Chidaneh.com placeholder image

چگونه آشپزخانه را تزیین کنیم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

دکوراسیون آشپزخانهیکی از پرطرفدارترین تزیینات در دکوراسیون منزل، تزیین آشپزخانه با وسایل ساده و کاربردی می باشد. که می تواند چهره ی آشپزخانه ی شما را زیباتر از قبل کند. به همین منظور امروز در چیدانه می خواهیم پاسخ به سوال " چگونه آشپزخانه را تزیین کنیم؟ “ در این مطلب با شما در میان بگذاریم پس با ما همراه باشید. 

استودیو پر
آشپزخانه سفید
استودیو پر

قالیشویی ادیب

آشپزخانه را مرتب کنید!

در مرحله ی اول تزیین آشپزخانه پش از هر اقدامی باید به مرتب کردن فضای آشپزخانه ی خود بپردازید. زیباترین تزیینات هم در فضای در هم و برهم و شلوغ جلوه ای نخواهد داشت. پس پیش از انتخاب هر تزیینی بهتر است فضای آشپزخانه ی خود را مرتب کنید و لوازم اضافی را از فضای آشپزخانه خود دور کنید. مطلب چگونه آشپزخانه مرتب داشته باشیم؟ در این زمینه به شما کمک بسیاری خواهد کرد. 

خانه زیبای من
داستان یک اشپزخانه
خانه زیبای من

از وسایل ساده در تزیین آشپزخانه استفاده کنید. 

وسایل ساده و کاربردی بهترین انتخاب برای تزیین آشپزخانه محسوب می شود. در تزیین آشپزخانه با وسایل ساده سعی کنید بر اساس میزان کاربرد لوازم و وسایل آنها را انتخاب کنید. برای این منظور می توانید از ایده های مطلب تزیین آشپزخانه با وسایل ساده، ۱۰ ایده تر و تازه! استفاده کنید. 

فروزان رحمانی
کابینت سفید های گلاس
فروزان رحمانی

به کانتر آشپزخانه جلوه دهید. 

کانتر آشپزخانه یکی از جزییات مهم در فضای داخلی آشپزخانه به شمار می رود که تزیین آن می تواند جلوه ی زیادی به فضای آشپزخانه شما ببخشد، توجه داشته باشید که تزیین آشپزخانه علاوه زیبایی باید کارآمد نیز باشد برای تزیین کانتر آشپزخانه می توانید از لوازم برقی کاربردی در فضای آشپزخانه استفاده کنید مطلب با این ایده ها جلوه کانتر آشپزخانه را زیباتر کنید! ایده های بهتری در این زمینه در اختیار شما قرار می دهد. 

پرده سرای اطلس پاسداران
پرده زبرا آشپزخانه
پرده سرای اطلس پاسداران

پنجره آشپزخانه را تزیین کنید. 

پنجره ی آشپزخانه یکی از نقاط کانونی آشپزخانه می باشد که در زیبایی ظاهر آشپزخانه نقش مهمی دارد. تزیین پنجره آشپزخانه می تواند با انتخاب یک پرده ی مناسب صورت گیرد و یا استفاده از آویزهای زینتی و… . در تزیین پنجره ی آشپزخانه حتما توجه داشته باشید که ایده ی انتخابی شما مناسب با سبک دکوراسیون داخلی تان باشد. مطلب تزیین پنجره آشپزخانه، ۸ ایده ساده اما چشمگیر! در این زمینه به شما راهتمایی های مورد نیازتان را می دهد.

سینا عزیزی
ویترین آشپزخانه
سینا عزیزی

برای تزیین بوفه آشپزخانه ایده بگیرید.

یکی دیگر از بخش هایی که می توانید در تزیین آشپزخانه به آن ها توجه کنید تزیین بوفه آشپزخانه است. برای این منظور می توانید از دکوری های ساده و متناسب با سبک دکوراسیون آشپزخانه تان استفاده کنید تا جلوه ی بیشتری به ظاهر داخلی تان ببخشید. مطلب تزیین بوفه آشپزخانه، چه طوری قشنگ تره؟ در زمینه انتخاب لوازم دکوری متناسب با دکوراسیون منزل تان شما را راهنمایی می کند. 

امیر صادقی
منزل خلاقانه ی خانم بادآهنگ در جنت آباد
امیر صادقی

درب یخچال را متفاوت تزیین کنید. 

تزیین درب یخچال یکی دیگر از ایده های پرطرفدار برای تزیین آشپزخانه با وسایل ساده می باشد. برای تزیین درب یخچال به جای استفاده از دکوری های مگنتی از ایده های خاصی که جلوه ی بهتری به فضای داخلی تان می بخشد استفاده کنید. استفاده از عکس عزیزانتان و یا آویزان کردن برد یادداشت روی درب یخچال می تواند ظاهر بهتری به دکوراسیون آشپزخانه شما ببخشد. مطلب تزیین در یخچال، ۸ ایده خاص و کم هزینه! در این زمینه ایده های بیشتری به شما خواهد بخشید.  

شرکت معماری ویرا دیزاین
نورپردازی آشپزخانه
شرکت معماری ویرا دیزاین

تزیین اپن آشپزخانه را جدی بگیرید. 

 در خانه های مدرن امروزی اغلب آشپزخانه ها دارای پیشخوان یا همان اپن هستند و معمولا هم به فضای نشیمن و یا اتاق غذاخوری دید و دسترسی دارند.  یکی از مهمترین موارد تزیین آشپزخانه تزیینات روی اپن آشپزخانه است که دید زیبایی به فضای آشپزخانه شما می بخشند. از قرار دادن لوازم و وسایل مختلف روی اپن آشپزخانه و اجاد اغتشاش بصری در این فضا پرهیز کنید. قرار دادن گلدان، ظروف پذیرایی پایه دار و یا دکوری های ساده می تواند برای این منظور مناسب باشد. مطلب تزئین اپن آشپزخانه با وسایل ساده دکوری در این زمینه به شما کمک می کند.

خودتان بسازید 1

تزیین آشپزخانه با وسایل دور ریختنی را فراموش نکنید.

یکی دیگر از ترفندهای تزیین آشپزخانه و پاسخ به سوال چگونه آشپزخانه را تزیین کنیم؟ استفاده از وسایل دور ریختنی برای تزیینات داخلی آشپزخانه هاست. در مطلب تزیین خانه با وسایل دور ریختنی، دکوپاژ روی شیشه مربا صفر تا صد استفاده مجدد از لوازم دور ریختنی آشپزخانه را با شما در میان گذاشته ایم با مراجعه به آن می توانید از لوازم دور ریختنی خود دوباره استفاده نمایید و جلوه ی زیبایی به فضای آشپزخانه تان ببخشید. 

اگر برای دکوراسیون جدید آشپزخانه خود به دنبال یک طراحی ویژه هستید، گروه کابینت آژند یکی از شرکت های پیشنهادی چیدانه است که می توانید برای دیدن نمونه کارهای بیشتر به پروفایل آن ها در چیدانه مراجعه فرمایید و با دیدن نمونه کارهای بیشتر، بهترین آن ها را متناسب با شرایط خود انتخاب کنید.  

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه