اقامتگاه بوم‌گردی عمارت ملک در دل طبیعت زیبای رشت

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت ملک در دل طبیعت زیبای رشت

اقامتگاه بوم‌گردی عمارت ملک

اقامتگاه‌های بوم‌گردی تلاش می‌کنند زندگی بومی و سنتی هر منطقه را حفظ کنند. طبیعت زیبا و بکر استان گیلان نیز یکی از جاذبه‌های بی‌نظیر ایران زیباست. اقامتگاه بوم‌گردی عمارت ملک، خانه‌ای زیبا با معماری کاملا سنتی و بومی شمالی در دل طبیعت شگفت انگیز گیلان، روستای تخسم در نزدیکی شهر رشت میزبان گردشگران و دوستداران طبیعت است. طبیعت بکر و آب و هوای مطلوب این منطقه، آرامش و دوری از هیاهوی شهر می‌تواند تجربه بی‌نظیری باشد. برای آشنایی بیشتر با این خانه بومی رشت با ما همراه باشید…

سرویس خواب بالسا

عمارت ملک کجاست؟

عمارت ملک کجاست؟

اقامتگاه بوم گردی عمارت ملک در استان ‌گیلان، شهرستان رشت، اتوبان سراوان به فومن، روستای سرسبز و زیبای تخسم و خیابان نیلوفر واقع شده است. این عمارت حدودا در فاصله ۱۸ کیلومتری مرکز شهر رشت،  14 کیلومتری دریاچه سقالکسار و ۴۷ کیلومتری قلعه رودخان قرار دارد.

معماری بومی عمارت ملک

معماری بومی عمارت ملک

عمارت ملک با معماری سنتی و بومی رشت در 2 طبقه ساخته شده و دارای 4 اتاق 22 متری است. این خانه زیبا با سقف‌ چوبی شیروانی، فاصله طبقه اول از زمین، بالکن‌های باز جلوی اتاق‌ها و نرده‌ها و پله‌های چوبی نمادی از معماری برون‌گرای شمال کشور است. دو اتاق 6 نفره در طبقه بالا و دو اتاق 6 نفره در طبقه پایین که در مجموع ظرفیت 24 نفر را دارد.

جذابیت‌های اقامتگاه بومگردی عمارت ملک

جذابیت‌های اقامتگاه بوم‌گردی عمارت ملک

استخر ماهی، فضای باز حدودا 2500 متری با وجود انواع حیوانات اهلی مانند مرغ، خروس و گوسفند و فضای باز این اقامتگاه را به محل مناسبی برای تفریح گردشگران به ویژه کودکان تبدیل کرده است.

در این خانه بومی در دل طبیعت زیبای رشت می‌توانید از طعم انواع غذاهای محلی شمالی مانند مرغ شکم پر، میرزاقاسمی و باقالاقاتق لذت ببرید.

امکانات اقامتگاه بوم‌گردی عمارت ملک

امکانات اقامتگاه بوم‌گردی عمارت ملک

از امکانات و خدمات اقامتگاه بوم‌گردی عمارت ملک می‌توان به پارکینگ غیرمسقف، راهنمای محلی، اینترنت و وای‌فای رایگان و سیستم گرمایشی و سرمایشی اشاره کرد. هر سوئیت دارای سرویس بهداشتی اختصاصی، آشپزخانه و تراس است.

عمارت ملک این اقامتگاه بوم‌گردی دیدنی

و در آخر

تالاب تخسم، منطقه تفریحی و گردشگری دریاچه سقالکسار، دریاچه سد سنگر، آرامگاه میرزا کوچک خان جنگلی، قلعه رودخان و چشمه‌های آب معدنی سنگرود از جاذبه‌های گردشگری این منطقه هستند. با عمارت ملک این اقامتگاه بوم‌گردی دیدنی آشنا شدید. شما چه اقامتگاه‌های بوم‌گردی را در دل طبیعت زیبای گیلان و رشت می‌شناسید؟


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه