Chidaneh.com placeholder image

رنگ صورتی کمرنگ، این صورتی هزارساله است!

به قلم: تحریریه چیدانه

امروزه استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون خانه‌ها تنوع بسیار زیادی پیدا کرده است. در این مطلب با ما همراه باشید تا نوع زیبا و لطیفی از رنگ صورتی را برای دکوراسیون خانه شما معرفی کنیم که در سالیان بسیار دور، شهرت و کاربرد زیادی داشته است؛ به همین دلیل هم به نام صورتی هزاره شهرت دارد.

رنگ صورتی در دکوراسیون منزل

معمولاً بسیاری افراد این رنگ را با رنگی که در اسباب‌بازی‌های بچه‌ها استفاده می‌شود اشتباه می‌گیرند. این رنگ کمی روشن‌تر و دلبازتر از صورتی دخترانه که به‌عنوان صورتی باربی شهرت دارد به‌حساب می‌آید.

سرویس خواب بالسا

مطلب مرتبط: دکوراسیون صورتی برای خانه ای به رنگ سال!

رنگ صورتی در دکوراسیون خانه

 رنگ صورتی هزاره در دکوراسیون منزل

حتی تصور اینکه از این رنگ برای رنگ دیوار استفاده شود نیز بسیار دل‌انگیز است؛ بنابراین توصیه می‌شود از استفاده از این رنگ در دکوراسیون منزل خود غافل نشوید!

استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون منزل

رنگ صورتی هزاره دارای نوعی شخصیت است که به شما این امکان را می‌دهد که با جرِأت در مورد آن تصمیم بگیرید و در دکوراسیون منزل خود از آن استفاده کنید. شما می‌توانید دستی به سر و روی دیوارهای منزل خود بکشید و از این رنگ جذاب و خیره‌کننده بهره بگیرید.

مطلب مرتبط: رنگ نارنجی در دکوراسیون منزل،7 تاثیر شگفت انگیز !

استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون خانه

استفاده کردن از این رنگ خیلی آسان نیست، پس باید برای این کار کمی دقت و سلیقه بیشتری به خرج دهید؛ برای مثال مانند چیزی که در این تصاویر مشاهده می‌کنید می‌توانید برای گرم‌تر کردن دکوراسیون منزل خود در کنار رنگ صورتی هزاره از رنگ خاکستری و یا هلویی نیز استفاده کنید تا با این کار به ترکیب خیره‌کننده‌تری دست پیدا کنید.

مطلب مرتبط: نگاهی دوباره به رنگ قهوه ای

رنگ صورتی در دکوراسیون منزل

رنگ‌های همراه با صورتی هزاره در دکوراسیون منزل

همیشه توصیه می‌کنیم که سعی کنید در دکوراسیون منزل خود به سراغ ترکیب‌های رنگی بروید که روشنایی و درعین‌حال گرمی و آرامش مناسبی به شما ببخشند؛ بنابراین سعی کنید در انتخاب رنگ‌ها دقت بیشتری به خرج دهید.

رنگ صورتی در دکوراسیون خانه

 پیشنهادی که برایتان داریم استفاده از رنگ سفید در کنار رنگ صورتی هزاره در دکوراسیون منزل است. این کار نیز به شما کمک می‌کند تا از یکدستی و گاهاً کسل‌کنندگی رنگ دکوراسیون خود جلوگیری نمایید.

مطلب مرتبط: 7 ایده استفاده از رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی منزل

صورتی در دکوراسیون منزل

بر این اساس می‌توانید از تابلو، مبلمان، میز و… استفاده کنید که به‌عنوان یکی از عناصر دکوراسیون شما نوعی شکستگی در یکدستی رنگ صورتی هزاره ایجاد کرده و رنگ دکوراسیون شما را تناسب می‌بخشد.

رنگ صورتی در دکوراسیون منزل
استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون منزل

کار دیگری که می‌توانید با رنگ صورتی هزاره در دکوراسیون خانه خود انجام دهید، ترکیب آن با طیف‌های دیگر رنگ صورتی است؛ برای مثال اگر به این تصویر دقت کنید خواهید دید که چراغ‌خواب شیشه‌ای که روی میز قرارگرفته است چگونه به‌خوبی خود را نشان داده و ترکیب حیرت‌انگیزی را برای دکوراسیون این اتاق ایجاد نموده است.

مطلب مرتبط: رنگ کله غازی چه رنگی است؟

استفاده از رنگ صورتی برای دیوار
رنگ صورتی

استفاده جزئی از رنگ صورتی هزاره در دیوارهای خانه

پیشنهاد دیگری که برایتان داریم استفاده از رنگ صورتی هزاره در دکوراسیون منزل به‌گونه‌ای است که به شکل یک هاله یا در نمایی جزئی‌تر نشان داده شود؛ برای مثال می‌توانید تنها یک دیوار را به این رنگ درآورده و با سایر اجزای دکوراسیون منزل خود هماهنگ نمایید. این کار به شما کمک می‌کند که حتی اگر در خانه کوچکی زندگی می‌کنید از این رنگ بی‌بهره نمانید و حتی در یک تک دیوار نیز از آن بهره بگیرید.

مطلب مرتبط: 12 رنگ مبلمان که با هر دکوراسیونی ست می شوند!

استفاده از رنگ صورتی برای در

 رنگ صورتی هزاره برای رنگِ در

برای اینکه رنگ صورتی هزاره را به شکل جزئی‌تر استفاده کنید پیشنهاد دیگری نیز برایتان داریم، آن هم این است که به سراغ در اتاق‌های خود رفته و تنها آنها را رنگ‌آمیزی نمایید. با این کار نیز توانسته‌‌اید تناسبی مناسب و کافی از رنگ صورتی هزاره در دکوراسیون داشته باشید.

رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق کودک

 رنگ صورتی هزاره برای دکوراسیون اتاق کودک

پیشنهاد دیگری که برایتان داریم استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق کودک است. شما می‌توانید با این کار آرامش و حس مثبتی را در این اتاق ایجاد کرده و دکوراسیون زیبایی بسازید. برای این کار می‌توانید از رنگ سفید نیز در کنار صورتی هزاره استفاده نمایید.

مطلب مرتبط: از رنگ بژ تا قهوه ای سوخته در دکوراسیون داخلی

رنگ صورتی در دکوراسیون حمام

رنگ صورتی هزاره برای لوازم کوچک و اکسسوری‌های حمام

شما می‌توانید به سراغ وسایل کوچک حمام خود بروید و این رنگ زیبا را به دکوراسیون حمام خود هدیه نمایید. می‌توانید از حوله، تابلو و یا گل‌هایی به رنگ صورتی هزاره برای دکوراسیون حمام خود استفاده نمایید.

استفاده از رنگ صورتی در حمام

 رنگ صورتی هزاره برای تجهیزات حمام

استفاده از شیرآلات، روشویی و دیگر وسایل حمام رنگی طرفداران زیادی پیداکرده است. شما هم می‌توانید به سراغ آنها رفته و در قسمت‌هایی هرچند ساده و نه‌چندان بزرگ از رنگ صورتی هزاره در دکوراسیون استفاده نمایید.

استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون غذاخوری

ترکیب رنگ صورتی هزاره و آبی در دکوراسیون خانه

ترکیب فوق‌العاده صورتی هزاره و آبی را در تصویر بالا مشاهده می‌نمایید. این دو رنگ می‌توانند در کنار هم جلوه دکوراسیون منزل شما را چند برابر نمونه و آرامش خوبی را به شما انتقال دهند. در این تصویر نیز پرده‌های لطیف صورتی هزاره به همراه فرش آبی، توانسته‌اند به جذابیت دکوراسیون این فضا کمک چندانی کنند.

رنگ صورتی

 رنگ صورتی هزاره برای نمای بیرونی خانه

شما می‌توانید در نمای بیرونی منزل خود نیز از رنگ صورتی هزاره استفاده نمایید. وجود سایه‌های لطیف رنگ صورتی در نمای بیرونی خانه می‌توانند جلوه خیره‌کننده‌ای به آن ببخشد.

استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق خواب

رنگ صورتی هزاره در دکوراسیون اتاق‌خواب

برای استفاده از رنگ صورتی هزاره در دکوراسیون اتاق‌خواب لازم نیست که آن را تبدیل به اتاق پرنسس‌های قصه‌ها کنید. همین‌که تنها روتختی و یا قسمت‌هایی ازاین‌دست را به این رنگ درآورید کافی خواهد بود. برای بیشتر شدن جلوه دکوراسیون اتاق‌خوابتان می‌توانید این رنگ را با وسایلی از جنس چوب و یا به رنگ خاکستری همراه نمایید.

رنگ صورتی در دکوراسیون اتاق خواب

 رنگ صورتی هزاره برای سر تختی

پیشنهاد دیگری که برای اتاق‌خوابتان داریم استفاده از این رنگ برای سر تختی است. با این کار می‌توانید دکوراسیون اتاق‌خواب خود را بسیار شیک و خاص‌تر نمایید.

رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی

 رنگ صورتی هزاره برای مبلمان مدرن

اگر مبلمانی که به شکل مدرن هستند و مناسب این کارند را نیز به این رنگ درآورید دکوراسیون منزل خود را زیباتر خواهید کرد. به این تصویر نگاه کنید. این صندلی مدرن در رنگ صورتی هزاره، جلوه بسیاری پیداکرده و خودش را به‌خوبی به نمایش گذاشته است.

رنگ های ترکیبی با رنگ صورتی

ترکیب کلی رنگ صورتی هزاره با رنگ های دیگر در دکوراسیون منزل

همان‌طور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم ممکن است استفاده یکدست و یکنواخت از رنگ صورتی هزاره در دکوراسیون منزل کمی خسته‌کننده به نظر برسد. در این قسمت نیز علاوه بر رنگ‌هایی که تابه‌حال پیشنهاد کردیم، پیشنهاد می‌دهیم که رنگ صورتی هزاره را به شکل ترکیبی با رنگ‌های گرم و زیبای دیگری نیز هماهنگ کنید؛ برای مثال اگر به این تصویر دقت کنید مشاهده خواهید کرد که ترکیب بی‌نظیر رنگ صورتی هزاره با مخلوطی از رنگ‌ها و طرح‌های گل و چنین نقوشی، جلوه بسیاری به دکوراسیون این فضا بخشیده است.

رنگ صورتی در دکوراسیون آشپزخانه

 رنگ صورتی هزاره برای کابینت آشپزخانه

همان‌طوری که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید کابینت صورتی هزاره که کمی هم رنگ خاکستری درون آن دیده می‌شود توانسته در زیبایی دکوراسیون آشپزخانه تأثیر بسزایی بگذارد؛ بنابراین کابینت آشپزخانه خود را به رنگ صورتی هزاره بسپارید و از زیبایی بی‌نظیر آن لذت ببرید.

استفاده از رنگ صورتی در دکوراسیون داخلی منزل

رنگ صورتی هزاره برای وسایل جزئی و کوچک

اگر نمی‌خواهید به شکل عمده و زیاد از رنگ صورتی هزاره در دکوراسیون منزل خود استفاده کنید می‌توانید آن را در وسایل کوچک و جزئی خود نشان دهید؛ دقیقاً چیزی شبیه به تصویری که مشاهده می‌نمایید.

 

برای اجرای دکوراسیون دلخواهتان می‌توانید سری به بخش خدمات و کالاهای چیدانه بزنید.

 

مطالب پیشنهادی:

 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه