Chidaneh.com placeholder image

تشک تخت خواب، از انتخاب تا شستشو!

به قلم: تحریریه چیدانه

پرده و لوازم پارچه ای: هر فردی به طور متوسط 8 ساعت از شبانه روز خود را در خواب به سر می برد. این یعنی چیزی حدود یک سوم از عمر هر انسان. هنگامی که یک تشکی را برای خواب خود انتخاب می کنید هم می خواهید از کیفیت و راحتی آن آسوده خاطر باشید و هم خیالتان راحت باشد که بر روی تشک تمیزی می خوابید!

تشک تخت خواب

چوب و هنر

در این مطلب از چیدانه همراه ما باشید تا با هم با روش شستشوی تشک آشنا شویم و بهترین تشک تخت خواب های موجود در وب سایت چیدانه را بیشتر بشناسیم.

تشک تخت خواب

اولین گام برای تمیز کردن تشک تخت خواب این است ک تمام ملافه ها و کاور های تشک را از روی آن بردارید.

تشک تخت خواب

در حالی که ملافه ها و سایر کالای خواب خود را به ماشین لباسشویی می سپارید، تشک خود را از بدنه تخت جدا کرده و اطراف آن را خالی کنید. با کمک مکش جارو، تمام سطح تشک خود را از هرگونه گرد و خاک و آلودگی های سطحی رها کنید.

شستشوی تشک تخت خواب

بعد از این مرحله، از بین بردن لکه های روی تشک کار آسان تری خواهد بود. می توانید به سراغ مایع شستشوی مبلمان بروید و از آن استفاده کنید. حدود یک قاشق غذاخوری از مایع صابون را درون یک فنجان آب حل کرده و با کمک آن، لکه های روی تشک تخت خواب خود را از بین ببرید.

شستشوی تشک تخت خواب

با کمک یک پارچه نرم و مناسب به عنوان دستمال، مایع شستشو را بر روی سطح تشک بمالید و لکه ها را از بین ببرید. ممکن است نتوانید با این کار تمامی لکه های تشک خود را از نابود کنید، اما خیالتان راحت باشد که باکتری های آنها را نابود کرده اید!

تشک و کالای خواب دریم
تشک کامفورت
تشک و کالای خواب دریم

تشک مورن
تشک طرح مورا مورن
تشک مورن
تشک و کالای خواب دریم
تشک اوشن
تشک و کالای خواب دریم

بعد از این مرحله، تشک خود را آزاد بگذارید تا خشک شود.

شستشوی تشک تخت خواب

حالا زمان آن رسیده است به سراغ جوش شیرین بروید. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید مقداری از آن را بر روی سطح تشک خود بریزید.

تشک وگال
تشک بایا وگال
تشک وگال
تشک وگال
تشک فولیا وگال
تشک وگال
تشک مورن
تشک طرح سان مورن
تشک مورن

تشک جزیره
تشک طرح باهاماس جزیره
تشک جزیره
تشک و کالای خواب دریم
تشک اسپرینگ ایر
تشک و کالای خواب دریم
برن
تشک آنتی استرس (AntiStress)
برن

حالا تشک خود را 24 ساعت در همین شرایط رها کنید. یکی از فواید این کار گرفته شدن بوی بد از تشک تخت خواب شماست. این که تشک شما در این شرایط زیر نور مستقیم خورشید باشد سرعت از بین رفتن باکتری ها را افزایش می دهد، اما اگر از این امکان نیز بهره مند نبودید مشکلی ندارید!

تشک تخت خواب

سعی کنید برای تشک تخت خواب خود از کاور تشک تخت استفاده کنید. پوشش مناسب کاور تشک تخت را نیز می توانید به خوبی در این تصویر مشاهده کنید.

[[nid:6101]]

گلریس
محافظ تشک ضد آب گلریس
گلریس
تشک جزیره
تشک طرح بورابورا جزیره
تشک جزیره

بعد از این مرحله می توانید به راحتی کالای خواب خود را بر روی تشک تخت خواب خود بازگردانید.

برن
تشک لیرایس (Lyrice)
برن

ناگفته نماند که معمولا برای شستشوی تشک به این روش و با دست بهتر است هر شش ماه یکبار اقدام شود. این کار در جلوگیری از سایش و پارگی تشک تاثیر بسیار زیادی دارد. 

نمایندگی تشک رویا
نمونه محصولات تشک رویا
نمایندگی تشک رویا

اگر شما هم به فکر تهیه یک تشک تخت خواب خوب و رویایی هستید با اهالی فن وب سایت چیدانه همراه باشید و از راحتی تشک های آن لذت ببرید:

منبع: homedit |مترجم: طلوع حقیقت | تحریریه چیدانه

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه