاه تر به نظر برسد اما با نصب چراغ های نقطه ای در سقف ها می توانید سقف خود را به سادگی بلندتر نشان دهید. 

بلند نشان دادن سقف

بلندتر نشان دادن سقف با لوازم دکوری 

با استفاده از اکسسوری ها و لوازم دکوری ساده و بلند به راحتی می توانید هدایت چشم را به سمت بالا بیشتر کنید و سقف خود را بلندتر از آنچه که هست نشان دهید.  

بلندتر نشان دادن سقف

بلندتر نشان دادن سقف با تابلوهای عمودی

یکی دیگر از ترفندهای ساده برای بلند تر نشان دادن سقف ها استفاده از تابلوهای عمودی و کشیده است که به سادگی می تواند ارتفاع دیوارهای شما را بیشتر نشان دهد.  

بلندتر نشان دادن سقف

بلندتر نشان دادن سقف با رنگ کردن نیمه ی دیوار

تیره تر کردن نیمه پایین دیوار و روشن تر کردن نیمه ی بالا و سقف ترفند ساده ی دیگری برای بلندتر ننشان دادن سقف شماست.

بلندتر نشان دادن سقف

بلندتر نشان دادن سقف با رنگ آمیزی به صورت مورب

با رنگ آمیزی دیوارها به صورت مورب و با کمک طیف رنگ های ملایم به سادگی می تواند فضای دکوراسیون خود را دو برابر کرده  و سقف خود را بلندتر از آنچه که هست نشان دهید. 

بلندتر نشان دادن سقف

بلندتر نشان دادن سقف با فرش پر رنگ

با انتخاب فرش های پر رنگ می توانید تمرکز را بر کف زمین نگه دارید و با این ترفند ساده سقف خانه خود را بلندتر نشان دهید. 

اگر قصد تغییر دکوراسیون داخلی منزل خود ، ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه