Chidaneh.com placeholder image

بهترین مارک اتو بخار خانگی، چگونه اتو مناسب بخریم؟

به قلم: تحریریه چیدانه

اتو لباس یکی از پرمصرف ترین لوازم و وسایل موجود در هر خانه ای است که در هنگام خرید آن باید وسواس بیشتری به خرج دهید تا بتوانید محصولی مناسب، باکیفیت و با طول عمر مفید بخرید؛ به همبن منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با بهترین مارک اتو بخار خانگی و چگونگی خرید اتو بخار مناسب آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.

[[nid:12550]]

سرویس خواب بالسا

هاردستون
اتو بخار هاردستون
هاردستون

بوش Bosch
اتو بخار بوش مدل TDA7030214
بوش Bosch

بهترین مارک اتو بخار خانگی

اگر بخواهیم بهترین مارک اتو بخار خانگی را به شما معرفی کنیم باید صادقانه بگوییم، انتخاب یک برند مناسب برای هر وسیله ای تا حد زیادی بستگی به بودجه شما برای آن کالا دارد، اما به طور کلی بهترین کشور های تولید کننده اتو در دنیا اسپانیا، آلمان و فرانسه هستند و پرچم داران برند های دنیا در تولید اتو بخار خانگی به ترتیب برندهایی چون تفال، براون، پاناسونیک، فلیپس، مولینکس، بوش و هاردستون می باشند، پس علاوه بر انتخاب برند مناسب به کشور ساخت اتو هم دقت کنید.

پیشنهاد چیدانه: مطلب 10 برند برتر لوازم خانگی برای جهیزیه عروس! در این زمینه شما را تا حدودی راهنمایی می کند. 

تفال
نمونه کارهای تفال
تفال

راهنمای خرید اتو بخار مناسب 

پس از در نظر گرفتن بودجه و انتخاب برند، برای خرید اتو بخار مناسب باید به موارد زیر در هنگام خرید توجه نمایید:

  1. توان مصرفی اتو بخار
  2. جنس کف اتو بخار
  3. وزن مناسب اتو بخار
  4. طول سیم اتو بخار
توان مصرفی اتو بخار

توان مصرفی اتو بخار

پیش از هر موضوعی باید توان مصرفی اتو را با توجه به میزان استفاده خود از اتو در نظر بگیرید. به طور کلی اتو ها معمولا قدرتی بین 900 تا 3000 وات دارند و هر چقدر توان دستگاه شما بالاتر باشد سرعت گرم شدن و بخار دهی دستگاه بیشتر می شود. 

بهترین کف اتو بخار

بهترین کف اتو بخار

یکی دیگر از مهم ترین مواردی که باید در هنگام خرید اتو بخار در نظر بگیرید کف اتو بخار است، به طور کلی کف اتو ها از جنس هایی چون استیل، سرامیک و تیتانیوم تولید می شود. کفه های استیل بیشتر در ساخت اتوهای بدون بخار یا به اصطلاح اتوهای خشک به کار می رود که در حال حاضر چندان طرفدار ندارد، پس کاملا از دور خارج شده است. اتویی با کفه سرامیک یا تیتانیوم بهترین کف اتو بخار محسوب می شوند و بزرگ ترین مزیت این کفه ها این است که به لباس های نازک و یا پلی استر نمی چسبند و آنها را نمی‌سوزانند.

نکته: سطح کف اتو بخار باید کاملا صاف باشد؛ برای این منظور می توانید از یک ترفند قدیمی استفاده کنید، کافی است یک چشم‌تان را ببندید و با چشم دیگر سطح کفه‌ اتو را نگاه کنید و مطمئن شوید که سطح اتو موج ندارد و کاملا صاف است.

لوازم خانگی پارس خزر
اتو بخار مدل SI-503
لوازم خانگی پارس خزر

وزن مناسب اتو بخار

اگر اتو خیلی سبک باشد اتو کشی خوبی نخواهید داشت و اگر خیلی سنگین باشد فرآیند اتوکشی را برای شما خسته کننده می‌کند پس وزن مناسب اتو بخار باید براساس قدرت بدنی شما تعیین شود؛ برای این منظور قبل از خرید اتو حتما آن را در دست بگیرید و وزنش را با توانایی بدنی خودتان چک کنید.

تفال
اتو بدون سیم تفال مدل FV 9970
تفال

طول سیم اتو بخار

در زمان خرید اتو، توجه داشته باشید که سیم اتو طول مناسب و متعادلی داشته باشد نه چندان کوتاه و نه چندان بلند باشد هم چنین سری متصل سیم برق و اتو به راحتی بچرخد تا هنگام اتو کشی سیم اتو مزاحمتی برای شما نداشته باشد. اگر همواره در زمان اتو کشی با این مشکل مواجه می شوید می توانید از اتو بخارهای بدون سیم موجود در بازار کمک بگیرید.

مطالب پیشنهادی:

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه