Chidaneh.com placeholder image

10 سرتختی شیک در دکوراسیون اتاق خواب!

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق خواب: چه قبول کنید و چه قبول نکنید، برخی عناصر هستند که در شکل گیری شخصیت اتاق ها و فضاها تاثیر گذار هستند. وسیله ها و عناصری که اگر برای تان نام ببریم شاید باورتان هم نشود. یکی از این وسیله ها سرتختی ها هستند، بله درست خواندید؛ سرتختی های تخت خواب ها. این عناصر به قدری در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب ها تاثیر گذار هستند که حتی فکرش را هم نمی کنید، همه این تاثیر گذاری هم به دلیل مقیاس بزرگ آن ها است و این که تخت خواب اصلی ترین مبلمان اتاق خواب ها هستند و ناخودآگاه توجه هر کسی را به خود جلب می کنند. امروز در چیدانه به همراه گروه سرویس خواب هنرچوب آرنیکا قصد داریم تا شما را با انواع سرتختی ها آشنا کنیم. 

سرویس خواب هنرچوب آرنیکا
سرویس جواب مدل 120 ثابت
سرویس خواب هنرچوب آرنیکا

چوب و هنر

1. سرتختی های چرمی 

یکی از لوکس ترین سرتختی هایی که می توانید آن ها را برای اتاق خواب تان تهیه کنید، سرتختی های چرمی هستند. این سر تختی ها هم ظاهری مدرن دارند و هم لوکس؛ و می توانند چهره ای خاص به طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان ببخشند. در ضمن تمیز کردن اسن سرتختی ها هم بسیار ساده و راحت است. 

سرویس خواب هنرچوب آرنیکا
سرویس خواب مدل پرنس هنرچوب آرنیکا
سرویس خواب هنرچوب آرنیکا

2. سرتختی های گل گلی 

این نوع سرتختی ها برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب هایی که سبک وینتیج دارند بسیار مناسب است. حتی برای طراحی دکوراسیون اتاق خواب دخترانه نیز می توانید از این نوع سرتختی های زیبا و جذاب استفاده کنید. این نوع سرتختی ها حسابی در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان غوغا می کنند. ماهیت سرتختی های گل گلی، انرژی بخشیدن به دکوراسیون داخلی اتاق خواب شما است. 

[[nid:65927 view_mode=col1]]

3. سرتختی های سلطنتی 

اگر در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان از سبک کلاسیک استفاده کرده اید، تخت خواب هایتان باید دارای سرتختی های سلطنتی مانند آنچه که در عکس بالا به شما نشان داده شده است باشد تا بتواند خودش را در اتاق خواب حسابی نشان دهد. 

سرویس خواب هنرچوب آرنیکا
سرویس خواب مدل اطلسی هنرچوب آرنیکا
سرویس خواب هنرچوب آرنیکا

4. سرتختی های پله ای 

در طراحی برخی ازتخت خواب ها از سرتختی های پله ای استفاده می شود که اتفاقا به نظر من بسیار جذاب هستند و باعث می شوند تا آن یکنواختی و یکدستی خاص سرتختی ها به چالش کشیده شود و شما تصویر متفاوت تری از آن ها را ببینید. 

سرویس خواب هنرچوب آرنیکا
سرویس خواب مدل ویانا هنر چوب آرنیکا
سرویس خواب هنرچوب آرنیکا

5. سرتختی های ساده 

کارشناسان گروه سرویس خواب هنر چوب آرنیکا معتقداند؛ چه اشکالی دارد که سرتختی ها شکل خاصی نداشته باشند و در ساده ترین حالت ممکن در دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان حضور پیدا کنند. برخی افراد هم هستند که وسیله های ساده را برای طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب شان می پسندند. این نوع سرتختی ها برای آن ها مناسب است. 

سرویس خواب هنرچوب آرنیکا
سرویس خواب مدل آیسان هنر چوب آرنیکا
سرویس خواب هنرچوب آرنیکا

6. سرتختی هایی با اشکال خاص 

اما در عوض برخی از سرتختی ها هم هستند که دارای شکل های خاص و منحصر به فرد هستند. این نوع سرتختی ها هم می توانند بنا به سلیقه و البته پتانسیل های طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان؛ انتخاب شوند. البته این را هم بگویم که ممکن است که این طرح ها شکل خاصی نداشته باشند و صرفا با چرخاندن آن ها سعی بر تولید فرم های جدیدتری شده باشد. 

سرویس خواب هنرچوب آرنیکا
سرویس خواب مدل آنیتا هنر چوب آرنیکا
سرویس خواب هنرچوب آرنیکا

7. سرتختی ها و لوازم دکوری 

در طراحی برخی از سرتختی ها محفظه هایی ایجاد می شود که می توانید برخی وسیله های دکوری مورد علاقه تان را درون آن ها جای دهید، با این کار می توانید سرتختی های خاص تری را تجربه کنید. سرتختی هایی که پذیرایی وسیله های مورد علاقه شما هستند، شاید حتی بخواهید که آن ها را به وسیله نورپردازی های نیز زیباتر جلوه دهید. 

سرویس خواب هنرچوب آرنیکا
سرویس خواب مدل فانوس هنر چوب آرنیکا
سرویس خواب هنرچوب آرنیکا

8. سرتختی ها و آثارهنری 

گروه سرویس خواب هنرچوب آرنیکا تصمیم گرفته است تا در طراحی برخی از سرتختی های مربوط به سرویس خواب هایش را با آثار هنری مانند تابلو های نقاشی تزیین کند و به آن ها چهره ای زیباتری ببخشد. حتی شما می توانید این تابلوها را با تابلوهایی که خودتان آن ها را نقاشی کرده اید جا به جا کنید. 

سرویس خواب هنرچوب آرنیکا
سرویس خواب مدل گل هنر چوب آرنیکا
سرویس خواب هنرچوب آرنیکا

9. سرتختی های چوبی 

شما حتی می توانید از سرتختی های شیک و زیبا در اتاق خواب تان استفاده کنید. این سر تختی ها می توانند دارای شلف هایی برای نگه داری از برخی وسایل مانند کتاب ها باشند، حتی شاید بتوانید عینک های مطالعه و جعبه قرص های تان را هم روی آن قرار دهید، این نوع سرتختی ها برای فضای های کوچک مناسب هستند چرا که در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق خواب های کوچک اولین چیزی که حذف می شود میزهای بغل تختی هستند و این نوع سرتختی ها می توانند جایگزین مناسبی برای آن ها باشد. 

سرویس خواب هنرچوب آرنیکا
سرویس خواب مدل باران هنر چوب آرنیکا
سرویس خواب هنرچوب آرنیکا

10. ترکیب متریال های مختلف در طراحی سرتختی ها 

در طراحی سرتختی ها می توانید از ترکیب دو یا چند متریال مختلف استفاده کنید. این متریال ها هر کدام دارای شخصیت متفاوتی هستند و همنشینی آن ها نیز می تواند جذاب و کاربردی باشد. 

برای دیدن نمونه کارای بیشتر و همچنین به دست آوردن اطلاعات تماس این گروه می توانید به وبسایت گروه سرویس خواب هنرچوب آرنیکا مراجعه کنید. 

نویسنده : شمیم آقازاده| تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه