Chidaneh.com placeholder image

عکس پرده‌های فانتزی آشپزخانه، کدوم زیباتره؟

به قلم: تحریریه چیدانه

اگر می‌‎خواهید طراحی دکوراسیون آشپزخانه اصولی و خوبی داشته باشید، بهتر است نکاتی را مدنظر قرار دهید. اول از هر چیزی به میزان روشنایی و نور طبیعی آشپزخانه‌تان توجه کنید. پرده آشپزخانه باید از جنسی باشد که بتواند نور طبیعی را به اندازه دلخواه فیلتر کند. ولی در هر صورت دکوراسیون آشپزخانه نیازمند نور کافی است. برای انتخاب طرح و رنگ پرده آشپزخانه، ترکیب رنگی فضا مهم است و بر اساس دکوراسیون آشپزخانه طرح و رنگ مناسب را انتخاب کنید. استفاده از پرده‌های فانتزی برای آشپزخانه‌های امروزی، راهی برای داشتن دکوراسیونی خاص و جذاب همراه با شادابی است. در ادامه نمونه‌هایی از عکس‌ پرده فانتزی در آشپزخانه را خواهیم دید.

مطالب مشابه: نکات خرید پرده برای آشپزخانه، پیش از خرید بخوانید!

چوب و هنر
پرده سفید و خال خالی برای آشپزخانه

از قدیم گفتند آشپزخانه قلب هر خانه است. اصولا یکی از مهم‌ترین فاکتورها برای زیبایی و هارمونی دکوراسیون محل زندگی‌تان، روشنایی و نور آن است. اغلب ما ایرانی‌ها به نورگیری خانه‌مان اهمیت می‌دهیم و گاهی اوقات در تصمیم‌گیری دچار وسواس هم می‌شویم. اگر به محیط‌های مدرن علاقه دارید پیشنهاد ما برای شما پرده‌هایی‌ست با تم فانتزی و جذاب. این مدل‌ها قلب خانه شما را دگرگون خواهد کرد و محیط شاداب‌تری را در اختیار افراد خانواده قرار خواهد داد.

پرده آبی راه راه برای آشپزخانه با رنگ سفید
دکوراسیون سفید آشپزخانه با پرده فانتزی

هماهنگی پرده فانتزی آشپزخانه با محیط

می‌توانید پرده‌های فانتزی خود را با انواع المان‌های موجود در محیط آشپزخانه هماهنگ کنید. طرح‌های مختلفی در فضا موجود است که بهتر است از آن‌ها الگو بگیرید. نظیر طرح کفپوش‌ها یا حتی کاغذ دیواری‌ها که هماهنگی خوبی در فضای آشپزخانه ایجاد می‌کنند. گلدان‌ها هم می‌توانند ایده خوبی برای هارمونی باشند. کافی است یکی از این الگوها را به صورت بافت و یا رنگ در پارچه پرده تکرار کنید.

مطالب مشابه: مدل پرده آشپزخانه، قلب خونه‌م کدوم رو میخواد؟

مدل پرده فانتزی برای آشپزخانه
دکوراسیون آشپزخانه و غذاخوری با پرده فانتزی

رنگ‌ها را برای پرده آشپزخانه ترکیب کنید

وجود رنگ‌‌های متفاوت و در عین حال همگون به شخصیت‌بخشی فضای آشپزخانه کمک شایانی می‌کند. برای مثال اگر از پرده‌هایی با رنگ‌های شاد و روشن در محیط خود استفاده کنید، بهترین گزینه برای انتخاب پرده فانتزی شما همین تم از رنگ‌ها می‌تواند باشد. اگر نور طبیعی خانه کم است و حتی در روز هم فضاهای داخلی تاریک هستند، از پرده‌های فانتزی با رنگ روشن‌تر و جنس شفاف‌تری بهره ببرید تا جلوی نور پنجره‌ها گرفته نشود.

پرده 4خانه قرمز برای آشپزخانه سفید
پرده های فانتزی
پرده‌های سفید و فامتزی برای آشپزخانه
پرده آشپزخانه
پرده کلاسیک برای آشپزخانه

پارچه‌های طرحدار برای پرده فانتزی آشپزخانه

طرح‌های چهارخانه با پنجره‌هایی در همین مدل، مثال قابل اتکایی می‌تواند برای پرده فانتزی آشپزخانه باشد. افراد گاها به نقش‌های کلاسیک علاقه دارند پس بهترین انتخاب می‌تواند پرده‌های فانتزیِ الهام گرفته از طرح‌های کلاسیک باشد. نکته مهم این نوع پرده‌ها قابلیت هماهنگ شدن با تمامی استایل‌های دکوراسیون است.

مطالب مشابه: انواع پرده آشپزخانه در طراحی داخلی خانه!

پرده چهارخانه قرمز برای آشپزخانه
پرده فانتزی برای آشپزخانه
دکوراسیون آشپزخانه با پرده سبز پنجره
پرده کوتاه برای آشپزخانه
پرده طرح گل و فانتزی برای آشپزخانه
پرده سفید و فانتزی برای آشپزخانه
پرده کوتاه برای پشت سینک آشپزخانه
پرده خال خالی برای آشپزخانه به صورت فانتزی
دکوراسیون آشپزخانه سفید با پرده راه راه
پرده فانتزی برای آشپزخانه
پرده کوتاه سبز برای پنجره آشپزخانه
پرده فانتزی آشپزخانه
پرده فانتزی آشپزخانه
پرده فاننزی برای پنجره آشپزخانه
پرده گلدار برای آشپزخانه

دیگر نکته مهم در این بخش، ایده گرفتن از اجسام است. نقشینه‌های سنتی در ظروف یا صنایع دستی موجود در خانه، می‌تواند منبع خوبی برای مدل پرده فانتزی آشپزخانه باشد.

اگز شما هم به دنبال مدل پرده مناسب برای فضای آشپزخانه هستید و می‌خواهید انتخابی مناسب و زیبا داشته باشید، می‌توانید از متخصصین پرده و کرکره در چیدانه کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی: 

 

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه