Chidaneh.com placeholder image

پربازدیدترین کالاهای اهالی فن چیدانه در اردیبهشت 96!

به قلم: تحریریه چیدانه

در روزهای گذشته شما را با پربازدیدترین عکس ها و مطالب چیدانه در اردیبهشت ۹۶ آشنا کردیم، اما امروز می خواهیم شما را با “پربازدیدترین کالا های اهالی فن چیدانه در اردیبهشت ۹۶ “ آشنا کنیم، پس تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با این ده کالای محبوب از دید مخطبان چیدانه آشنا کنیم شاید این کالاها همان محصولی باشد که مدت هاست در بازار در جست و جوی آن هستید، پس با ما همراه باشید. 

مجله منزل
شماره 104 اردیبهشت 1396
مجله منزل

چوب و هنر

شماره ۱۰۴ مجله منزل 

شماره ۱۰۴(اردیبهشت) مجله منزل با مطالبی جذاب و خواندنی در حوزه دکوراسیون و معماری رتبه ی نخست پربازدیدترین کالاهای چیدانه در اردیبهشت را در اختیار دارد. این شماره از مجله منزل قصد دارد در ماه زیبای اردیبهشت، انرژی مثبت و زیبایی های آن را برای خانه های شما به ارمغان بیاورد. در شماره ۱۰۴ مجله منزل همچون شماره قبل، همراه با فصل زیبای بهار، ایده های کاربردی و متنوع ای را ارائه می دهد تا بتوانید با کمک آنها وضعیت دکوراسیون منزلتان را هر روز بهبود ببخشید.

فروشگاه اینترنتی شیک و تک
کندی باکس پایه دار طرح رامونا
فروشگاه اینترنتی شیک و تک

کندی باکس پایه دار 

کندی باکس پایه دار طرح رامونا صورتی رنگ مقام دوم پربازدیدترین کالاهای چیدانه را به خود اختصاص داده است. شکلات و آب نبات از جمله خوراکی هایی است که بهتر است همیشه بر روی میز وجود داشته باشد.می توانید برای این منظور از یک ظرف شکلات درب دار مثل کندی باکس شیشه ای فروشگاه اینترنتی شیک و تک استفاده کنید تا شکلات ها همیشه نرم و تازه بماند.  این ظرف دارای سه اندازه مختلف بزرگ، متوسط و کوچک است هم چنین دارای یک لبه توری به طرح ایکیا است و پایه و درب فلزی دارد.

مبل راحتی ایکیا

مبل راحتی ایکیا

مبل راحتی آیکیا IKEA یک انتخاب مناسب برای احساس آرامش و راحتی شما است که می توانید در نشیمن و یا اتاق خواب خود از آن استفاده کنید. لوازم خانگی ایکیا IKEA این مبل را در رنگ های پرطرفدار زرد، طوسی، کرم و آبی روشن عرضه کرده است که می توانید یکی از آنها را مطابق با رنگ دکوراسیون تان برای فضای داخلی تان انتخاب کنید.  

دهکده چوب
استند گل چوبی
دهکده چوب

استند گل چوبی 

پیدا کردن یک استند گل مناسب برای فضای داخلی متناسب با سبک های مختلف دکوراسیون کمی دشوار است. استند گل چوبی از دهکده چوب در مقام چهارم پربازیدترین کالاهای چیدانه در اردیبهشت ماه قرار دارد. این استند به خاطر طراحی خاص و چوبی بودن به سادگی می تواند در انواع دکوراسیون منزل بدرخشد و جلوه بیشتری به گیاهان خانگی شما ببخشد. 

آسیا پلاستیک شرق
جاکفشی سه طبقه
آسیا پلاستیک شرق

جاکفشی سه طبقه 

داشتن یک جا کفشی جادار که نمای زیبایی هم داشته باشه هم به نظم دهی خانه کمک می کند هم به زیباتر شدن جلوه طراحی دکوراسیون داخلی خانه، جا کفشی سه طبقه آسیاپلاستیک شرق بسیاری از مشکلات خانم های خانه دار در طبقه بندی و نظم دهی کفش ها را حل می کنند؛ به همین دلیل هم در مقام پنجم پربازدیدترین کالاهای چیدانه قرار گرفته است. 

مبلمان و اکسسوری پرووال
رانر سنتی
مبلمان و اکسسوری پرووال

رانر ستنی 

مقام ششم پربازدیدترین کالاهای چیدانه در اردیبهشت ماه به رانر سنتی اختصاص دارد. این رانر می تواند جلوه و زیبایی خاصی بر روی میز پذیرایی و فضای داخلی شما ایجاد نماید. اگر شما هم شیفته این رانر زیبا شده اید و تمایل دارید آن را برای فضای داخلی تان تهیه کنید می توانید به برند مبلمان و اکسسوری پرووال از اهالی فن چیدانه سر بزنید. 

مبلمان آفر
مبل ال
مبلمان آفر

مبل ال 

امروزه به دلیل آپارتمان نشینی و کوچک شدن خانه ها مبلمان ال به عنوان پرطرفدارترین نوع مبلمان محسوب می شوند. مبل ال مبلمان آفر در مقام هفتم پربازدیدترین کالاهای چیدانه در اردیبهشت ماه قرار دارد که با مراجعه به پروفایل مبلمان آفر در چیدانه می توانید از قیمت و سایر جزئیات آن مطلع شوید.

تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا
نگهدارنده سشوار
تجهیزات آشپزخانه و حمام فیکا

نگهدارنده سشوار 

نگهدارنده سشوار فیکا در مقام هشتم پربازدیدترین کالاهای چیدانه در اردیبهشت ماه قرار گرفته است. این محصول از جنس پلاستیک بوده و  برای نصب در حمام یا سرویس بهداشتی و اتاق خواب بسیار مناسب است و به علت حجم کم می تواند بر روی آینه هم نصب شود. 

دکوراسیون یاشیل
آینه دکوراتیو
دکوراسیون یاشیل

آینه دکوراتیو

آینه دکوراتیو که در عین جذابیت با قیمت هاى بسیار مناسب قابل نصب در همه فضاهای دکوراسیون داخلی هستند. این آینه های مدرن زیبایی خاصی به فضای دکوراسیون شما می دهند. آینه دکوراتیو دکوراسیون یاشیل در مقام نهم پربازدیدترین کالاهای چیدانه در اردیبهشت ماه قرار دارد که با مراجعه به پروفایل دکوراسیون یاشیل در چیدانه می توانید از قیمت و سایر جزئیات آن مطلع شوید.

فرش طره
قالیچه قشقایی مدرن فرش طره
فرش طره

قالیچه قشقایی مدرن

آخرین مقام پربازدیدترین کالاهای چیدانه در اردیبهشت ماه به قالیچه قشقایی مدرن  اختصاص دارد. این فرش با نام طرح چهارباغ در ابعاد ۱۸۵*۲۵۰ از پشم دستریس و رنگ گیاهی بافته شده است که می تواند ظاهر چشمگیری را در فضای دکوراسیون داخلی شما ایجاد نماید. 

خوشحال می شویم به ما بگویید در رابطه با کدام موضوعات دکوراسیونی، سبک زندگی، معماری و… برای شما مطالب مفید و آموزنده تهیه کنیم، ایده های خود را با ما دربخش دیدگاه های پایین همین مطلب به اشتراک بگذارید.

 نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه