Chidaneh.com placeholder image

پربازدیدترین عکس های دکوراسیون ایرانی در خرداد 96

به قلم: تحریریه چیدانه

در این مطلب می خواهیم 10 عکس اول پربازدید در ماه خرداد از بخش عکس های چیدانه را به شما معرفی کنیم. بخش عکس ها مجموعه ای از هزاران تصویر از پروژه های معماری، طراحی داخلی، مبلمان و… متعلق به شرکت ها و تولیدکنندگان داخلی و عکاسان است که در سایت چیدانه صفحه دارند و تصاویر پروژه ها و محصولات خود را به نمایش گذاشته اند. شما می توانید با مراجعه به بخش عکس ها، بهترین تصاویر را مشاهده کرده و با معمار، طراح، فروشنده یا عکاس آنها ارتباط برقرار کنید.

دیدن این تصاویر ایده های خوبی متناسب با فضای زندگی تان به شما می دهد. پس پیشنهاد می کنم این فرصت را از دست ندهید.

تابلو فرش ریحان

امیر صادقی
دکوراسیون داخلی به سبک تلفیقی
امیر صادقی

10. دکوراسیون منزل با رنگ های گرم

رنگ های گرم و پخته این دکوراسیون بدون شک چشم شما را هم گرفته است. این فضا که متعلق به یکی از تورهای خانه گردی مجله منزل است، توسط امیر صادقی عکاسی شده و برای دیدن تصاویر بیشتر و خواندن جزییات آن می توانید به مطلب دکوراسیون منزل با رنگ قهوه ای، خانه گرم خانواده تهرانی! مراجعه نمایید.

آکاژو دکور
کابینت سفید آشپزخانه
آکاژو دکور

9. کابینت سفید آشپزخانه

کابینت تمام سفید های گلاس یکی از جذاب ترین طراحی ها برای فضای آشپزخانه است، به خصوص وقتی یک گروه حرفه ای آن را با دقت و کیفیت بالا اجرا کنند. پروژه ای که در تصویر می بینید کاری از گروه آکاژو دکور است که با مراجعه به صفحه آنها می توانید سایر پروژه هایشان را ببینید و برای نیاز خود با آنها تماس برقرار کنید.

ثمین موسوی
طراحی اتاق خواب سفید
ثمین موسوی

8. طراحی اتاق خواب سفید

اتاق خوابی با یک تور باشکوه در بالای تخت و یک میز دونفره صبحانه در پایین میز، به احتمال زیاد شما را به یاد فیلم های عاشقانه کلاسیک هالیوودی می اندازد، اما خوب است بدانید این اتاق متعلق به زوج جوانی در تهران است که خانه خود را با عشق و سلیقه چیده اند. عکاسی از این خانه را ثمین موسوی انجام داده است.

گزارش کامل را اینجا بخوانید: دکوراسیون منزل سفید، خانه مدرن قاجاری در میرداماد!

چیدمان افطار

7. چیدمان سفره افطار

ماه رمضان هم به پایان رسید و سفره های افطاری زیبای ما ایرانی ها مثل همیشه پر از صفا و سادگی و عشق بود. ما هم فرصت را غنیمت شمردیم و گلچینی از این سفره ها را به نمایش گذاشتیم که رتبه هفتم پربازدیدترین تصاویر به یکی از این سفره ها رسید که متعلق به بهاره عالی یکی از چهره های محبوب در اینستاگرام است. در مطلب تزیین سفره افطار، رمضان در خانه سه بانوی خوش ذوق! می توانید بقیه این سفره های زیبا را نیز ببینید.

معین صالحی
طراحی نشیمن به سبک کلاسیک
معین صالحی

6. طراحی نشیمن به سبک کلاسیک

کلاسیک طلایی یکی از سبک های پرطرفدار در خانه های ما ایرانی ها است. این خانه که در مشهد واقع شده و عکاسی آن توسط معین صالحی انجام گرفته، به خوبی از عناصر و نشانه های کلاسیک بهره گرفته است. برای دیدن تصاویر بیشتر از این خانه و شنیدن تجربه های خانم خانه در چیدمان آن، می توانید به مطلب دکوراسیون خانه رزیتا در مشهد، درخشش کلاسیک های طلایی! سری بزنید.

شیما خراسانی
بشقاب دکوری در دکوراسیون کلاسیک
شیما خراسانی

5. تزیین دیوار با بشقاب های دکوری

تا کنون به این فکر کرده اید که با بشقاب های چینی و سرامیکی قدیمی که ست آنها ناقص شده است چه کارهایی می توانید بکنید؟ پیشنهاد می کنم این بار به جای چشم پوشیدن از آنها و گذاشتن در انباری با گلچینی از این بشقاب های خوش رنگ و لعاب دیوارتان را تزیین کنید. این ترفندی است که این بانوی تهرانی در خانه خود به کار برده و شیما خراسانی عکاسی از منزل زیبای او را انجام داده است.

گزارش کامل این خانه را اینجا بخوانید: دکوراسیون کلاسیک، خانه بانوی تهرانی در بازنشستگی!

[[nid:121404]]

4. دکوراسیون منزل زوج خوشبخت تهرانی

اگر گزارش خانه پر عشق آیدا و آریا را نخوانده اید، پیشنهاد می کنم خواندن آن را از دست ندهید. خانه ای که گرما و محبت صاحبان آن در چیدمان و جزء جزء آن دیده و حس می شود. عکاسی از این خانه توسط استودیو پر انجام شده است.

بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا
بازسازی و طراحی داخلی آپارتمان 180 متری
بازسازی ساختمان و دکوراسیون داخلی هیرادانا

3. طراحی داخلی آپارتمان 180 متری در نیاوران

این تصویر متعلق به ایده طراحی یک خانه در نیاوران تهران است که با توجه به درخواست های کارفرما و طبق نیازهای او، توسط گروه هیرادانا طراحی شده است. خانه ای لوکس که دیدن آن خالی از لطف نیست.

درباره طراحی این خانه اینجا بخوانید: خانه لوکس ایرانی، این آپارتمان در نیاوران دیدن دارد!

ثمین موسوی
آشپزخانه سفید مدرن
ثمین موسوی

2. آشپزخانه سفید مدرن

جالب است بدانید دو رتبه نخست پربازدیدترین تصاویر ماه خرداد، به دو تصویر از یک خانه که البته اتاق خواب آن نیز در رتبه هشتم قرار گرفته بود، تعلق گرفته است. آشپزخانه ای بسیار زیبا و کاربردی که توانایی سیستم های جدید ذخیره سازی مواد غذایی را به خوبی به رخ می کشد.

درباره این خانه اینجا بخوانید: دکوراسیون منزل سفید، خانه مدرن قاجاری در میرداماد!

ثمین موسوی
دکوراسیون نشیمن به رنگ سفید
ثمین موسوی

1. دکوراسیون نشیمن به رنگ سفید

جذابیت یک فضای سفید زمانی دوچندان می شود که بتوانیم گرمای آن را نیز حفظ کنیم. کاری که صاحب این خانه با انتخاب اکسسوری های مناسب به خوبی انجام داده است. نباید از تاثیر نورپردازی هم در این میان غافل شد. برای دیدن تصاویر بیشتر می توانید به صفحه عکاس پروژه؛ یعنی ثمین موسوی سری بزنید.

برای ارتباط با دبیر محتوای چیدانه و در میان گذاشتن نظرات و پیشنهادات سازنده خود برای هرچه بهتر شدن محتوای چیدانه، می توانید با آدرس پستی [email protected] در تماس باشید.

نویسنده: فاطمه افشاریان | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه