Chidaneh.com placeholder image

از بین بردن بوی بد سیگار در خانه، چاره چیه؟

به قلم: تحریریه چیدانه

از ما بپرسید. هر زمان که مهمان به خانه ما می آید به دلیل اینکه همسرم سیگار می کشد، آنها را آزار می دهد. روش از بین بردن بوی بد سیگار در خانه چیست؟

قبل از هر اقدامی برای رفع بوی بد خانه پنجره ها را باز بگذارید و هود را روشن کنید تا دود از بین برود. قبل از آمدن مهمان ها اگر حس می کنید فضای خانه بوی سیگار می دهد، یک حوله را درون ترکیب آب گرم و سرکه فرو کرده و پس از آغشته شدن، آن را بچلانید و آن را در بالای سر خود و در ارتفاع بالاتر فضای خانه بچرخانید تا بوی دود سیگار را جذب کند و از بین ببرد.

چوب و هنر

بوی بد سیگار

  • روشن کردن شمع در فضای خانه باعث خنثی شدن بوی سیگار و از بین رفتن بوی آن می شود.
  • استفاده از سرکه سفید می تواند بوی دود و سیگار را از بین برود. مقداری سرکه را درون کاسه ای بریزید و آن را روی اپن آشپزخانه قرار دهید تا بوی سیگار را جذب کند.

مطلب مرتبط: تمیزی از جنس طبیعت!

از بین بردن بوی سیگار با زغال

  • روش دیگری نیز برای از بین بردن بوی بد سیگار در خانه وجود دارد و آن روشن کردن زغال است. چند زغال گداخته و روشن را در ظرف فلزی و در قسمتی از فضای خانه قرار دهید که دیده نشود، ولی در عین حال در نزدیکی منبع سیگار باشد.

با مراجعه به بخش خانه داری سایت چیدانه دسته ای از مطالب مفید و کارآمد در اختیار شما قرار می گیرد. می توانید در قسمت افزودن دیدگاه در پایین صفحه سوالات خود را با ما مطرح کنید. 

نویسنده: صدف حقیقت | تحریریه چیدانه 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
مهدیه در تاریخ 07 مهر 1396
سلام دوستان عزیز خوشحال میشم بهم بگید چجوری بوی اتیش و دود از لباسام حذف کنم؟ ممنون میشم راه حلتون بهم ایمیل کنید مرسی حق نگهدارتون
Erfan shiasi در تاریخ 13 اردیبهشت 1397
یه پیاز قاچ شده هم اگه وسط اتاق بزارید بو رو کامل از بین میبره

ثبت دیدگاه