Chidaneh.com placeholder image

کمد اتاق کودک، 11 ایده جذاب نظم دهی!

به قلم: تحریریه چیدانه

اتاق کودک: چند بار در روز این جمله را می شنوید" مامان پیداش نمی کنم!" خوب می دانید که منظور از این جمله چیست! وقتی که در اتاق کودک وسایل و لوازم در جای مشخصی قرار بگیرند و اتاق کودک مرتب و منظم بماند، دیگر زحمت تمیز کردن هر روزه گردن مادرها نمی افتد و این ماجرا زمانی اتفاق می افتد که از کمد اتاق کودک که مناسب با ابعاد و نیازهای کودک است، استفاده شود. با چیدانه همراه باشید تا با پیشنهادات بسیار خوبی که گروه مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب در زمینه طراحی داخلی و کمد اتاق کودک بیان کرده اند آشنا شوید:

مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
سرویس خواب نوجوان مدل پاناروما وینه چوب
diamondمبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب

سرویس خواب بالسا

کمد اتاق کودک: نگهداری کتاب

یکی از دغدغه های وسایل کودک خصوصا زمانی که دانش آموز باشد، نگهداری وسایل مدرسه است. قرار دادن کتاب و دفترها در کمدی که حکم کتابخانه را داشته باشد، باعث می شود فضای نگهداری کتاب و نوشت افزار تعریف شده باشد. بهتر است برای این نوع کتابخانه از نوع در دار کمد استفاده کنید تا علاوه بر اینکه، ریخت و پاش درون طبقه ها کمتر به چشم بیاید، گرد و خاک روی آنها ننشیند.

کمد اتاق کودک: اتاقی از وسایل

حتما تا به حال کمدهای اتاق مانندی را دیده اید که می توان وارد آنها شد! تصور این که در اتاقی کوچک و قفسه بندی شده، همه چیز سر جای خودش است، خیال شما را راحت می کند و به خوبی می دانید که محل نگهداری وسایل کجا هستند. برای نگهداری و طبقه بندی وسایل کودک می توانید از این نوع کمد اتاق شکل استفاده کنید. رنگ های جذاب وسایل درون قفسه ها می تواند برای کودکان جذاب باشد و آنها را ترغیب کند تا نظم و ترتیب کمد را حفظ کنند.

کمد اتاق کودک با دو ردیف آویز

با در نظر گرفتن این موضوع که لباس های فرزند دلبندتان دارای ابعاد کوچکتری نسبت به لباس های بزرگسالان است، می توانید از کمد استفاده بهینه کرده و دو ردیف میله برای آویزان کردن لباس قرار دهید.

کمد اتاق کودک: جعبه های رنگی وسایل

در قسمت پایینی کمد، روی سطح زمین و یا قسمت هایی از اتاق کودک باکس هایی در نظر بگیرید تا لباس های تا شده و یا دیگر خرده ریزها را درون آن نگهداری کنید. باکس و جعبه های رنگی برای کودکان جذابیت بیشتری هم ایجاد می کند. می توانید برای کودکتان هر رنگ را مختص وسایل مشخصی مانند کتاب، اسباب بازی و … تعریف کنید.

کمد اتاق کودک: جادوی عمق

کمدهای عمیق همه چیز را به درون خود می کشند! کفش های کودکان به علت سایز کوچکشان به سادگی گم می شوند. کشوهای کم عمق برای قرار دادن کفش کودک مکان مناسبی است.

کمد اتاق کودک: استفاده از تو رفتگی اتاق

اگر در اتاق کودک قسمتی تو رفته مانند کمد دیواری بدون در دارید، بهترین کاری که می توان انجام داد این است که بعد از قرار دادن قفسه های مناسب و دراور های کشودار، روی آن را پرده ای زیبا و رنگی قرار دهید تا برای کودک فضای اختصاصی ایجاد شود. به گفته مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب در این صورت است که او علاقه بیشتری به اتاق خود نشان داده و از آن مراقبت بیشتری هم می کند.

کمد اتاق کودک: فضای عمیق

کمدهای در دار با قفسه های عمیق محاسن زیادی دارند. به علت اینکه فضای خوبی دارد، هم می توانید وسیله و اسباب بازی های بزرگ را در آن نگه داری کنید، هم با تقسیم بندی فضای داخلی کمد اتاق کودک به بخش های کوچکتر، وسایل را مرتب و منظم نگهداری کنید.

کمد اتاق کودک: استفاده از آویز

روی دیوار داخلی کمد اتاق کودک آویزهایی قرار دهید. این آویزها خیلی به کارتان می آیند. بچه ها می توانند کوله پشتی، کاپشن، ژاکت، روپوش مدرسه و لباس های روز بعد خود را روی آن آویزان کنند. حتما توجه داشته باشید که آویز در ارتفاعی نصب شود که کودک به راحتی بتواند به آن دسترسی داشته باشد.

کمد اتاق کودک: قفسه بندی باز

طبق تجربه ای که گروه مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب بیان کرد، زمانی که از قفسه بندی باز در فضا استفاده کنید و وسایل کودک را درون آن قرار دهید، دسترسی به وسایل برای فرزندتان راحت می شود. کتابخانه و کمدهایی که دارای طبقه و قفسه های متعددی هستند، کارایی بسیار خوبی در اتاق کودک دارند. این طبقه ها را با هر وسیله ای می توان پر کرد: کتاب، وسایل نقاشی، لوازم التحریر، عروسک، اسباب بازی و ….

کمد اتاق کودک: طبقه بندی وسایل

وقتی درون کمد اتاق کودک قفسه، طبقه، کشو و جعبه های مختلفی وجود داشته باشد که وسایل مختلفی را بتوان در آنها نگهداری کرد، هیچ چیز گم نمی شود و کودک به وسیله و لباسی که نیاز داشته باشد، آن را پیدا می کند.

کمد اتاق کودک: طبقه کفش ها

کمد اتاق کودک در ابعاد بزرگتر، استفاده های مختلفی دارد. می توان از بخش طبقه بندی شده، برای قرار داد کفش های کودک عزیزتان استفاده کنید. در این حالت همه کفش ها را جلوی چشم می بیند و نیازی نیست دنبال آنها بگردد!

مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
سرویس خواب کودک مدل شانت وینه چوب
diamondمبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب

برای مشاهده نمونه محصولات کمد اتاق کودک، به پروفایل اهالی فن مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب در وبسایت چیدانه مراجعه کنید، تا بتوانید بهترین انتخاب را برای اتاق فرزند خود داشته باشید.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
sndekorisa در تاریخ 10 اسفند 1395
اگر میخواهید اتاق فرزندتون رو اصولی و خلاقانه بچینید، قبل از هر کاری با کارشناسان دکوریسا، رایگان! مشورت کنید: 021-66577515 0919-0755457 www.dekorisa.com تیم پرحوصله و با سلیقه دکوریسا در ساعات اداری از شنبه تا چهارشنبه پاسخگوی تمام شما عزیزان خواهد بود!

ثبت دیدگاه