Chidaneh.com placeholder image

دست سازهای زیبا، لوازم دکوری پارچه ای با هنر نازنین!

به قلم: تحریریه چیدانه

دست سازه های خلاقانه: ذهن باید خیلی خلاق باشد که بتواند از آنچه هرگز در دنیای واقعی ندیده، تصاویر متفاوت و جدیدی خلق کند. شخصیت‌هایی که هرگز پای خود را به جهان هستی نگذاشته‌اند، جایی بین خیال و رویا در حال زندگی و گردش هستند. تصویری که تازه خلق شده، می‌تواند به هر گوشه‌ای از زندگی ما راه باز نموده و خود را به حقیقت تبدیل کند. گروه هنری بیشه با خلق لوازم تزئینی و دکوری که از تصویرسازی خلاقانه ساخته ‌شده‌اند، سبک جدیدی را وارد دکوراسیون خانه می‌کند که فضا را با رنگ‌های متنوع، پرانرژی می‌گرداند؛ داستان خلق دست‌سازه‌های نازنین را بخوانید:

سرویس خواب بالسا

بیوگرافی نازنین در یک نگاه

  • نام: نازنین غیاثی
  • سن: متولد آبان ١٣۶٧
  • شغل: تصویرگر
  • موقعیت مکانی: استان گلستان/ شهرستان گرگان
  • محصول: در حال حاضر کوسن، تابلو، آباژور

بیشه
هنرهای زیبا
بیشه

لوازم دکوری با تصویرگری‌های من

رشته تحصیلی من گرافیک است. همیشه بین دروس تخصصی، علاقه و استعداد خاصی در تصویرسازی و خلق آثار ذهنی داشتم و همواره به فکر ایده‌های تصویری در منازل و حتی در فضای شهری و گرافیک محیطی شهرم بودم. من دوست دارم در شادابی و انرژی دادن به فضای داخلی منزل کمک‌رسان باشم و البته که این روحیه اول از همه به خودم و سپس به افراد دیگر هم منتقل می‌شود.

مطلب مرتبط: انواع کوسن ها، دنیایی از طرح و نقش در دکوراسیون داخلی

  • نوع محصول: دکوری
  • سبک محصول: تلفیقی
  • جنس محصول: رنگ و پارچه

ویژگی برجسته دست سازه های نازنین

محصولاتی که من درست می‌کنم، کاملاً خلاقانه و ذهنی بوده و تکراری نمی‌شوند. من فکر می‌کنم این دست‌آفریده‌ها به سبک متفاوتی از باقی محصولات مشابه خود هستند.

در طول فعالیتم، نمایشگاه‌هایی در شهر گرگان، ساری و تهران در زمینه تصویرسازی برگزار شد که سعی کردم کاربرد استفاده از تصویرسازی در دکوراسیون داخلی را به نمایش بگذارم. در حال حاضر، نحوه فعالیت و ارائه محصولاتم بیشتر در فضای مجازی انجام می‌شود.

مطلب مرتبط: مدل کوسن مبل،چی برای خونه شما بهتره؟

بیشه
هنرهای زیبا
بیشه

لوازم تزیینی جدید در راه است

در آینده خیلی نزدیک، محصولات دیگری مانند کاغذدیواری، پرده، رانر، شمع، گلدان‌های خلاقانه، سرویس خواب و مبلمان تک و خاص هم در کنار باقی مجموعه تصویرگری بیشه دیده می‌شود. من با یاری خدای مهربان، همسرم و خانواده‌ام راه را به سمت مجموعه بزرگی در زمینه دکوراسیون داخلی به سبک تصویرگری ادامه خواهم داد.

به‌عنوان سخن آخر هم امیدوارم برای همه کسانی که در زمینه‌های مختلف فعالیت‌های ذهنی، خلاقانه و مبتکرانه، کار می‌کنند، محیطی فراهم شود که بتوانند خود را معرفی کنند.

مطلب مرتبط: کوسن مبل، ۵۰ طرح متنوع برای مشکل پسندان!

برای ارتباط با این گروه به پروفایل اهالی فن بیشه در وبسایت چیدانه سری بزنید و برای تهیه محصولات آنها اقدام کنید.

منبع: مجله منزل | نویسنده: صدف حقیقت 

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه