Chidaneh.com placeholder image

ساخت ماگ‌های آب‌رنگی

به قلم: تحریریه چیدانه

لوازم و وسایل: اگر می‌خواهید تعدادی وسیله تزئینی هنری به آشپزخانه خانه خود اضافه کنید با چیدانه همراه شوید. با استفاده از لاک ناخن چنین ماگ‌های آب‌رنگی زیبا و جذابی را که بسیار مناسب نوشیدن یک قهوه داغ هستند بسازید. طراحی و دکوراسیون آشپزخانه خانه خود را با تبدیل کردن ماگ‌های سفید رنگ ساده و کسل‌کننده به یک ماگ آب‌رنگی زیبا و متفاوت به کلی تغییر دهید تا هر کس وارد آشپزخانه شما می‌شود از زیبایی و خاص بودن این ماگ‌ها و سلیقه و مهارت شما در ساخت آن‌ها تعریف کند. ساخت چنین ماگ‌هایی کار نسبتا ساده‌ای است و چیزی حدود 15 دقیقه بیش‌تر طول نمی‌کشد. البته ظاهر نهایی این ماگ‌ها به گونه‌ای است که اگر کسی از روند ساخت آن خبر نداشته باشد فکر می‌کند که آن‌ها را هنرمندی ماهر ساخته است و ساعات زیادی را صرف رنگ کردن آن‌ها کرده است. هر کدام از این ماگ‌ها منحصربه‌فرد هستند، چراکه الگو و طرحی که روی آن‌ها ایجاد می‌شود دیگر قابل تکرار نیست. لاک ناخن مورد علاقه خود را انتخاب کرده و آماده ساخت اثر هنری خود شوید.

ساخت و سازی هنرمندانه با استفاده از ماگ‌های قهوه‌خوری سرامیکی

سرویس خواب بالسا

ابزار و سایل مورد نیاز شما:

·        ماگ سرامیکی سفید رنگ.

·        یک کاسه یا یک ظرف یک‌بار مصرف گود.

·        لاک ناخن.

یک کاسه قدیمی از کار افتاده یا یک ظرف یک‌بار مصرف گود را انتخاب کرده و درون آن را با آب گرم پر کنید. رنگِ لاک ناخنی را انتخاب کنید که به آن علاقه دارید، رنگی که قبلا ظاهر زیبای آن را روی ناخن‌های خود امتحان کرده‌اید. سپس یک قطره لاک را داخل ظرف پر از آب ریخته و صبر کنید تا رنگ لاک در دورن کاسه پخش شود. بهتر است از یک قاشق یک‌بار مصرف و یا هر وسیله مناسب دیگر استفاده کرده و داخل کاسه را هم بزنید تا رنگ به خوبی پخش شود. در این‌جا به بخش اصلی کار می‌رسید؛ ماگ سرامیکی را در داخل آب فرو کنید.

اگر فکر می‌کنید که ماگ شما به خوبی رنگ را به خود جذب نمی‌کند، بهتر است پیش از این‌که ماگ را داخل آب ببرید سطح آن را با یک لایه لاک ناخن بی‌رنگ و شفاف یا یک اسپری غیرسمی که مخصوص سطوح است بپوشانید. اگر رنگ بر روی ماگ بیش از حد حرکت کرد از وسیله مخصوص پاک کردن رنگ لاک استفاده کرده و قسمت‌های غیرضروری را پاک کنید. حواستان باشد که رنگ داخل ماگ نرود و هم‌چنین بر روی کف آن قرار نگیرد. ماگ را به آرامی با یک حوله نرم تمیز کنید و 3 ساعت صبر کنید تا سطح ماگ سرامیکی شما به خوبی خشک شود. اگر می‌خواهید رنگ دیگری به ماگ اضافه کنید، تمام مراحل قبلی را با یک لاک ناخن که دارای رنگ دیگری است تکرار کنید.

بهتر است که در پایان کار ماگ آب‌رنگی خود را با دست بشورید. این رنگ همان‌قدر بر روی ماگ شما می‌ماند که بر روی ناخن شما دوام می‌آورد و این مسئله بیش از هر چیز به کیفیت ساخت لاک ناخنی که انتخاب کرده‌اید بستگی دارد؛ پس سعی کنید برای این کار از لاک‌هایی باکیفیت استفاده کنید. شما همین کار را می‌توانید با بشقاب‌ها، کاسه‌ها، و دیگر ظرف‌های سرامیکی انجام دهید. طرح منحصر‌به‌فرد خود را بر روی ماگ‌های سرامیکی‌تان ایجاد کنید و آشپزخانه خانه خود را با ظروف هنری زیبا پر کنید.

برای خرید ماگ های زیبا به فروشگاه چیدانه مراجعه فرمایید.

مطالب بیشتر:  25ایده خلاقانه که تنها به یک قوطی رنگ احتیاج دارند

آموزش رنگ آمیزی دیوار با رنگ های مثلثی

تاثیر رنگ آشپزخانه در روحیات شما

منبع: furnishburnish | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه