Chidaneh.com placeholder image

هدیه چشم روشنی نوزاد، این بار طلا نخرید!

به قلم: تحریریه چیدانه

راهنمای خرید: هدیه دادن در مناسبت های گوناگون یکی از لذت بخش ترین و البته سخت ترین کارهایی است همه ی ما دست کم یک بار آن مواجه می شویم بخصوص اگر این هدیه برای یکی از آشنایان کمی دور باشد و یا مناسبت های خاصی مثل کادو زایمان و یا هدیه چشم روشنی نوزاد باشد سختی انتخاب هدیه دو چندان می شود. هدیه ی بارداری و یا کادوی زایمان معمولا هدیه ای ارزشمند غالبا سرویس طلا، سکه ، پول و یا هدیه هایی از این قبیل است که بر حسب بودجه و سلیقه ی افراد خریداری می شود، اما امروز در چیدانه می خواهیم شما را با هدیه های دوست داشتنی که می تواند در کنار هدیه ارزشمند شما قرار بگیرد و یادگاری دوست داشتنی برای عزیزانتان باشد آشنا کنیم پس با ما همراه باشید. 

گرند گل
دسته گل
گرند گل

قالیشویی ادیب

دسته گل 

حتما توجه داشته باشید که برای هدیه بعد از زایمان در کنار هدیه اصلی دسته گل هم تهیه کنید. گل ها تاثیر بسیار زیادی در روحیه و آرامش بخشیدن به فضای مادر و نوزاد دارند اما حتما توجه داشته باشید که گل های خریداری برای مادر یا نوزاد حساسیت زا نباشد، بهتر است گل ها را برای فضای خانه خریداری کنید و در محلی دور تر از نوزاد نگه داری کنید. 

مبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
سرویس خواب کودک مدل اسمورف وینه چوب
diamondمبلمان اتاق کودک و نوجوان وینه چوب
 

سیسمونی نوزاد 

هدیه چشم روشنی نوزاد می توانید بخش کوچکی از از سیسمونی نوزاد باشد. اگر نوزاد یکی از اقوام نزدیک شماست می توانید در کنار هدیه ی اولیه بخش کوچکی از سیسمونی نوزاد را خریداری کنید، توجه داشته باشید که کالای خریداری شده حتما با سایر جزییات سیسمونی نوزاد هماهنگی داشته باشد. در مطلب خرید سیسمونی نوزاد، پدر و مادر ها بخوانند! شما را با جزییات مورد نیاز برای سیسمونی آشنا کرده ایم با سر زدن به آن می توانید اطلاعات مناسبی در این زمینه کسب کنید. 

مارال نامدار
کوسن پیشى مشکوک
مارال نامدار
 

کوسن یا بامپر 

بامپر در واقع نوعی کوسن و محافظ تخت نوزاد است، شما می توانید در کنار هدیه چشم روشنی نوزاد یکی از این بامپرهای دوست داشتنی و بامزه را به عزیزانتان هدیه دهید توجه داسشته باشید که بامپر انتخابی شما جنس نرم و لطیف داشته باشد و از پارچه های غیر حساسیت زا انتخاب شده باشند. می توانید این کوسن ها را با روتختی و یا پرده ی اتاق نوزاد هماهنگ انتخاب کنید. 

گالری رویای شیرین
قاب مادر گالری رویای شیرین
گالری رویای شیرین
 

قاب عکس 

یکی از جذاب ترین هدیه های چشم روشنی نوزاد و یا هدیه ی بارداری، قاب عکس مادر و نوزاد است. می توانید در این قاب عکس نوزاد یا حتی سونوگرافی مادر را قرار دهید و به عنوان یک یادگاری ارزشمند در کنار هدیه ی اول تان به عزیزانتان هدیه دهید. 

لوازم دکوری روسانا
خرس عروسکی ساده
لوازم دکوری روسانا
 

عروسک های پولیشی 

یکی از جذاب ترین هدیه ها برای نوزاد تازه به دنیا آمده، عروسک و جزییات تزیینی اتاق نوزاد می باشد. در انتخاب عروسک های پولیشی حتما توجه داشته باشید که مناسب برای محدوده ی سنی نوزادان باشد همچنین از پارچه های ضد حساسیت و نرم ساخته شده باشند. عروسک های موزیکال برای نوزادان معمولا جذابیت بیشتری دارند که با توجه به بودجه ی شما معمولا انتخاب های متعددی در بازار موجود است. 

مطلب پیشنهادی: استیکر اتاق کودک، تزئین دیوار با کمترین هزینه!

استودیو تک شاخ
دیوارکوب های گلدوزی شده با دست
استودیو تک شاخ

دیوار کوب 

یکی دیگر از جزییات بامزه ای که می تواند جذابیت خاصی به فضای اتاق نوزاد از راه رسیده ببخشد دیوارکوب های گل دوزی شده است، این دیوار کوب ها می تواند عکس و یا حتی اسم کوچولو تازه متولد شده در خانواده ی شما باشد و جلوه ی خاصی را به فضای داخلی اتاق او ببخشد و به عنوان یک یادگاری ارزشمند برای او باقی بماند. مطلبدیوارکوب تزیینی، ۵ صفحه اینستاگرام به پیشنهاد چیدانه! می تواند شما را با هنرمندانی که این دیوارکوب های خلاقانه را می سازند آشنا کند. 

فروشگاه آنلاین مدیسه
مجسمه آرامش WILLOW TREE مدیسه
فروشگاه آنلاین مدیسه
 

مجسمه 

مجسمه یکی دیگر از هدیه های جذاب برای هدیه بارداری و یا کادو زایمان می باشد که می تواند درون جعبه ی کادوی شما بدرخشد. برای انتخاب مجسمه توجه داشته باشید که حتما تمی از خانواده و یا مادر و فرزند را در طراحی خود داشته باشد همچنین رنگ های ساده و ظاهری آرامش بخش داشته باشد تا جذابیت ان دو چندان شود.

حدیث حقیقت
کارگاه سفال خانم فرنوش فروغی
حدیث حقیقت

ظروف سفالی خاص 

یکی دیگر از هدیه های شگفت انگیز بارداری و یا کادو روز زایمان که در کنار کادو اصلی شما می تواند بدرخشد. ظروف سفالی خاص از چهره ی همسر یا عزیزانتان می باشد. مطلب ساخت ظروف سفالی از چهره شما، هنر دست دختر ایرانی! می تواند اطلاعات بیشتری در این زمینه به شما بدهد و شما را با هنرمند عزیزی که چنین ظروفی را می سازد بیشتر آشنا کند. 

دکواکو
اکوتوی- حیوانات چوبی آهنربا دار- زرافه
دکواکو
  

بازی های فکری 

برای هدیه چشم روشنی نوزاد کمی دورتر باندیشید و سعی کنید هدیه ی شما کارآمد تر باشد و مدت زمان طولانی تری برای نوزاد تازه متولد شده کارایی داشته باشد. بازی های فکری، بازی های تقویت هوش کودک از جمله هدیه های با ارزشی است که در کنار هدیه اولیه ی خود می تواند برای نوزاد تازه متولد شده در نظر بگیرید. 

گیفت نوزاد

گیفت نوزاد

شماید شما تمایل داشته باشید به عزیزانی که برای دیدن شما و فرشته ی کوچکتان به شما سر می زنند یادگاری بدهید پس بهتر است به مطلب گیفت نوزاد و ۷ صفحه اینستاگرام هیجان انگیز برای خرید آن! سری بزنید و از میان آن ها انتخاب ساده تری برای خرید گیفت نوزاد داشته باشید. 

خوشحال می شویم به ما بگویید در رابطه با کدام موضوعات دکوراسیونی، سبک زندگی، معماری و… برای شما مطالب مفید و آموزنده تهیه کنیم، ایده های خود را با ما دربخش دیدگاه های پایین همین مطلب به اشتراک بگذارید.

 نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه