Chidaneh.com placeholder image

مبلمان چوبی، دکوراسیون سنتی به روز داشته باشید!

به قلم: تحریریه چیدانه

 

مبلمان: هرگر نمی توان آرامش و گرمای چوب در فضای داخلی را منکر شد. وجود عناصری مانند مبلمان چوبی در دکوراسیون منزل علاوه بر اینکه می تواند این متریال زنده و پر انرژی را به خانه شما بیاورد، کاربرد و زیبایی را نیز در فضا افزایش می دهد. نکته خوبی که در مبلمان چوبی وجود دارد این است که توانایی تبدیل به سبک های مختلفی را دارد و حالا تصور کنید که مبلمان چوبی با نقوش هنری ایرانی و سنتی تا چه حد دکوراسیون شما را دگرگون می کند. با ما همراه باشید:

قالیشویی ادیب

صنایع چوبی خورشید
کنسول تمام چوب خورشید
صنایع چوبی خورشید
صنایع چوبی خورشید
کنسول چوبی
صنایع چوبی خورشید
صنایع چوبی خورشید
کنسول چوبی
صنایع چوبی خورشید

کنسول چوبی در دکوراسیون منزل

به پیشنهاد گروه مبلمان چوبی خورشید یکی از مبلمان چوبی مناسبی که در طراحی داخلی منزل می توانید استفاده کنید، کنسول چوبی است. اگر فضای کمتری در دکوراسیون منزل دارید می توانید کنسول چوبی کوچک و با ارتفاع کمتری را به خانه بیاورید. کنسول چوبی با درب شیشه ای که حکم ویترین را هم دارد، می توانید نقش بوفه کوچک را هم برایتان بازی کند. در فضاهای بزرگتری که محدودیتی وجود ندارد، کنسول چوبی در ابعاد بزرگتر زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل وارد می کند. تعدادی کنسول که نقوش روی آنها در کنار هم ترکیبی بی نظیر دارند،چهره متفاوتی ایجاد می کنند.

صنایع چوبی خورشید
مبلمان چوبی در دکوراسیون منزل ایرانی
صنایع چوبی خورشید

با استفاده از کنسول چوبی و یک صندلی چوبی آنتیک که سبک دکوراسیون کلاسیک را القا می کند، می توانید کنجی برای آرامش و استراحت درست کنید. صندلی لهستانی حسی نوستالژک و قدیمی به فضای شما می دهد. کنسول چوبی با کشوهای کوچک در نورپردازی مناسب به خوبی نمایش داده می شود.

صنایع چوبی خورشید
آینه کنسول چوبی خورشید
صنایع چوبی خورشید

آینه و کنسول چوبی

استفاده از آینه درفضای داخلی مزایای زیادی دارد و می تواند باعث بزرگ شدن فضا شود. آینه و کنسول علاوه بر اینکه سطحی برای قرار دادن وسایل دکوراتیو بوجود می آورد، آینه را نیز به دکوراسیون منزل می آورد. جدا از ماهیتی که این مبلمان دارد، آینه و کنسول چوبی به دلیل زیبایی و نقوش ایرانی که دارد، حس خوبی از متریال چوب و همچنین هنر ایرانی را به فضای خانه شما می آورد.

صنایع چوبی خورشید
جاکفشی چوبی خورشید
صنایع چوبی خورشید

جاکفشی چوبی، مبلمان کاربردی

استفاده از چوب در دکوراسیون منزل احساس آرامش زیادی به فضا وارد می کند. اگر از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند هر روز در ارتباط با مبلمان چوبی باشند و حس لمس چوب را تجریه کنند، پیشنهاد مبلمان چوبی خورشید به شما استفاده از وسایل کاربردی مانند جا کفشی چوبی است. جاکفشی چوبی دست ساز با طرح ایرانی را اگر در ورودی منزل خود استفاده کنید، مطمئن باشید چهره ای شگفت انگیز از خانه خود را در بدو ورود معرفی می کنید.

صنایع چوبی خورشید
میز جلو مبلی چوبی
صنایع چوبی خورشید

میز جلو مبلی چوبی به سبک سنتی

اگر دکوراسیون منزل به سبک سنتی باشد، چه بهتر که مبلمان نیز به سبک سنتی را نشان دهد. میز جلو مبلی چوبی به سبک سنتی و با نقوش ایرانی می تواند تکمیل کننده دکوراسیون شما باشد و اصالت ایرانی را به خوبی به رخ بکشد.

صنایع چوبی خورشید
کتابخانه چوبی
صنایع چوبی خورشید

دکوراسیون خانه با کتابخانه چوبی

حضور کتاب در دکوراسیون منزل علاوه بر اینکه زیبایی به همراه دارد، احساس و انرژی مثبتی را به فضای شما وارد می کند. تصور کنید کتابخانه چوبی تا چه اندازه این احساس را تقویت خواهد کرد؟ به گفته مبلمان چوبی خورشید این نوع از کتابخانه چوبی را می توانید در فضاهای مختلفی از اتاق کار گرفته تا نشیمن و پذیرایی استفاده کنید. قفسه های روباز و درب دار امکان استفاده از وسایل متنوعی را به شما می دهد، هم به عنوان محفظه نگهداری لوازم و وسایل و هم برای قرار دادن کتاب و لوازم دکوری گزینه ایده آلی است.

برای دیدن محصولات بیشتر از این گروه به وبسایت مبلمان چوبی خورشید مراجعه کنید تا متناسب با سبک دکوراسیون خود بهترین مبلمان را برای خانه خود تهیه کنید. اطلاعات تماس آنها نیز در دسترس شما قرار خواهد گرفت.

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه