Chidaneh.com placeholder image

10 وسیله که باید از دکوراسیون اتاق خواب حذف شوند!

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق خواب: در زندگی شلوغ و پرمشغله امروز، اتاق خواب تبدیل به مکانی امن برای آرامش و فرار از زندگی روزمره شده است. اتاق خواب پناه‌گاهی است خصوصی و خالی از استرس، مملو از رنگ‌های آرامش‌بخش. در هنگام طراحی اتاق خواب باید به عناصری که برای شما و اطرافیان‌تان اهمیت دارد توجه کنید و اقلام اضافی که فضای اتاق خواب شما را شلوغ می کند و آرامش شما را بر هم می زند فورا از فضای داخلی تان دور کنید. امروز در چیدانه می خواهیم 10 وسیله ای که باید از دکوراسیون اتاق خواب تان دور کنید را به شما معرفی کنید پس تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.  

دکوراسیون اتاق خواب

چوب و هنر

دکوراسیون اتاق خواب: حذف بالش های ناراحت

یکی از مهمترین عناصری که در دکوراسیون اتاق خواب شما وجود دارد تختخواب و کالای خواب است. پس برای این عنصر مهم باید بیشتر از لوازم و وسایل اتاق خوابتان زمان و هزینه خرج کنید. اگر بالش های شما ناراحت است هر چه سریع تر آن ها را با بالش های مناسب جایگزین کنید تا بهتر بخوابید و اوقات لذت بخشی داشته باشید.

دکور اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب: حذف لوازم استفاده شده

اگر نگاهی به دکور میز آرایش خود بیاندازید، لوازم بسیاری رو ی آن می بینید که برخی از آن ها استفاده شده اما هنوز روی میز شماست! پس دست به کار شوید و شیشه های خالی شده عطر و اکلن ها و سایر لوازم تان را دور بریزید، توجه داشته باشید برای داشتن اتاق خواب منظم اولین راه حل از بین بردن استرس و تنش های فکری است.  

طراحی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب: حذف کتاب های خوانده شده

بیشتر ما انباری از کتاب های خوانده شده داریم که به آن ها سری نمی زنیم، پس بهتر است آن ها را از دکوراسیون اتاق خواب خود به انباری انتقال دهید و جای آن ها را با کتاب های تازه پر کنید. 

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب: حذف لباس های استفاده نشده

اگر شما هم عاشق خرید کردن هستید و یه کمد پر از لباس های استفاده نشده دارید! بهتر است تا استفاده ی تمام لباس های خود دست از خرید بردارید و یا لباس های استفاده نشده تان را به خیریه ها ببخشید. در هر صورت سریع تر کمد خود را از لباس های استفاده نشده خالی کنید. 

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب: حذف لوازم آرایش قدیمی

لوازم آرایش قدیمی و کهنه علاوه بر آنکه به سلامتی شما لطمه می زند فضای اتاق خواب شما را هم شلوغ می کند، و مانع از دسترسی شما به لوازم اصلی تان می شود، به طور کلی بر طبق علم فنگ شویی انبار کردن هر وسیله ی بلا استفاده ای در فضای داخلی تان می تواند آرامش را از محیط زندگی تان دور کند. پس دست به کار شوید و لوازم آرایش قدیمی تان دور بریزید، مطلب چیدمان لوازم آرایش، ۱۰ ایده شیک و کم هزینه! در این زمینه به شما کمک بسیاری خواهد کرد.

اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب: وسایل برقی قدیمی

به روز باشید! وسایل برقی قدیمی مثل تلفن همراه، لپ تاپ قدیمی و از رده خارج خود را دور بریزید، با این کار به فضای اتاق خوابتان نظم و ترتیب ببخشید و ظاهر منحصر به فردی به آن می بخشید. 

دکوراسیون اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب: سبد لباس چرک

هیچ چیز مانند دیدن یک سبد پر از لباس های کثیف گوشه ی اتاق خوابتان آزار دهنده نیست. بهتر است آن ها را به فضایی مانند رخشویخانه منتقل کنید و آلودگی را از اتاق خوابتان دور کنید. 

دکور اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب: حیوانات خانگی

اگر به نگهداری حیوان خانگی علاقه دارید پس فضایی را دور تر از اتاق خوابتان برای آن ها تدارک ببینید چرا که حضور آن ها در فضای اتاق خوابتان علاوه بر آلودگی های احتمالی اختلال خواب را نیز برای شما ایجاد خواهد کرد. 

طراحی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب: مجلات خوانده نشده 

مجلات قدیمی را هم مانند کتاب های خوانده شده دور بریزید، منظور از مجلات قدیمی مجلات سرگرمی و جداول هستند که پس از مدتی دیگر قابل استفاده نمی باشند و باید آن ها را از فضای زندگی خود دور کنید. بهترین راه حل برای این منظور مراکز جمع آوری کاغذهای بازیافتی می باشند.پس دست به کار شوید و ظاهر دکوراسیون اتاق خواب خود را با حذف این مجلات بی استفاده مرتب کنید. 

طراحی داخلی اتاق خواب

دکوراسیون اتاق خواب: تلفن همراه

همه ی شما علل حذف تلفن همراه از فضای اتاق خواب را بهتر ازمن می دانید اما بهتر است آن را با هم دوباره مرور کنیم و مطمئن شویم که چرا باید از فضای اتاق خوابمان حذف شوند.اول از همه به دلیل آلودگی بیش از حد آن به عنوان یک وسیله ی پر کاربرد.دوم به دلیل اشعه های پرخطر آن و سوم به دلیل اعتیاد به استفاده از آن.

اگر فکر می کنید که برای دکوراسیون اتاق خواب تان نیاز به مشورت و راهنمایی دارید سری به مشاوره دکوراسیون چیدانه بزنید تا در کوتاه ترین زمان به بهترین جواب ها و راهنمایی ها برسید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه