Chidaneh.com placeholder image

کیف زنانه چرم، نقوش اصیل ایرانی در دستان شما

به قلم: تحریریه چیدانه

خلاقیت در خانه: وقتی در میان کیف های کوچک و بزرگ کنار هم چیده شده از مجموعه های مختلف “چرم نیکو" سرک می کشید، گویی از هر سو آشنایی دوست داشتنی با رنگ و نقشی دلفریب، تو را به هم قدم شدن می خواند؛ قدم زدنی در کوچه پس کوچه های تاریخ که کاشی های گنبدها و ستون های لاجوردی و جذابش از یکسو و نوای طنین پرندگان خوش الحان همراه با رایحه خوش گل های الوان باغ های ایرانی از سویی دیگر تو را سرمست کرده و بی اختیار به لحظه ای آرمیدن بر تارو پود خوش نقش زندگی دعوت می کند. در این گذار انتخاب هم قدم شدن با یکی از این دوست داشتنی ها برای هر بیننده ای دشوار اما لذت بخش است.

کیف مجلسی چرم

چوب و هنر

در این شماره از مد و معماری قصد داریم با هم به تماشای تلفیق زیبا و هنرمندانه تاریخ معماری ایران در قالب کیف های چرمی از برند نیکو سری بزنیم و با جزییات طراحی آن بیشتر آشنا شویم. با ما همراه باشید…

کیف زنانه چرم

کیف پول چرم زنانه

خالقان برند نیکو چه کسانی هستند؟

میترا یوسفی و ایمان معینی فارغ التحصیل رشته نقاشی و گرافیست، موسس و خالق برند نیکو، پس از سال ها فعالیت و کسب تجربه در زمینه هنرهای سنتی ایران از سال 1392 فعالیت خود را در زمینه تولید محصولات چرمی آغاز کردند. آنها در ادامه با نگاهی ویژه و نو سعی کردند نوع خاصی از محصولات چرمی را ارائه کنند که با سایر محصولات چرمی که تاکنون ارائه می شده تفاوت بارز و آشکاری داشته باشد و برای اولین باردر ایران به طراحی و تولید محصولات تمام چرمی خاص و مستقل با کمک نقوش و هنرهای اصیل ایرانی پرداختند.

کیف چرم زنانه

کیف دوشی چرم زنانه

کاشیکاری های ماندگار در دستان شما

همانگونه که استفاده از نقوش جذاب و با اصالت ایرانی در کاشیکاری به بناها و عمارت های اعصار گذشته رنگ و جلا و اصالت می بخشید و زینت بخش و مکمل سادگی و متانت خشت های در هم تنیده آثار معماری به جا مانده از ایران باستان بوده و هست، الهام گرفتن و بهره جستن از نقوش شناخته شده اما کمتر دیده شده و همنشینی آن با لطافت و حس دلنشین بافت طبیعی چرم در مجموعه های مختلف و متنوع این گروه وجه تمایز و البته بدعتی است که در محصولات این برند به چشم می خورد و هر بیننده ایرانی و غیر ایرانی را مسحور و شیفته این آثار چشم نواز می سازد.

کیف مجلسی چرم دست دوز

کیف چرم دست دوز

کیف های چرم یا بازخوانی هنرهای سنتی ایرانی؟!

زمانی که به آثار این گروه نگاه می اندازیم به محصولات متعددی برمی خوریم که در قالب چندین مجموعه مجزا و نفیس به معرفی و بازخوانی هنرهای سنتی مختلف ایران زمین همچون کاشیکاری، نگارگری، تذهیب، فرش و گلیم، خوشنویسی و… می پردازد؛ هنرهای اصیلی که نه تنها به اثر، گیرایی و قوام می بخشند بلکه عاملی هستند جهت سیر انسان به سوی کمال و آگاهی از هنر گذشتگان.

طراحی کیف چرم زنانه

کیف دوشی چرم

محصولاتی که در حال حاضر توسط برند نیکو طراحی و تولید می شود اغلب کیف های دستی و دوشی و دسته دار و نمونه های متنوع زنانه را شامل می شود ولی در آینده ای نزدیک شاهد محصولات متنوع تری از این گروه در شاخه های مختلف پوشاک خواهیم بود.

کیف دستی چرم

کیف دستی چرم دست دوز

شما هم اگر دستی در هنر و تولید محصولات خاص و جذاب دارید، می توانید با فرستادن نمونه کارهای خود به شماره تلگرام 09388547140 ما را در معرفی خلاقانی و هنردوستانی مثل خودتان همراهی کنید.

منبع: مجله منزل | نویسنده: ثمینا فراهانی

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
sumayah در تاریخ 21 دی 1395
سلام لینک وب سایت یا اینستا ندارن؟!!!!!!

ثبت دیدگاه