Chidaneh.com placeholder image

غوغای خانه جاستین بیبر در لندن، خواننده معروف کانادایی!

به قلم: تحریریه چیدانه

چهره ها: جاستین بیبر خواننده 22 ساله و پر طرفدار این روزها با خانه جدید خود در شمال لندن غوغا به پا کرده است. عمارت جاستین بیبر با قدمت و ویژگی های خاصش توجه همگان را به خود جلب کرده است؛ بماند چه اجاره ای صرف یک ماه استفاده از این خانه لوکس می شود! با ما همراه باشید تا نگاهی به خانه اجاره ای جاستین بیبر در شمال لندن بیندازیم:

سرویس خواب بالسا

شمال شهر لندن یکی از مکان های زیبایی است که می توان برای زندگی انتخاب کرد. به همین دلیل جاستین بیبر به این فکر افتاد تا خانه ای زیبا و خاص را در شمال لندن اجاره کند. این خواننده 22 ساله 108.333 یورو در ماه را به اجاره عمارت شمال لندن اختصاص داده و در سال این هزینه به 1.3 میلیون یورو می رسد! این خانه در “محله میلیاردرها" در شمال لندن واقع شده است.

خانه جاستین بیبر در شمال لندن دارای مساحت 24 هزار فوت مربع بوده که در سال 1910 ساخته شده است. عمارت جاستین بیبر با توجه به قدمتی که دارد در طی سالها به دفعات زیادی بازسازی شده و جالب است بدانید هم اکنون سرویس بهداشتی دارد که از 12 نوع سنگ مرمر ایتالیایی در آن استفاده شده است.

جالب است دکوراسیون سرویس بهداشتی لوکس در خانه های ایرانی را بشناسید!

خانه جاستین دارای 15 اتاق خواب، 13 سرویس بهداشتی، 6 فضای متنوع مانند زمین تنیس، استخر فضای بیرونی، استخر فضای داخلی، سینمای خانگی، سالن اسپا (ماساژ)  و پارکینگ با قابلیت نگهداری 5 خودرو است.

ظاهرا جاستین بیبر با این ملک خود را قصد داشته خود را مورد درمان قرار دهد و در طی چند ماهی که در شمال لندن زندگی می کند، استراحت خوبی کرده باشد.

جاستین بیبر با توجه به زمان های از دست رفته ای که اخیرا داشته است، امکانات خوبی که در خانه جدید خود دارد را بسیار مفید و خوب می داند. در خانه بیبر فضای زیادی برای پذیرایی و دعوت از دوستان وجود دارد.

طبق گفته یکی از شرکای دفتر املاک عمارت شمال لندن یکی از لوکس ترین خانه های لندن است و امکانات خوبی را ارائه می دهد. پروژه ای مانند خانه جاستین بیبر باعث شده تا تقاضا برای داشتن خانه لوکس در بین قشر ثروتمند و معروف بالا برود و این منطقه از معدود مناطقی از لندن است که باغ های بزرگ و دنج نیز دارد.

خانه جاستین بیبر دارای حریم کامل است به این معنا که فضای خصوصی را به خوبی حفظ می کند و برای افرادی مانند جاستین بیبر قطعا موردی ضروری و مهم است.

شما می توانید به بخش چهره ها سری بزنید تا با دکوراسیون بیشتری از خانه های افراد مشهور آشنا شوید. قطعا ایده های زیادی می تواند شما را برای داشتن طراحی داخلی بهتر راهنمایی کنند.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه