Chidaneh.com placeholder image

دکوراسیون منزل با طعم اردیبهشت در شماره 104 مجله منزل

به قلم: تحریریه چیدانه

در شماره 104(اردیبهشت) مجله منزل، این ماه با مطالبی جذاب و خواندنی در حوزه دکوراسیون و معماری همراه شما هستیم. امیدواریم بتوانیم در ماه زیبای اردیبهشت، انرژی مثبت و زیباییهای آن را برای خانه های شما به ارمغان بیاوریم. در شماره 104 مجله منزل همچون شماره قبل، همراه با فصل زیبای بهار، ایده های کاربردی و متنوع ای را ارائه می دهیم تا بتوانید با کمک آنها وضعیت دکوراسیون منزل تان را هر روز بهبود ببخشید.

تفکرتکانی، ایده های نو در دکوراسیون منزل

chidaneh ad banner

نوروز را پشت سر گذاشته‌ایم. دوباره بهار آمده است، بهار زیبا و طبیعتی که به‌راستی نمی‌توان از آن دل کند. یادم می‌آید که مادربزرگ همیشه می‌گفت بهار که آمد زمان تکاندن گردوغبار قدیمی است نه‌تنها گردوغبار خانه، بلکه تکاندن گردوغبار تفکراتمان! بعد از پایان همهمه‌های خانه‌تکانی‌ها و گذشتن از ماه پرتکاپوی فروردین چقدر خوب می‌شود اگر با ایده‌های خلاق از طبیعت بهاری استقبال کنیم و همگام با طبیعت پیش برویم. هنوز برای شروعی دوباره و نو شدن افکارمان دیر نیست.

دکوراسیون خانه اردیبهشتی

راهکارهایی ساده برای اینکه خانه‌تان حال و هوای اردیبهشت‌ماه را به خود بگیرد وجود دارد. فصل بهار، زمانی است که می‌خواهیم تازگی و طراوت طبیعت در پوشاک خودمان و فضای داخلی خانه‌مان بازتاب داشته باشد. این موضوع برای ما ایرانیان در اردیبهشت‌ماه جذاب‌تر هم می‌شود، چراکه بسیاری از مناطق ایران در این ماه است که جانی تازه می‌گیرد و بهار در آنها خودنمایی بیشتری خواهد کرد.

تورهای خانه گردی در شماره 104 مجله منزل

مدنیسم در خانه نواده قاجار

زوجی جوان و خونگرم که چند ماهی می‌شد حضور اشکان پسر کوچکشان معنایی جدید به زندگی زیبایشان بخشیده بود. قرار گرفتن و همزیستی زوجی که در دکوراسیون خانه نظرات متفاوتی نسبت به یکدیگر داشتند، باعث شده بود تا در طراحی داخلی و چیدمان خانه تعادلی کلی و مناسب برقرار شود، البته طبق گفته‌ خانم خانه در بیشتر موارد محمدرضا بود که حرف آخر را در طراحی زده بود. با ما باشید تا به گوشه و کنار این خانه‌ پراحساس سرکی بکشیم.

طراحی روستیک در کرج

دکوراسیون ویلایی روستیک درکرج

در یکی از مناطق مرتفع و خوش آب‌وهوای کرج قرار گرفته است که با وجود دسترسی نه‌چندان آسان، محیط بسیار محلی و دل‌نشینی دارد. هوای پاک و حس مثبتی که در این مکان وجود دارد، آنجا را به مأمنی آرام و راحت برای تعطیلات آخر هفته و فرار از شلوغی‌ها و آلودگی تهران بدل کرده است. همراه با مجله منزل به کرج بیایید و با دکوراسیون زیبای این ویلا آشنا شوید.

دکوراسیون خانه نورانی زوج تبریزی

در یکی دیگر از تور خانه‌گردی این شماره مجله «منزل» مهمان‌ خانه‌ای گرم و صمیمی و البته پرنور در دیار سرد و زمستانی تبریز شدیم؛ خانه‌ای که پر است از نور و روشنایی و پاکی همچون صاحبانش.

ایده های اینستاگرامر در خانه نقلی

مهسا وحدت از خانه اش می گوید: برای به خانه برگشتن لحظه‌شماری می‌کنم، هیچ جایی خانه آدم نمی‌شود! می‌آیم و روی کاناپه می‌نشینم، بدون هیچ فکر اضافه‌ای به موسیقی آرامش و سکوت خانه گوش می‌دهم، حتی صدای جریان خون در رگ‌هایم نشانی از زندگی و آرامشم است. اطرافم را نگاه می‌کنم؛ چقدر همه‌چیز سرجای خودش خوب جای گرفته، گیاهان شاداب و سرزنده انرژی بیشتری به کاشانه‌ام داده است و من چقدر خوشحالم از انتخاب بهترین‌ها در زندگی!

گوشه دنج خانه اینستاگرامرها

هرکسی در خانه‌اش فضایی دارد که در لحظه‌های تنهایی به سراغ آن می‌رود، آرامشی که در گوشه دنج وجود دارد می‌تواند خستگی را از تن به درکرده و لحظات به‌یادماندنی و ساده‌ای را برای او رقم بزند. 3 بانوی اینستاگرامر (سارا صباغی، بهناز شیرازی،ندا مهرانی) محبوب در مورد گوشه دنج خانه خود برایمان می‌گویند.

معماری و منزل

در این شماره هم همچون شماره های پیش قصد داریم دیدگاه جمعی از معماران برجسته کشور را در زمینه موضوعی تازه با شما در میان بگذاریم . سوال این شماره از مجله منزل در خصوصو اهمیت و نقش مبلمان در طراحی فضاهای داخلی خواهد بود.  همچنین می توانید با ما همراه باشید تا با طراح ماه، محمد خاوریان و عکاس ماه، مسیح مستاجران آشنا شوید.

ویلای امین با چشم اندازی زیبا در شمال تهران

در این شماره از مجله منزل به خانه‌ای ویلایی در لواسان سرزده‌ایم که با طراحی منحصربه‌فرد خود توانسته رتبه فینالیست جایزه معمار در بخش مسکونی تک‌واحدیسال ۱۳۹۳را از آن خود کند. در طراحی خانه  ویلایی امین از دفتر معماری ایوان به سرپرستی امیر افغان اتصال چشم‌انداز سیال محیط به هندسه بنا مهم‌ترین چالش طراحی بوده است؛ به‌گونه‌ای که کل منظره موجود در حکم حیاط ساختمان دیده شود و از دید ناظر داخلی وجود هرکدام بدون دیگری بی‌معنا باشد. با این مطلب همراه باشید تا جزییات بیشتر این بنا را از زبان معمار پروژه بشنویم و با ایده‌ طراحی آن بیشتر آشنا شویم. 

باغ مشارکتی؛ پیشنهادی برای طراحی فضای سبز

باغ مشارکتی (Community garden) تکه زمینی است که دوستان و همسایگان به‌منظور پرورش سبزی‌ها و گل‌ها و فراهم کردن فرصت‌هایی برای تعاملات اجتماعی سازنده و تفریح به‌صورت اشتراکی می‌سازند. همراه ما باغ مشارکتی را بیشتر بشناسید.

چگونه بالکن خود را زیبا و کاربردی کنیم؟

چه خوب است اگر در لحظه‌های آرام خانه بنشینیم و از این خنکای بهاری لذت ببریم. امنیت خانه در دل طبیعت تجربه‌ای فراموش‌نشدنی است، پس حالا وقت آن رسیده که دستی به سر و روی بالکن خانه خود بکشید و از آن به شکل بهتری استفاده کنید .

مجله منزل
شماره 104 اردیبهشت 1396
مجله منزل

برای خرید نسخه جدید ماهنامه منزل روی یکی از لینک های مورد نظر زیر کلیک نمایید:
خرید نسخه الکترونیکی از اپلیکیشن طاقچه 
همچنین شما می توانید شماره جدید ماهنامه منزل را هفته اول هر ماه از کیوسک های روزنامه فروشی سراسر کشور تهیه نمایید.

منبع: مجله منزل

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه