Chidaneh.com placeholder image

9 میز جلو مبلی و عسلی سنتی در دکوراسیون گرم ایرانی!

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: در این روزهای زندگی مدرن و پیشرفته، دیگر کسی تنها به حضور مبلمان در خانه فکر نمی کند، بلکه طرح و مدل و رنگ اجزاء مبلمان دارای اهمیت بسیار بسیار زیادی شده است. مردم به دنبال خاص بودن هستند و همین خواسته های مردم باعث شده است تا شرکت های سازنده به ساخت طرح ها و مدل های مختلفی بپردازند، مخصوصا طرح های سنتی و قدیمی. ما امروز با معرفی برخی نمونه های خاص از 9 میز جلو مبلی و عسلی سنتی در دکوراسیون گرم ایرانی در خدمت شما هستیم. برای معرفی این نمونه های خاص، به نمونه کارهای مبلمان سنتی گالریا مراجعه کردیم. با ما باشید تا با این نمونه ها بیشتر آشنا شویم.

فروزان رحمانی
خانه ای برای دوستداران رنگ
فروزان رحمانی

چوب و هنر

میز جلو مبلی

با اینکه این روزها میز جلو مبلی از انواع متریال ها مانند شیشه و فلز و پلاستیک و چرم و … ساخته می شوند، اما چوب را می توان اصیل ترین و قدیمی ترین مصالح برای ساخت مبل و میز جلو مبلی دانست. میز جلو مبلی چوبی کاملا متناسب با دکوراسیون سنتی و قدیمی می باشد و از طرفی به دکوراسیون داخلی منزل انرژی و صمیمیت خاصی می بخشد. این مدل میز جلو مبلی حتی توانایی این را دارد که ما را مجبور کند به جای خرید میز جلو مبلی برای مبلمان، مبل های خانه را با آن میز هماهنگ کنیم.

[[nid:3236]][[nid:3224]][[nid:3259]]

شما می توانید در صورت تمایل به تهیه ی این میزهای جلو مبلی خاص، با مبلمان سنتی گالریا ارتباط برقرار کنید. این میزهای چوبی و با دوام، در دو مدل گرد و مستطیل موجود هستند. درباره میز جلو مبلی گرد می توان به این نکته اشاره کرد که خاصیت گرد بودن میز و همچنین گوشه و زاویه نداشتنش، باعث می شود که این میز برای خانواده هایی که فرزند کوچک دارند بسیار متناسب باشد تا سر فرزندانشان به گوشه های میز برخورد نداشت باشد.

عرفان شریف نژاد: عکاس
المان های ایرانی در دکوراسیون خانه سوهانک
عرفان شریف نژاد: عکاس

میز عسلی در دکوراسیون سنتی

معمولا دکوراسیون سنتی دارای اجزاء و لوازم ثابتی می باشد. وسایلی مانند: فرش سنتی و پشتی و کرسی و میز کوچک و … که تمام این ها را در تصویر بالا شاهد هستیم. همانطور که می بینید در قدیم گاهی از میز عسلی و کوچک به صورت مجزا و به منظور قرار دادن وسایل دکوری بر روی آن ها استفاده می کرده اند. در هر صورت چیزی که عیان و مشهود است، این است که میز عسلی سنتی جلوه ی بسیار زیبایی را به دکوراسیون داخلی خانه می بخشد و نمی توان به راحتی از کنار این میزهای کوچک و خاص گذر کرد.

گالریا
میز عسلی نقاشی گالریا
گالریا
گالریا
میز کاشی قدیمی گالریا
گالریا
[[nid:3220]]

در نمونه کارهای مبلمان سنتی گالریا طرح هایی بسیار خاص و سنتی موجود است. بر روی این میزهای مربعی کوچک، طرح هایی ایرانی و سنتی با رنگ ها و مدل های مختلف اجرا شده است. برخی از این ها با نقاشی و برخی دیگر با کاشی تزئین شده اند. شما می توانید با انتخاب رنگ و طرحی دلخواه، به دکوراسیون داخلی منزل تان روحی سنتی و اصیل ببخشید.

امیر صادقی
اتاق نشیمن ایرانی
امیر صادقی

میز عسلی سنتی در دکوراسیون مدرن

میز عسلی در دکوراسیون مدرن دارای جایگاه ویژه ای می باشد و می توان گفت که تقریبا در تمام خانه ها حضور دارد. بنابراین می توان تفاوت اصلی را در طرح و مدل این میزها جست و جو کرد؛ از متریال و مصالح ساخت گرفته تا ابعاد و هندسه و رنگ به کار رفته در آن ها. میزهای عسلی با طرح های خاص سنتی به زیبایی خود را در دکوراسیون مدرن نشان می دهند.

گالریا
میز عسلی نقاشی گالریا
گالریا
[[nid:3265]]
گالریا
میز عسلی کاشی گالریا
گالریا

در نمونه میزهای عسلی بالا شاهد طرح هایی خاص و متفاوت می باشید. طرح های روی این میزها همگی با دست انجام شده اند و به صورت نقاشی یا کاشی می باشند. این میزهای عسلی از چوب راش به شکل مربع ساخته شده اند. طول و عرض و ارتفاع این میزها بین 40 تا 45 سانتیمتر می باشد.

در پایان این نکته هم قابل ذکر است که یکی از ویژگی های اصلی و برجسته ی مبلمان سنتی گالریا خاص بودن طرح ها و دست ساز بودن محصولات می باشد. از دیگر ویژگی های این مجموعه، می توان به گردآوری وسایل آنتیک و ارزشمند ایرانی که از شهرها و روستاهای مختلف تهیه شده است اشاره کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات تماس با این شرکت به پروفایل مبلمان سنتی گالریا در وبسایت چیدانه سری بزنید و شاهد بسیاری از محصولات متفاوت و زیبای این شرکت باشید.

نویسنده: معین قوی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه