Chidaneh.com placeholder image

مبلمان حصیری، انتخاب جسورانه برای دکوراسیون داخلی!

به قلم: تحریریه چیدانه

حصیر یکی از پرطرفدارترین صنایع دستی است که به شکل های گوناگون در فضای دکوراسیون داخلی کاربرد دارد. یکی از محصولات حصیری پرکاربرد در دکوراسیون منزل مبلمان حصیری است؛ به همین منظور در این مطلب از چیدانه می خواهیم شما را با انواع مبلمان حصیری،قیمت و نحوه ی نگهداری از آن ها آشنا کنیم، پس با ما همراه باشید.  

استودیو پر
مبلمان حصیری ویلا
استودیو پر

سرویس خواب بالسا

از مبلمان حصیری کجا استفاده می شود؟

به طور کلی از گذشته های دور از حصیر برای جلوگیری از تابش مستقیم آفتاب و خنک نگه داشتن هوا استفاده می شد و مبلمان حصیری به عنوان مبلمان باغی و مبلمان فضای بیرونی بسیار پرطرفدار است، اما همان طور که همیشه گفته ایم در برخی موارد برای دکوراسیون داخلی قاعده و قانون خاصی را نمی توان در نظر گرفت؛ بنابراین به سادگی می توانید با توجه به سبک و سیاق دکوراسیون داخلی تان از مبلمان حصیری برای فضای داخلی تان نیز استفاده کنید و حس و حال تابستان را مهمان خانه های خود کنید. 

در چیدانه بیشتر بخوانید: اتاق نشیمن، این دکوراسیون تابستانی خنکتان می کند!

مبل روستیک
ست مبلمان بامبو مبل روستیک مدل اشکان
مبل روستیک
مبل روستیک
صندلی پوف " تومبا " طرح کدو مبل روستیک
مبل روستیک
گالری تراس
میز و صندلی حصیری فضای باز
گالری تراس

چه نوع حصیری برای مبلمان حصیری مناسب است؟

به طور کلی بیشتر تولیدات حصیر در نقاط شمالی و جنوبی کشور است. تفاوت عمده ای که حصیرهای این دو منطقه با هم دارند این است که حصیرهای مناطق شمالی شمال از یولاف، جو دو سر و گندم بافته می‌شود و برای ماندگاری نیاز به رطوبت دارند؛ به همین دلیل است که حصیرهای خطه شمال پس از چند وقت به‌خاطر از دست دادن رطوبتشان ظاهرشان پوسته‌ پوسته می شود. در مقابل حصیرهای خطه جنوب از پوست درخت خرما بافته می‌شود و به دلیل گرمای بسیار بالای محیط به رطوبت کمتری نیاز دارد و ظاهر خود را حفظ می کنند، پس برای مبلمان حصیری استفاده از حصیرهای خطه جنوب توصیه می شود.

مبلمان ویلایی و رستورانی کنزی
مبلمان حصیری باغی مدل Princess کد KZ201872-4
مبلمان ویلایی و رستورانی کنزی

قیمت مبل حصیری 

برای قیمت مبل حصیری با توجه به مدل، نوع محصول انتخابی می توان بازه ای بین 150 هزار تومان تا 1میلیون و 500 هزار تومان و بالاتر را در بازار را معرفی کرد.

در چیدانه بیشتر بخوانید: ۱۰ ایده حصیری برای طراحی دکوراسیون داخلی

گالری مبلمان پارسا
مبلمان راحتی ال
گالری مبلمان پارسا

روش نگهداری مبلمان حصیری 

برخلاف تصور برخی در مورد طول عمر کوتاه محصولات حصیری باید گفت که اگر مبلمان حصیری را از جنس مرغوب تهیه کنید و آن را در شرایط خوب نگهداری کنید، بیش از ده سال برای شما کارایی خواهد داشت. برای نگهداری از حصیر علاوه بر حفاظت در برابر حرارت و آتش، فشار، ضربه و اشیای نوک‌تیز و برنده بهتر است هر از گاهی حصیرتان را خیس کنید تا رطوبت مبلمان حصیری‌تان را حفظ کنید. 

گروه صنعتی نظری
صندلی کانتر حصیری جامائیکا نظری
گروه صنعتی نظری
گروه صنعتی نظری
میز مستطیل حصیری با صفحه شیشه برنز تاهیتی نظری
گروه صنعتی نظری
گروه صنعتی نظری
میز جلو مبلی مربع حصیری مدل میامی نظری
گروه صنعتی نظری

گالری مبلمان پارسا
میزجلو مبلی طاووس گروه مبلمان پارسا
گالری مبلمان پارسا
گالری مبلمان پارسا
میز ال سی دی طرح کیا مبلمان پارسا
گالری مبلمان پارسا
گالری مبلمان پارسا
میز جلو مبلی طرح پرشین
گالری مبلمان پارسا

مبل حصیری را از کجا بخریم؟

برای خرید مبل حصیری می توانید به فروشگاه های عرضه لوازم و مبلمان باغی در شهرتان مراجعه کنید، همچنین می توانید از شرکت های گلخانه کونیکا | گروه صنعتی نظریگالری تراس | رویال گاردن | گالری مبلمان پارسا و صنیع کار در چیدانه کمک بگیرید.

در قسمت دیدگاه های پایین این مطلب به ما بگویید در مطلب بعدی، کدام کالا را برای شما معرفی کنیم فرصت را از دست ندهید و ما را از نیازهای خود مطلع سازید؛ همچنین برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها در چیدانه کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. 

نویسنده: ثمینا فراهانی | تحریریه چیدانه

به کانال تلگرام چیدانه بپیوندید!

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه