Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون های داخلی که در سال 2017 مد می شوند!

به قلم: تحریریه چیدانه

ترفندهای دکوراسیون: برای دکوراسیون منزل گزینه هایی وجود دارد که با توجه به مد سال می توان آنها را انتخاب کرد. طراحان حرفه ای بدانند 7 دکوراسیون منزل سال 2017 معرفی می شوند که مد جدید بوده و سه دکوراسیون نیز از رده خارج می شوند. اگر دکوراسیون سال 2016 کمی غیر قابل پیش بینی بود، سال 2017 برای طراحان داخلی گزینه های زیادی دارد. از بافت های غیر معمول گرفته تا رنگ های عجیب را می تواند در دکوراسیون منزل سال 2017 مشاهده کرد. سه دکوراسیون خارج از مد نیز دیگر برای طراحان کاربردی نخواهند داشت.

لوازم آنتیک در دکوراسیون مدرن خانه

چوب و هنر

دکوراسیون منزل حذف شده: به شدت آنتیک و قدیمی

زمانی که بخواهید لوازم و وسایل آنتیک را در دکوراسیون منزل با وسایلی از دوره های مختلف ست کنید، فشار کمتری را متحمل می شوید. کسی دوست ندارد یک فضا را در خانه به سبک آنتیک طراحی کند چه برسد به کل فضای خانه! بهتر است برای طراحی دکوراسیون منزل اشیا و لوازم را از دوره زمانی متفاوت تهیه کنید و الزامی نیست منحصرا به همان دوره بچسبید. از نظر زیبایی شناسی هم بوجود آوردن فضایی که بطور کلی دارای عناصر ترکیبی از گذشته و آینده دارد، جذابتر است.

دکوراسیون نشیمن با مبلمان خاکستری و کوسن رنگی

دکوراسیون منزل حذف شده: مبلمان بزرگ

فضای در دسترس خانه پتانسیلی است که اهمیت آن هر روز بیشتر می شود به همین دلیل باید به گونه ای خلاقانه و کاربردی از فضا استفاده کرد. مبلمان بزرگ که دارای ابعادی غیرعادی دارند، باعث تداخل وسایل باهم شده و استفاده نا کارآمدی از فضای داخلی خانه می کنند. در دکوراسیون منزل سال 2017 مبلمان با ابعاد مناسب و معمول را به کار ببرید تا مانند لباس به فضای داخلی منزل شما بنشیند و هیچ فضا سوخت نشود.

دکوراسیون آشپزخانه با فلز صیقلی و کابینت چوبی

دکوراسیون منزل حذف شده: فلز صیقل خورده

دکوراسیون صنعتی با رنگ های سرد، استفاده از فلز صیقلی و رنگ شده روزهای خود را سپری کرده اند. بهتر است از فلزهای براق با رنگ گرم مانند برنز و طلا در دکوراسیون منزل استفاده کنید تا به فضای خود ظرافت و زیبایی بیاورید.

دکوراسیون آشپزخانه با وسایل مات

دکوراسیون جدید 2017: لوازم خانگی مات

ظاهر جدیدی که در دکوراسیون آشپزخانه دیده می شود، توجه را به خود جلب می کند. وسیله ای که دارای پوشش مات است به خودی خود به خوبی ظاهر می شود و در کنار سطوح براق چشمگیرتر است. سطح مات همچنین در برخی مواقع به شکل غیرمنتظره‌ای برای لوازمی که از قدیم براق و درخشان هستند، ایجاد می شود. در این حالت پوشش مات به عنوان لایه ای حیرت انگیز در طراحی داخلی شما لحاظ شود و به ترکیب کلی فضا، عمق بدهد و نقطه مقابل باقی سطوح لوازم آشپزخانه باشد.

سنگ مرمر در رویه کابینت آشپزخانه

دکوراسیون جدید 2017: سنگ مرمر

سنگ مرمر در دکوراسیون داخلی جایگاه مهمی پیدا کرده است و بطور طبیعی در تمام فضاها دیده می شود. به گفته افراد متخصص ترکیب سنگ مرمر با چوب و فلز زیبایی خاصی به فضا می دهد. استفاده از سنگ مرمر در دیوارپوش و کفپوش خانه نیز که در ترکیب با پارچه و فرش قرار می گیرند نیز، از انتخاب های دکوراسیون سال 2017 هستند. هیچ یک از تولیدکنندگان نباید از این متریال غافل شوند!

چوب سفید در دکوراسیون آشپزخانه

چوب سفید در دکوراسیون جدید 2017

پوشش چوب سفید مربوط به تکنیکی است که رگه های خاص چوب را خارج می کند. این سبک دکوراسیون جدید که قبلا نیز دیده می شد، در نهایت کار خود را کرده و در سرتاسر دنیا مورد قبول واقع شده است. چوب سفید را در کابینت آشپزخانه، مبلمان چوبی مانند میز و صندلی می توان مشاهده کرد.

رنگ یاقوت ارغوانی در دکوراسیون 2017

رنگ های جواهری در دکوراسیون سال 2017

با رنگ بژ خداحافظی کنید. رنگ جدید در دکوراسیون سال 2017 خالص و به رنگ های جواهری هستند. رنگ های جواهری شامل رنگ هایی مانند سبز زمردی یا یاقوت ارغوانی و رنگ های پاستلی هستند که بطور معمول در طبیعت یافت می شوند.

مبلمان تزیین شده با پونز

تزیینات لوازم با پونزکاری در سال 2017

تزیین وسایل خانه با پونز ظاهری به سبک کلاسیک دارند ولی در دکوراسیون جدید در هر سبکی به کار برده می شوند. این نوع از مبلمان و وسایل در لوازم قدیمی، صندوقچه، قفسه و حتی لوستر و روشنایی های زمان قدیم بیشتر دیده می شوند. برخی از طراحان از پونز بر روی وسایل و مبلمان به شکلی استفاده می کنند که طرح و نقش خاصی را نمایش بدهد.

کاشی در دیوارپوش آشپزخانه چوبی

کاشی کاری ساده در دکوراسیون سال 2017

آنچه جزو مدهای جدید دکوراسیون داخلی سال 2017 دیده می شود و شاید به راحتی بتوان گفت که جدید هم نیست، کاشی های ساده ای است که خود را به عنوان عنصری خاص در نسل جدید معرفی می کند. این سبک دیوارپوش کاشی کاری با هر سبک دکوراسیون همخوانی دارد و با هر میزان بودجه ای هم می توان آن را پیدا کرد. ظاهر جدید این سبک به دلیل سادگی غیر منتظره‌ آن است. دوام کاشی ها ازیاد است و همچنین آلودگی کمتری را به خود جذب می کنند. این سبک دیوارپوش انتخاب فوق العاده ای از نظر زیبایی، سبک زندگی، هزینه، تنوع جنس و رنگ است. در دکوراسیون آشپزخانه سال 2017 می توان از کاشی های مات نیز استفاده کرد.

شارژ تلفن همراه با مبلمان هوشمندسفید

وسایل خانگی هوشمند در سال 2017

همانطور که زندگی روزمره ما به وسایل تکنولوژیک وابسته می شود، خانه مان هم به همین شکل به تکنولوژی نیاز دارد. روش های خلاقانه زیادی همه روزه در لوازم و وسایل اعمال می شوند تا بتوان زندگی راحت تری داشت. در مبلمان هوشمند به سبک جدید می توانید شارژ کردن گوشی و وسایل را در فضای تعریف شده آن انجام دهید.

مطلب پیشنهادی: 9 لوازم خانگی هوشمند که در خانه های 2017 می درخشند!

برای مشاوره و راهنمایی از افراد متخصص در زمینه دکوراسیون و معماری به اهالی فن مراجعه کنید. در این صورت است که طراحی داخلی منزل شما اصولی و زیر نظر طراحان داخلی انجام می شود.

منبع: housebeautiful | مترجم: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه