Chidaneh.com placeholder image

با اتوماسیون های خانگی خانه خود را از راه دور کنترل کنید؟

به قلم: تحریریه چیدانه

تکنولوژی: سیستم‌های اتوماسیون خانگی خیلی جالب هستند. با این سیستم ها می توانید خانه خود را از راه دور کنترل کنید؟ اما در اکثر موارد این سیستم‌ها دارای اَپ‌های کاربرپسند و مفید نیستند. به تازگی یک شرکت نروژی سیتم جدیدی از این نوع را به نام Future Home معرفی کرده است. در ادامه می‌توانید با این سیستم اتوماسیون خانگی آشنا شویدشاید جالب‌ترین نکته در مورد این محصول طراحی زیبای آن باشد. اسمارت هاب این محصول به قیمت 99 دلار عرضه می‌شود و برای خرید کیت ویلای آن باید 15000 دلار بپردازید. با استفاده از این ابزار شمامی‌توانید تمام وسایل هوشمند خود را کنترل کنید. لامپ‌ها، دمای خانه، پرده‌ها و حتی لوازم خانگی از طریق Future Home کنترل می‌شوند.حتی می توانید با تکنولوژی غذایتان را از راه دور کنترل کنید! از نظر مصرف انرژی و البته مسائل مربوط به ایمنی Future Home واقعا وسیله‌ی به درد بخوری است.

چوب و هنر

همچنین Future Home دارای اَپ کاربردی و زیبا برای اندروید و iOS است ولی متاسفانه هنوز نرم‌افزار ویندوزفون آن ارائه نشده است. اما این شرکت قول ارائه یک نرم‌فزار تحت وب را در آینده نزدیک برای ویندوزفون داده است.
اریک استاک‌لند مدیر عامل این شرکت نروژی در مورد این موضوع می‌گوید:
 نرم‌افزار اَندروید و iOS برای محصول ما وجود دارد ولی برای کاربران دسکتاپ و ویندوزفون یک نرم‌افزار تحت وب فوق‌العاده ارائه خواهد شد. ما این نرم‌افزار را به زودی به ویندوز استور اضافه می‌کنیم.این یعنی زندگی لوکس با تکنولوژی.

نرم‌افزار Future Home به زیبایی طراحی شده و شما می‌توانید تقریبا همه چیز را بوسیله آن کنترل نمایید. همچنین یک دمو نیز وجود دارد که از طریق آن شما می‌توانید به کنترل یک اداره از طریق مرورگر خود بپردازید.
این نرم‌افزار همچنین یک حالت گرافیکی خوب نیز دارد که در محیط دسکتاپ و تبلت‌ها به راحتی می‌توان به کنترل خانه‌های بزرگ با وسایل زیاد و سنسورهای مختلف پرداخت. همچنین این شرکت اعلام کرده است که از ابتدای سال 2015 یک پروژه بزرگتر را آغاز خواهد کرد که دارای مناطق کلیدی خواهد بود به این مفهوم که به محض قرار گرفتن یک نفر در یک قسمت از خانه چندین کار بطور همزمان برای او انجام خواهد شد.با این روش شما هم عاشق کار کردن می شوید!

این اتوماسیون خانگی به همراه کنترل مرکزی هوشمند، دوشاخه‌ی هوشمند، تماس مغناطیسی، سنسور دما، فعال کننده و سوئیچ ارائه می‌شود.
همچنین به هیچ وجه نیازی به خرید باتری برای بکار اندازی این وسایل نیست، این شرکت در این مورد می‌گوید:
  تمامی این قطعات انرژی مورد نیاز خود را تامین می‌کنند بنابراین دیگر نیازی به استفاده از باتری نیست. برای مثال، وقتی شما کلید یک لامپ را می‎فشارید، این کلید انرژی جنبشی مورد نیاز برای ارسال سیگنال به لامپ‌ها را فراهم می‌کند. سنسورهای دما نیز از انرژی خورشیدی استفاده می‌کنند تا دمای هوای اتاق را نشان دهند البته برای اتاق‌ها و فضاهایی که منبع نوری ندارند، مدل‌های دارای باتری از این محصول موجود است.ال‌جی لوازم خانگی هوشمند خود را با قابلیت دریافت دستورات از طریق پیامک عرضه کرد که مشابه این تکنولوژست.

سوالاتخود در زمینه دکوراسیون داخلی را می توانید در بحث و کفتگوی چیدانه با دوستان چیدانه در میان بگذارید

منبع:زومیت | گردآوری شده توسط تحریریه چیدانه
 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران
mina در تاریخ 08 مهر 1393
نمایشگاه ایپاس 26 مهر ماه سال 93 غرفه شرکت حافظین ره آورد بهترین سیستم هوشمند خانگی نمایندگی از کشور بلژیک در خدمت شماست :)

ثبت دیدگاه