Chidaneh.com placeholder image

پربازدیدترین دکوراسیون اتاق غذاخوری در چیدانه!

به قلم: تحریریه چیدانه

غذاخوری: اتاق غذاخوری برعکس فضای آشپزخانه یا اتاق نشیمن، که معمولا اهداف چندگانه‌ای دارند، منحصرا مربوط به غذاخوردن و سرگرمی است. اگرچه ممکن است از این فضا به طور دائم استفاده نکنید، اما استفاده از آن در ساعات مشخصی از شبانه روز صورت می گیرد. پیش تر در چیدانه شما را با ایده های منحصر به فرد طراحی و دکوراسیون این بخش آشنا کرده ایم اما امروز می خواهیم شما را با پربازدیدترین دکوراسیون اتاق غذاخوری در چیدانه آشنا کنیم با ما همراه باشید.  

مانی فرم
دکوراسیون داخلی غذاخوری به سبک مدرن
مانی فرم

سرویس خواب بالسا

در دکوراسیون اتاق غذاخوری پروژه گلزار از شرکت مانی فرم، به نکات ویژه ای همچون استفاده از ترکیب رنگ های گرم در کنار استفاده از گیاهان، نورپردازی مناسب و همچنین نزدیکی به فضای آشپزخانه توجه شده است، رعایت این نکات در کنار هم به خوبی توانسته اند تا  فضای مطلوبی را برای بخش غذا خوری به وجود آورند. با مراجعه به مطلب خانه گلزار و طراحی داخلی هوشمندانه می توانید با بخش های بیشتری از این پروژه آشنا شوید.

سهراب رفعت
طراحی داخلی غذاخوری خانه ای به یاد رستم
سهراب رفعت

در طراحی و دکوراسیون اتاق غذاخوری خانه ای به یاد رستم از دفتر معماری سهراب رفعت تمام جزییات یک فضای غذاخوری خوب و با کیفیت رعایت شده است، توجه به نور پردازی مناسب و ایجاد حس تمرکز با نورپردازی مناسب، نزدیکی به فضای آشپزخانه، بهره مندی از نور و منظره طبیعی و انتخاب رنگ مناسب و تعبیه شومینه مدرن در کنار این فضا، همه و همه جزییاتی است که توانسته این فضا را در دکوراسیون ویلا شاخص کند. برای آشنایی بیشتر با سایر بخش های این دکوراسیون می توانید به مطلب خانه ای به یاد رستم، ویلایی مدرن در کردان کرج سری بزنید و با جزییات طراحی آن آشنا شوید.

استودیو معماری بوژگان
دکوراسیون آشپزخانه ساختمان مسکونی آرمانی
استودیو معماری بوژگان

در دکوراسیون اتاق غذاخوری پروژه آرمانی از استدیو معماری بوژگان فضای آشپزخانه با بخش غذاخوری ادغام شده است. استفاده از رنگ های روشن و خنثی برای این بخش و امکان استفاده از نور طبیعی فضای دلباز و منحصر به فردی را برای بخش غذا خوری این آپارتمان مینیمال به وجود آورده است. اگر دوست دارید با بخش های بیشتری از این آپارتمان آشنا شوید می توانید به مطلب آپارتمان مسکونی آرمانی،طراحی کم هزینه در شمال تهران! سری بزنید و با جزییات طراحی آن بیشتر آشنا شوید.

رضا نجفیان / رنا دیزاین
طراحی داخلی آپارتمان مدرن بلو میلد
رضا نجفیان / رنا دیزاین

در دکوراسیون خانه ی آبی ملایم از دفتر معماری رنا دیزاین چیدمان ریزفضاها به شکلی باز و آزاد و در عین حال با تفکیک فضایی مطلوب و تعریف شده، به گونه ای که هر فضا دارای کاراکتر و شخصیتی ویژه و فاخر باشد انجام گرفته است. فضای غذاخوری و پذیرایی مهمان، نشیمن خصوصی، غذاخوری، اتاق والدین و … همگی با این خصوصیت مهم طراحی شده اند. اگر دوست دارید با جزییات بیشتری از دکوراسیون این خانه آشنا شوید می توانید به مطلب خانه آبی ملایم، آپارتمان مدرن برای خانواده خاص! سری بزنید.

دکوراسیون تاش
دکوراسیون فضای غذاخوری
دکوراسیون تاش

در دکوراسیون اتاق غذاخوری از گروه معماری تاش علاوه بر انتخاب میز و صندلی مناسب، تعبیه ویترین، استفاده از نور طبیعی به سادگی با ایجاد تغییر سطح جزیی و نورپردازی در کف فضای غذاخوری را تبدیل به بخش ویژه و نقطه ی کانونی دکوراسیون داخلی کرده است.

گروه طراحی شیفت
اتاق غذاخوری مدرن ایلخانه
گروه طراحی شیفت

در دکوراسیون اتاق غذاخوری پروژه ایلخانه از استودیو معماری شیفت علاوه بر استفاده از نور طبیعی و انتخاب ترکیب رنگی خنثی و ایجاد فضایی مدرن با تعبیه شلف هایی در دیوار مجاور فضای غذاخوری به خوبی توانسته اند فضایی ویترین مانند را برای این بخش خلق کنند که علاوه بر کاربرد ظاهر ویژه ای را به دکوراسیون داخلی این خانه بخشیده است. اگر دوست دارید با بخش های بیشتری از دکوراسیون این فضا آشنا شوید می توانید به مطلب ایل خانه همنشینی مدرن خانواده ایرانی مراجعه کنید.

روند سیال طرح
پروژه ی خانه 45 متری
روند سیال طرح

در طراحی فضای غذاخوری پروژه خانه 45 متری از دفتر معماری روند سیال طرح، با توجه به محدود بودن فضای خانه، علاوه بر در نظر گرفتن بخش غذا خوری در کنار فضای آشپزخانه از میز تاشو کمک گرفته اند که ایده ی بسیار هوشمندانه ای برای فضای کوچک این خانه بوده است. برای آشنایی بیشتر با جزییات این فضا می توانید به مطلب خانه ۴۵ در تهران، طراحی داخلی بی نظیر در آپارتمان ۴۵ متری! مراجعه کنید.

مهندسین مشاور آراستان
دکوراسیون فضای غذا خوری
مهندسین مشاور آراستان

در دکوراسیون اتاق غذاخوری از مهندسین مشاور آراستان، با انتخاب میز و صندلی ترکیبی از فلز، شیشه و چرم به خوبی توانسته اند سبک صنعتی را در این فضا ایجاد کنند، حضور تم رنگی سیاه در کنار چراغ پایه داره استیل به قوت گرفتن سبک صنعتی در این دکوراسیون کمک شایانی کرده است.

دفتر معماری اکسپوز
پروژه آپارتمان الهیه
دفتر معماری اکسپوز

در دکوراسیون اتاق غذاخوری آپارتمان الهیه از دفتر معماری اکسپوز فضای غذا خوری در کنار شومینه تعبیه شده است که با این جانمایی ویژه به سادگی توانستند فضای غذاخوری را تبدیل به به نقطه ی کانونی دکوراسیون این آپارتمان کنند. همچنین انتخاب صندلی نیمکتی برای بخش غذا خوری برای استفاده تعداد نفرات بیشتر ایده ی منحصر به فردی بوده است. توجه به ترکیب رنگ های مناسب و حضور گیاه در این فضا به متمایز شدن دکوراسیون این بخش کمک شایانی کرده است.

دکوراسیون رامسین
رنگ سفید در دکوراسیون آشپزخانه
دکوراسیون رامسین

در دکوراسیون اتاق غذاخوری آپارتمان مسکونی مهستان از گروه معماری رامسین از ترکیب رنگ سفید و قرمز استفاده است که این ترکیب رنگ را می توانید در بخش های مختلف فضای این خانه ببینید، نزدیکی به فضای آشپزخانه، انتخاب میز و صندلی مناسب و انتخاب تم رنگی هماهنگ با سایر بخش های دکوراسیون این فضا را تبدیل به فضای چشمگیری در این آپارتمان کرده است. مطلب بازسازی آپارتمان مسکونی برج مهستان با دکوراسیون سفید! می تواند جزییات بیشتری در این رابطه با شما در میان بگذارد.

اگر مشغول ساخت آپارتمان یا ویلا، بازسازی یا تغییر دکوراسیون خانه خود هستید یا به دنبال افراد حرفه ای برای انجام این کار می گردید به اهالی فن چیدانه مراجعه کنید. در آنجا می توانید تصاویر مربوط به افراد یا شرکت های مختلف را ببینید و نمونه کارهای قبلی آنها را بررسی کنید. مناسب ترین افراد را با توجه به بودجه و نیاز هایتان در اهالی فن چیدانه بیابید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه