Chidaneh.com placeholder image

نصب کاشی و سرامیک، از انواع مدل ها تا ثبت سفارش

به قلم: مژگان احمدی

اگر به هر دلیلی این روزها با نصب کاشی و سرامیک سروکار دارید و می خواهید که در این باره بیشتر بدانید، با این مقاله از چیدانه همراه ما باشید. حتما می دانید که کاشی و سرامیک از جمله مصالح بسیار پر کاربرد در ساختمان سازی و دکوراسیون داخلی هستند که اغلب به عنوان پوششی برای دیوار و کف مورد استفاده قرار می گیرند. مهم ترین تفاوت کاشی و سرامیک در میزان آبگریز بودن آن ها و مقاومتشان در برابر فشار و ضربه می باشد. علاوه بر این کاشی ها اغلب ابعاد کوچکتری نسبت به سرامیک ها دارند. اما بد نیست بدانید که امروزه این تفاوت ها تقریبا به کم ترین مقدار خود رسیده است. کاشی و سرامیک انواع مختلفی دارند که در ادامه به آن اشاره می کنیم. علاوه بر این مطالب مهمی را نیز درباره نصب کاشی و سرامیک بیان کرده و روش های پیدا کردن کاشی کارها و سرامیک کارهای با تجربه را نشانتان می دهیم.

مطلب پیشنهادی: جدیدترین مدل های کاشی و سرامیک، این 5 تا برای سال جدید!

چوب و هنر

 

انواع کاشی و سرامیک

انواع کاشی و سرامیک کدامند؟

امروزه انواع کاشی و سرامیک جدید در مدل های متنوع و در ابعاد مختلف ساخته می شوند. انواع کاشی یا سرامیک شیشه ای، انواع کاشی و سرامیک لعاب دار و بدون لعاب، سرامیک پرسلانی (Porcelain)، سرامیک کوارتزی (Quartz)، سرامیک کواری (Quarry)، کاشی چاپی کف و دیوار، کاشی سه بعدی، کاشی نقش برجسته، کاشی اسلامی و کاشی مراکشی از جمله انواع مدل کاشی و سرامیک می باشند که اغلب از نظر طرح و نقش، میزان مقاومت و میزان جذب آب با یکدیگر تفاوت دارند. همچنین ممکن است نام کاشی و سرامیک کالیبره یا رکتیفاید (Rectified Tiles) نیز به گوشتان خورده باشد. بهتر است بدانید که به این نوع کاشی و سرامیک که از طریق برش های لیزری ساخته می شوند اصطلاحا کاشی و سرامیک بدون درز می گویند. به طور کلی هر یک از انواع طرح های کاشی و سرامیک مدرن و سنتی با ویژگی های مختلف، بر اساس نیازهای پروژه مورد استفاده قرار می گیرند. توجه داشته باشید که نصب کاشی و سرامیک اصول و ظرافت هایی دارد که بهتر است به دست متخصصین بنایی انجام شود.

مطلب پیشنهادی: کاشی مراکشی، چرا با بقیه فرق می کنه ؟

 

کاشی و سرامیک بدون درز

در چه صورت به یک نصاب کاشی و سرامیک نیاز داریم؟

از کاشی و سرامیک اغلب در قسمت های مختلفی از یک پروژه ساختمانی استفاده می شود. ممکن است در مراحل ناز‌ک کاری یک ساختمان نو و یا در حال بازسازی یا تغییر دکوراسیون یک ساختمان قدیمی باشید. شاید هم به دلیل لق شدن، شکستن و یا تخریب تعدادی کاشی و سرامیک، نیاز به نصب مجدد آن ها در قسمت های آسیب دیده داشته باشید. به طور کلی برای نصب کاشی و سرامیک کف و دیوار، نصب انواع کاشی و سرامیک دستشویی، نصب کاشی و سرامیک حمام، نصب انواع کاشی و سرامیک بدنه، نصب کاشی و سرامیک حیاط، نصب کاشی استخری، نصب کاشی پله، نصب کاشی قرنیز و به طور کلی برای نصب کاشی و سرامیک در محیط های درونی و بیرونی نیاز به یک کاشی کار و سرامیک کار ماهر و با تجربه دارید.

مطلب پیشنهادی: طرح کاشی و سرامیک، فقط برای آشپزخانه و حمام نیست!

 

کاشی و سرامیک مدرن

چطور یک استادکار حرفه ای نصب کاشی و سرامیک پیدا کنیم؟

چیدانه همواره به شما استفاده از خدمات آنلاین را پیشنهاد می کند. چرا که امروزه به دلیل فضای رقابتی موجود در دنیای آنلاین، استفاده از این خدمات اغلب مزایای زیادی برایتان به همراه دارد. شاید دسترسی به خدمات آنلاین نصب کاشی و سرامیک کمی برایتان سخت به نظر برسد. اما بهتر است بدانید که اهالی فن در چیدانه این سختی را بسیار آسان نموده اند و شما می توانید به راحتی از این طریق بسیاری از استاد کاران حرفه ای برای نصب کاشی و سرامیک را پیدا کنید.

مطلب پیشنهادی: تعویض کاشی های شکسته، به تعویق انداختن ندارد!

 

کاشی و سرامیک طرح دار

برای خرید و نصب کاشی و سرامیک، چه اطلاعاتی از نصاب بگیریم؟

پیش از اینکه پروژه کاشی کاری و یا سرامیک کاری منزل تان شروع شود لازم است که با استادکار خود درباره برخی مسائل صحبت کنید. مثلا درباره نوع کاشی و سرامیک و مرغوبیت آن ها، یا درباره دستمزد نصب کاشی و سرامیک و نحوه پرداخت هزینه؟ و یا درباره اینکه عملیات کاشی کاری و سرامیک کاری چقدر طور می کشد و استادکار چه ضمانتی برای اجرای اصولی و به موقع به شما می دهد؟ توجه به این نکته بسیار ضروری ست که باید درباره جزئیات کار پیش از شروع آن با یکدیگر به توافق برسید.

مطلب پیشنهادی: اجرت نصب کاشی و سرامیک، با استادکار حرفه ای مشورت کنید!

 

کاشی و سرامیک مراکشی

هزینه نصب کاشی و سرامیک چقدر است؟

قیمت نصب کاشی و سرامیک اغلب بر حسب متراژ محاسبه می شود. اما عوامل دیگری نیز بر روی دستمزد نصب کاشی و سرامیک در هر متر مربع تاثیرگذار هستند. مثلا ابعاد کاشی و سرامیک، مکان نصب و میزان سختی کار نصاب برای کار در آن مکان (سرویس بهداشتی کوچک یا فضای باز مثل حیاط) و یا نیاز به کارهای تعمیراتی و زیرسازی از جمله عوامل تاثیرگذار بر روی قیمت نصب کاشی و سرامیک می باشند. علاوه بر این از آنجایی که انواع کاشی و سرامیک ارزان تا گران با درجه بندی های مختلف در بازار وجود دارند، درجه مرغوبیت کاشی و سرامیک نیز بر روی قیمت نهایی نصب تاثیرگذار است.

مطلب پیشنهادی: راهنمای خرید کاشی و سرامیک دکوراسیون منزل

 

کاشی و سرامیک آشپزخانه

استفاده از خدمات آنلاین نصب کاشی و سرامیک چه مزیتی دارد؟

استفاده از خدمات آنلاین نصب کاشی و سرامیک این امکان را به شما می دهد که گزینه های بیشتری برای انتخاب استاد کارها داشته باشید. فکر می کنید که از یک صبح تا غروب بتوانید به چند کاشی کار و سرامیک کار در شهر خود سر بزنید و چند نمونه کار از آن ها را ببینید؟ در حالی که در صورت استفاده از خدمات آنلاین نصب کاشی و سرامیک، نصف این زمان کافی ست تا دو برابر آن تعداد نصاب حرفه ای و کاربلد پیدا کنید. می توانید خیلی راحت نمونه کارهای آن ها  را ببینید و قیمت هایشان را با یکدیگر مقایسه کنید. مثلا نمونه کارهای اجرا و نصب انواع کاشی و سرامیک کف و یا انواع کاشی و سرامیک برای سرویس بهداشتی با قیمت هایشان. حالا قضاوت با خودتان است.

 

نصاب کاشی و سرامیک

از طریق چیدانه چگونه نصاب کاشی و سرامیک استخدام کنیم؟

برای پیدا کردن نصاب کاشی و سرامیک از طریق چیدانه، کافی ست که در سامانه ثبت درخواست سایت به چند سوال پاسخ داده و درخواست خود را ثبت کنید. سپس منتظر بمانید تا کارشناسان در چیدانه با شما تماس گرفته و بهترین متخصصین را با توجه به جزئیات درخواستتان به شما معرفی کنند.

 

ثبت سفارش خدمات نصب کاشی و سرامیک در چیدانه>>>

 

 

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه