Chidaneh.com placeholder image

ماگ، خرید لیوان سرامیکی به راحتی آب خوردن!

به قلم: تحریریه چیدانه

خسته و درمانده‌تر از هرروز از محل کار به سمت خانه حرکت کردم. گرمای تابستان تمام وجودم را در برگرفته و احساس عطش بر من مستولی شده بود. تنها چیزی که باعث می‌شد مسافت خانه تا محل کار برایم کوتاه‌تر به نظر برسد یاد مادر و شربت‌های خنک تابستانه‌اش بود که هر روز با یک شربت ایرانی و خنک که در لیوانی زیبا ریخته شده بود به استقبالم می‌آمد و خستگی تمام‌ روز را از وجودم بیرون می‌کرد. تصور شربت‌های خانگی رنگارنگ در این لیوان‌های سرامیکی و شیشه‌ای تشنگی‌ام را از بین می‌برد و هیجان خاصی در وجودم ایجاد می‌کرد.
درست است که با فرا رسیدن فصل تابستان بازار شربت‌های تابستانی و نوشیدنی‌های خنک داغ می‌شود، اما نوشیدنی های گوارا تنها محدود به این زمان نیست بهتر است این روزها با خرید لیوان‌ سرامیکی خاص و متفاوت شربت‌خوری، طعم شربت را چند برابر دلپذیرتر کنیم. در این راستا بر آن شدیم تا چند لیوان خاص برای پذیرایی شما از مهمان‌هایتان را معرفی کنیم.

مجموعه تخصصی سفال وسرامیک سهیل
لیوان گرد دسته دار (نقش ماهی) سفال و سرامیک سهیل
مجموعه تخصصی سفال وسرامیک سهیل
 

تابلو فرش ریحان

لیوان‌های سرامیکی فیروزه‌ای

انگار این لیوان‌ سرامیکی حس کاشی‌های حوض فیروزه‌ای خانه مادربزرگ را در ذهن انسان تداعی می‌کند و مطمئناً نوشیدن شربت در آن دوچندان لذت‌بخش‌تر خواهد شد.

انار سفید
لیوان سرامیکی
انار سفید
 

لیوان سرامیکی با نقوش ایرانی

این ماگ سرامیکی نیز حس نوستالژی خاصی را در اذهان انسان برمی‌انگیزد و با این ترکیب‌های رنگی و نقوش بی‌نظیر انسان را به‌سوی خود جذب می‌کند.

انار سفید
لیوان سرامیکی
انار سفید
 

لیوان سرامیکی گل‌دار

تصور کنید چه لذت‌بخش خواهد شد وقتی شربت گل محمدی را در لیوانی بنوشید که با گل‌های بهاری منقش شده است و این حس مطمئناً تا مدت‌ها در خاطرتان ثبت خواهد شد.

انار سفید
لیوان سرامیکی
انار سفید
 

لیوان‌های سرامیکی رنگارنگ

همان‌طور که رنگ‌ها در هویت و زیبایی دکوراسیون خانه و یا حتی لباس‌های شما تأثیرگذار است، مطمئناً این لیوان‌ سرامیکی رنگارنگ و پرانرژی هم وسیله خوبی برای انتقال نشاط به خانه و مهمان‌هایتان خواهد بود.

لوازم خانگی سیلویا
ماگ بلند طرح گربه
لوازم خانگی سیلویا
 

لیوان سرامیکی مدرن

اصلاً شاید دوست داشته باشید با یک ماگ فانتزی به‌روز از عزیزانتان پذیرایی کنید؛ لیوان‌هایی که طرح‌های مدرن و جذابی دارد!

فرنوش فروغی
ماگ سفالی
فرنوش فروغی
 

لیوان سرامیکی فانتزی و خلاقانه

مطمئنم این لیوان‌های خلاقانه و بامزه دل شما را هم برده و دوست دارید هر چه سریع‌تر نوشیدن یک لیوان شربت خنک را داخلش تجربه کنید!

نمونه محصولات مشابه در چیدانه: نمونه مشابه این لیوان های سرامیکی را می توانید به سادگی از فروشگاه های سفال وسرامیک سهیل | لوازم خانگی سیلویا | گالری فرنوش فروغی و چینی زرین ایران در چیدانه تهیه کنید.

برای اطلاع از قیمت، چگونگی ثبت سفارش، ارتباط با فروشندگان و خرید اینترنتی کالاها کافی است روی نام برند هر محصول کلیک کنید و به سادگی با فروشندگان کالاها در چیدانه ارتباط بگیرید. اگر شما هم محصولات خلاقانه ای می سازید آن را به شماره تلگرام ۰۹۳۸۸۵۴۷۱۴۰ ارسال کنید. 

منبع: مجله منزل | نویسنده: بهاره قدیر

واتس‌اپ تلگرام

دیدگاه کاربران

ثبت دیدگاه