Chidaneh.com placeholder image

چهاردهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان با حضور پررنگ اروپایی‌ها

به قلم: تحریریه چیدانه
نمایشگاه امسال در حالی کار خود را آغاز می‌کند که 1158شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت بالغ بر 52 هزار متر مربع آخرین توانمندی های خود را در معرض دید قرار داده و با یکدیگر به رقابت می پردازند.  
با توجه به روند مثبت مذاکرات صورت گرفته با گروه 1+5 و ایجاد امنیت اقتصادی امسال کشور هایی از ترکیه-چین-ایتالیا- فرانسه-آلمان ژاپن-اسپانیا- بلژیک-یونان- اکراین-رو سیه- هند و همچنین نمایندگانی از کشور های سوئیس-کره جنوبی-امارات –فنلاند-استرالیا- امریکا-سوریه- مالزی و….حضور بسیار پر رنگی خواهند داشت.
توسعه و گسترش سبک سازی و مقاوم سازی ساختمان کشور ،کمک به رونق ساخت و ساز، شناخت توانمندی ها و کمبودهای صنعت ساختمان، آشنایی با پیشرفت های روز این صنعت در جهان، اشتغال زائی و ایجاد یک فضای اقتصادی و تجاری ویژه برای رویارویی شرکت های فعال در زمینه ماشین آلات، تجهیزات، مصالح، خدمات و تکنولوژی صنعت ساختمان مهمترین اهداف بر پایی نمایشگاه است.
در این نمایشگاه کالاهایی چون ابزارآلات، تجهیزات و ماشین آلات ساختمانی، تجهیزات و لوازم ایمنی کار، در و پنجره، نشریات و نرم افزارها، آسانسور و بالابرها، رنگ، چسب و رزین و عایق ها،آهن آلات،مفتول و صنایع وابسته ،تونل،سد،راه،سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، حمام، سونا و آشپزخانه، دکوراسیون و معماری داخلی، شیرآلات بهداشتی، کاشی وسرامیک ارائه می شود.

تابلو فرش ریحان

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه