Chidaneh.com placeholder image

وسایل مورد نیاز برای طبیعت گردی، سیزده بدر خاطره انگیز!

مناسبت ها : یکی از آداب پرطرفدار در روز های آخر عید نوروز طبیعت گردی یا به اصطلاح سیزده‌ بدر می باشد که همه سال در سیزدهمین روز فروردین با باور بیرون راندن نحسی از خانه در طبیعت و فضای آزاد روز را می گذارنند. معمولا برای داشتن یک پیک نیک منحصر به فرد و همه چی تمام  بعد از انتخاب محل مناسب، آنچه اهمیت دارد مهیا کردن وسایل مورد نیاز برای طبیعت گردی است به همین منظور امروز در چیدانه لیستی از وسایل مورد نیاز برای طبیعت گردی را در اختیاز شما عزیزان قرار می دهیم تا بتوانید به سادگی اوقات خوب و خوشی را در کنار عزیزان خود سپری کنید. پس با ما همراه باشید.

زیر انداز

فرش ذوالانواری

1. زیر انداز 

یکی از مهمترین وسایل مورد نیاز برای طبیعت گردی زیر انداز مناسب می باشد. توجه داشته باشید که زیر انداز شما حتما باید ضخیم و ضد آب باشد تا برجستگی ها و رطوبت احتمالی زمین باعث آزار شما نشود. در هنگام انتخاب زیر انداز حتما تعداد نفرات را در نظر بگیرید و ابعاد زیر اندازتان را کمی بزرگتر در نظر بگیرید تا بتوانید بهتر از آن استفاده نمایید. 

فروشگاه اینترنتی شیک و تک
صندلی ناهارخوری تاشو
فروشگاه اینترنتی شیک و تک
 

2. صندلی پیک نیک

شاید در نگاه اول صندلی پیک نیک به عنوان یک کالای غیر ضروری به نظر برسد اما توجه داشته باشید که این صندلی می تواند وسیله ی پر کاربردی برای افراد سالخورده جمع باشد تا بتوانند به راحتی در کنار شما احساس شادی و نشاط داشته باشند.

گلریس
سفر خواب گلریس
گلریس

3. پتو مسافرتی

یک بالش و پتو مسافرتی همان چیزی است که مطمئنا به آن نیاز پیدا خواهید بخصوص در هوای متغییر بهاری بهتر است حتما به تعداد اعضای خانواده پتو مسافرتی همراه داشته باشید تا از تغییرات احتمالی آب و هوا در امان باشید. 

راک تهران
سبد خرید دستی -راک تهران
راک تهران

4. سبد پیک نیک 

سبد و یا کیف های نظم دهنده ی پیک نیک می توانند به سادگی به به اقلام شما نظم ببخشند بی آن که آسیبی به لوازم و وسایل شما وارد شود و فضای زیادی در وسیله ی نقلیه ی شما اشغال نماید. توجه داشته باشید اقلامی مانند دستمال رولی، سفره یک بار مصرف، کیسه زباله را حتما باید در سبد پیک نیک تان قرار دهید. 

[[nid:14631]]

فروشگاه اینترنتی کوه گرد
چاقو چندکاره
فروشگاه اینترنتی کوه گرد
فروشگاه اینترنتی کوه گرد
ظرف خوراک پز Kovea Solo 2 کوه گرد
فروشگاه اینترنتی کوه گرد

5. ظروف پیک نیک 

ظروف پیک نیک یکی از پر کاربردترین اقلام در وسایل مورد نیاز برای طبیعت گردی است. بهتر است ظروف انتخابی شما نشکن و داری محفظه ای برای نگهداری باشد تا در صورت عدم دسترسی به آب برای شست وشوی آن بتوانید به سادگی آن را جمع کنید بی آنکه لوازم دیگر شما کثیف شوند. 

برگهف
فلاسک 1 لیتری کوک اند کو بگهف
برگهف
لیندو
کباب پز برقی ( باربیکیو) پرینسس
لیندو
[[nid:13529]]

6. فلاسک، منقل و ست کباب پز

پخت و پز در فضای آزاد و خوردن چای گرم یکی از پرطرفدارترین تفریحات ما ایرانیان در روز سیزده به در می باشد. اگر شما هم در سیزده به در امسال قصد درست کردن غذای گرم در فضای آزاد را دارید بهتر است این اقلام را با محفظه ی مخصوص شان تهیه کنید تا به سادگی بتوانید آن ها را حمل و مورد استفاده قرار دهید. 

مایع شوینده و ژل ضد عفونی کننده

7. مایع شوینده و ژل ضد عفونی کننده

یکی دیگر از اقلام ضروری در وسایل مورد نیاز برای طبیعت گردی، مایع شوینده و ژل ضد عفونی کننده می باشد که بسیار پر کاربرد است بخصوص اگر فرزند کوچک دارید توجه داشته باشید که علاوه بر لوازم ضروری مورد نیاز او حتما همراه خود داشته باشید. 

وسایل بازی در پیک نیک

8. وسایل بازی پیک نیک

سیزده به در و پیک نیک بهترین فرصت برای لذت بردن از دور هم بودن و انجام بازی های خانوادگی است. در مطلب ۱۰ بازی دسته جمعی پرطرفدار، از اسم فامیل تا مافیا ! ما برخی از پرطرفدارترین بازی های دسته جمعی را برای شما عزیزان معرفی کردیم تا بتوانید اوقات خوشی را در کنار عزیزان تان سپری کنید.

فروشگاه اینترنتی کوه گرد
چادرهای مسافرتی و ارتفاع کوه گرد
فروشگاه اینترنتی کوه گرد

9. چادر مسافرتی 

چادر مسافرتی را نمی توان به طور دقیق جزیی از وسایل مورد نیاز روز سیزده بدر دانست، اما این وسیله ی پر کاربرد می تواند شما را از تغییرات احتمالی آب و هوا و بارش های بهاری یا حتی آفتاب سوزان ظهر در امان نگه دارد. پس اگر قصد دارید یک روز کامل را در طبیعت آسوده بگذرانید حتما آن را همراه داشته باشید. 

جعبه کمک های اولیه

10 .جعبه کمک های اولیه 

یکی از مهمترین اقلام در وسایل مورد نیاز برای طبیعت گردی، جعبه ی کمک های اولیه می باشد که باید همیشه آن را همراه داشته باشید تا از خطرات احتمالی در امان باشید. 

برای شرکت در مسابقه بوی عیدی چیدانه از رسم و رسوم، خانه تکانی، خریدهای عید، ترافیک اسفند، سفره هفت سین، شکوفه های بهاری درختان، سفرهایی که می روید یا هر چیزی که برای شما تداعی کننده روزهای عید است عکس بگیرید و در صفحه اینستاگرام خود با هشتگ #بوی_عیدی و #چیدانه منتشر کنید یا از طریق دایرکت به صفحه اینستاگرام چیدانه ارسال فرمایید تا از برندگان خوش شانس جوایز شگفت انگیز ما باشید.

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه


دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه